eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont balkonów w budynkach mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o



Ogłoszenie z dnia 2023-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont balkonów w budynkach mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Techniczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 102-104

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-148

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@tbs-wroclaw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbs-wroclaw.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tbs-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont balkonów w budynkach mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55c2bd05-0a93-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342949

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259057

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.360.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 907652,16 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 533706,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budynek Leonarda da Vinci 5a-10a we Wrocławiu
Remont siedmiu tarasów nad pomieszczeniem ogrzewanym / częściowo ogrzewanym – ostatnia kondygnacja w budynku Leonarda da Vinci 5a/9 i 6a/14; 6a/15; 8a/12 i 9a/10; 9a/12 i 10a/10.
• Zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania robót, aż do ich zakończenia i końcowego odbioru,
• Ustawienie rusztowania w miejscu wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami i DTR
• Zabezpieczanie balkonów przed opadami atmosferycznymi, innymi zjawiskami, podczas wykonywania prac
• Rozebranie istniejącej balustrady mocowanej do płyty balkonowej, usytuowanej pomiędzy balkonami (Leonarda 5a/9 i 6a/14); oczyszczenie z farby olejnej i rdzy elementów stalowych balustrady; malowanie farbą do gruntowania oraz dwukrotne malowanie farbą chlorokauczukową balustrady w kolorze analogicznym do istniejących. Przerobienie sposobu mocowania balustrady – mocowanie do ścian (Leonarda 5a/9 i 6a/14);.
• Oczyszczenie z farby olejnej i rdzy elementów stalowych balustrad; malowanie farbą do gruntowania oraz dwukrotne malowanie farbą chlorokauczukową balustrad w kolorze analogicznym do istniejących.
• Wycięcie pasa warstwy dociepleniowej ze strukturą tynku nad posadzką do wykonania izolacji z oczyszczeniem powierzchni ścian z pozostałości zaprawy.
• Rozebranie posadzki, z płytek na zaprawie cementowej, rozbiórka elementów posadzki betonowej, progów, izolacji termicznej tarasu do stropu / płyty, obróbek blacharskich okapowych, odwodnienia tarasu - rynny
• Przygotowanie podłoża: czyszczenie powierzchni betonu, wykonanie warstwy kontaktowej
• Wykonanie warstwy paroizolacyjnej – polimerowo – bitumicznej bezspoinowej o gr. min. 3 mm.
• Wykonanie izolacji szczelin dylatacyjnych taśmami między murem a posadzką oraz dylatacją budynku.
• Wykonanie izolacji termicznej tarasu gr. ok. 12 cm, lambda 0,031 W/m2K oraz progów.
• Wykonanie warstwy poślizgowej z foli budowlanej.
• Wylewka w spadku do istniejącego wpustu przelewowego / wpustu odwadniającego, rynny (montaż przepustów nowych rur i kratek wpustowych) – wykonanie jastrychów cementowych na przygotowanym podłożu.
• Montaż nowych obróbek blacharskich okapowych wklejanych na chemię budowlaną, rynien w przypadku występowania
• Wykonanie izolacji szczelin taśmami między murem a posadzką, dylatacją budynku
• System balkonowy na bazie płynnych membran poliuretanowych: warstwa gruntująca, warstwa zasadnicza (2 razy), warstwa dekoracyjna / antypoślizgowa z mieszanki barwionych piasków kwarcowych oraz warstwa zamykająca
• Uzupełnienie warstwy dociepleniowej na ścianie, wykonanie tynku oraz pomalowanie w kolorze analogicznym do istniejącego.
• Odtworzenie cokolików na ścianach
• Uszczelnienie masą uszczelniającą wszystkich połączeń i styków oraz przelewów / wpustów.
• Odtworzenie tynku na spodzie płyt balkonowych (tarasy częściowo wysunięte poza mieszkanie)
• Wywózka i utylizacja odpadów, posprzątanie terenu i miejsca wykonywania prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262900-0 - Roboty balkonowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 137854,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budynek: Kasztelańska 13-19 we Wrocławiu Remont trzynastu balkonów przynależnych do mieszkań w budynku przy ul. Kasztelańskiej 13m7; 15m12; 17m20; 19m32; 19m3; 17m22; 19m13; 17m4; 13m9; 13m28; 17m8; 17m18; 19m23.• Zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania robót, aż do ich zakończenia i końcowego odbioru,
