eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleczew › "Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kleczew w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie biletów"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie
Gminy Kleczew w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie biletów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310232489

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Kościuszki 7 lokal 1

1.5.2.) Miejscowość: Kleczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-540

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 2700 980

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@edukacja.kleczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.edukacja.kleczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/centrum-uslug-wspolnych-w-kleczewie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie
Gminy Kleczew w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie biletów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10b7952e-0369-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342976

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035284/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kleczew w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie biletów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246412

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.231.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 385650,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa przewozowa w okresie 10 miesięcy roku szkolnego 2023/2024, tj. od 04.09.2023r. do 21.06.2024r., z wyłączeniem okresu ferii zimowych oraz innych dni wolnych od zajęć w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kleczew - na podstawie biletów miesięcznych zakupionych u Wykonawcy dla uczniów szkół: ZSP w Budzisławiu Kościelnym, SP w Sławoszewku, SP w Koziegłowach, SP w Złotkowie. Przewozy dzieci odbywać się będą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym.CPV: 60100000-9 – Usługi w zakresie transportu drogowegoZam. nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zam. nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 92 ustawy Pzp. Zam. nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp. Opiekę nad uczniami zapewni Zam., a Wykonawca w ramach usługi zapewni darmowy przejazd dla 5 opiekunek, po jednej opiekunce na każdej trasie. Wykonawca zawsze w pierwszej kolejności zabiera opiekuna i dopiero może rozpocząć dowóz uczniów z ustalonych przystanków. W przypadku awarii autobusu, opiekun sprawuje opiekę nad dowożonymi uczniami, zapewniając im bezpieczeństwo do czasu przybycia pojazdu zastępczego. Przewóz ma być realizowany w oparciu o utworzone przez Wykonawcę linie komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych. Wykonawca opracuje optymalne trasy dowozu i rozkłady jazdy autobusów w oparciu o informacje zawarte w załączniku nr 1 do SWZ.Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały uczniom dojazd autobusami z miejscowości, w której uczeń wsiada, do danej szkoły – max. do godz. 7:55 oraz ze szkoły do miejscowości w której uczeń wsiadał, przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób, a także dostosowaniu liczby kursów oraz pojemności (liczby miejsc siedzących) autobusów na poszczególnych trasach do ilości przewożonych uczniów.Wykonawca zobowiązany jest umożliwić przejazdy dzieci i młodzieży do szkół i z powrotem (na podstawie biletów), w celu zajęć pozalekcyjnych bądź wcześniejszego powrotu dzieci do domu.W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, a na stopniach wyjściowych nie może zalegać lód i nie mogą być one śliskie. Zam. wymaga, aby autobusy (załącznik nr 5 do SWZ), nie były starsze niż 16 lat. Autobus zastępczy w przypadku awarii powinien spełniać parametry zbliżone do autobusu czasowo wyłączonego ze świadczenia usług (za zgodą Zamawiającego) i w żadnym przypadku nie może być starszy niż 16 lat.Zam. wymaga, aby Wykonawca za przednią szybą autobusu umieszczał tablicę o treści „Przewóz uczniów” Zamawiający wymaga, żeby czynności związane z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 - Kodeks pracy w zakresie kierowania autobusem wykonywane były przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane powyżej przez Zam. czynności.W celu zapewnienia bezpieczeństwa przewożonym uczniom Zam. zastrzega sobie prawo prowadzenia własnych, lub zlecania odpowiednim służbom i inspekcjom, kontroli sposobu prowadzenia dowozu i spełniania przez Wykonawcę ustalonych warunków jego realizacji. Przystanki muszą być zlokalizowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w sposób zapewniający bezpieczeństwo dzieci i innych użytkowników drogi publicznej.Wykonawca we własnym zakresie współpracuje z zakładami odpowiedzialnymi za utrzymanie dróg na trasach dowozu w sprawach przejezdności na dowozachUstalenie ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu z Zamawiającym – w sposób uwzględniający punktualne dotarcie uczniów na zajęcia i powrót po zajęciach w szkole. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zakupywanych biletów na poszczególnych trasach w poszczególnych miesiącach – w zależności od ilości uczniów korzystających z dowozów.Przewóz uczniów do placówek szkolnych odbywać się będzie w dni nauki szkolnej W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym. Okres realizacji zamówienia może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin zakończenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2023/2024 lub ich zawieszenia. Liczba przewożonych osób nie może być większa od liczby określonej w dowodzie rejestracyjnym pojazdu.W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do posiadania autobusu rezerwowego i do zapewnienia zastępczego, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu.Przewóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów jazdy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, ilości dzieci, wprowadzenia dodatkowych zajęć, zmiany organizacji roku szkolnego, zawieszenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych przy uwzględnieniu nauczania zdalnego, odpracowania dni wolnych, dni rekolekcji, egzaminów zewnętrznych, skrócenia zajęć, itp. odstępstwa od harmonogramu przewozów nie stanowią dodatkowych zadań i należy je wkalkulować w cenę biletu.Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w związku z przewozem.Wykonawca: zapewni odpowiedni standard przewozu uczniów, przestrzega przepisy prawa regulujące ruch drogowy,ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem umowy.Dla obliczenia ceny zamówienia publicznego Zamawiający przyjął: ilość uczniów: - od 4 wrzesień 2023r. do 21 czerwca 2024r.: dziennie – ok. 238 uczniów, ilość dni nauki szkolnej- 186 dni.Są to dan szacunkowe i zostały ustalone na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zastrzega, że mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302260,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302260,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe EURO-BUS Andrzej Krysztofowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650011566

7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 47a

7.3.4) Miejscowość: Kleczew

7.3.5) Kod pocztowy: 62-540

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302260,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.