• Ustawienie rusztowania w miejscach wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami i DTR
• Zabezpieczanie balkonów przed opadami atmosferycznymi, innymi zjawiskami, podczas wykonywania prac
• Wycięcie pasa warstwy dociepleniowej ze strukturą tynku nad posadzką do wykonania izolacji z oczyszczeniem powierzchni ścian z pozostałości zaprawy.
• Rozebranie posadzki, progów, z płytek na zaprawie cementowej, rozbiórka elementów posadzki betonowej do płyty balkonowej.
• Przygotowanie podłoża: czyszczenie powierzchni betonu, wykonanie warstwy kontaktowej
• Wylewka w spadku – wykonanie jastrychów cementowych na przygotowanym podłożu
• Wykonanie izolacji szczelin taśmami między murem a posadzką
• Montaż listew okapowych na balkonach
• System balkonowy na bazie płynnych membran poliuretanowych: warstwa gruntująca, warstwa zasadnicza (2 razy), warstwa dekoracyjna / antypoślizgowa z mieszanki barwionych piasków kwarcowych oraz warstwa zamykająca
• Uzupełnienie warstwy dociepleniowej na ścianie, wykonanie tynku oraz pomalowanie w kolorze analogicznym do istniejącego.
• Odtworzenie cokolików na ścianach
• Uszczelnienie masą uszczelniającą wszystkich połączeń
• Oczyszczenie z farby olejnej i rdzy elementów stalowych balustrady; malowanie farbą do gruntowania oraz dwukrotne malowanie farbą olejną nawierzchniową balustrad.
• Wywózka i utylizacja odpadów, posprzątanie terenu i miejsca wykonywania prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262900-0 - Roboty balkonowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 111179,86 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budynek: Dolnobrzeska 40-40a we Wrocławiu Remont dwudziestu sześciu balkonów w budynku.• Zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania robót, aż do ich zakończenia i końcowego odbioru,
• Ustawienie rusztowania w miejscach wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami i DTR
• Demontaż barierek, daszków w miejscach koniecznych, zabezpieczenie balkonów przed opadami atmosferycznymi, innymi zjawiskami, podczas wykonywania prac
• Rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej wraz z cokolikami, rozbiórka warstwy spadkowej posadzki betonowej.
• Wycięcie pasa warstwy dociepleniowej ze strukturą tynku nad posadzką do wykonania izolacji z oczyszczeniem powierzchni ścian z pozostałości zaprawy.
• Przygotowanie podłoża: czyszczenie powierzchni betonu, wykonanie warstwy kontaktowej
• Wylewka w spadku – wykonanie jastrychów cementowych na przygotowanym podłożu
• Montaż przepustów nowych rur i kratek wpustowych i obróbek blacharskich
• Montaż obróbek okapowych na balkonach wklejanych na chemię budowlaną
• Wykonanie izolacji szczelin taśmami między murem a posadzką
• System balkonowy na bazie płynnych membran poliuretanowych: warstwa gruntująca, warstwa zasadnicza (2 razy), warstwa dekoracyjna / antypoślizgowa z mieszanki barwionych piasków kwarcowych oraz warstwa zamykająca
• Uzupełnienie warstwy dociepleniowej na ścianie, wykonanie tynku oraz pomalowanie w kolorze analogicznym do istniejącego.
• Odtworzenie cokolików na ścianach
• Uszczelnienie masą uszczelniającą wszystkich połączeń
• Konserwacja barierek w miejscach uszkodzeń
• Wywózka i utylizacja odpadów, posprzątanie terenu i miejsca wykonywania prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262900-0 - Roboty balkonowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 237795,96 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budynek: Falzmanna 27-33 / Kamińskiego 200 we Wrocławiu Remont piętnastu balkonów w budynku przynależnych do mieszkań w bramie Falzmanna 31 (7 szt.) oraz Kamieńskiego 200 (8 szt.)• Zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania robót, aż do ich zakończenia i końcowego odbioru,
• Ustawienie rusztowania w miejscu wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami i DTR
• Zabezpieczanie balkonów przed opadami atmosferycznymi, innymi zjawiskami, podczas wykonywania prac
• Rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej oraz boków balkonów z płytek, rozbiórka posadzki betonowej z progiem do płyty balkonowej
• Wycięcie pasa warstwy tynku nad posadzką do wykonania izolacji z oczyszczeniem powierzchni ścian z pozostałości zaprawy.
• Przygotowanie podłoża: czyszczenie powierzchni betonu.
• Wykonanie izolacji szczelin taśmami między murem a posadzką
• Wykonanie ocieplenia progów
• Wylewka w spadku– wykonanie jastrychów cementowych na przygotowanym podłożu.
• Montaż listew okapowych na balkonach
• System balkonowy na bazie płynnych membran poliuretanowych: warstwa gruntująca, warstwa zasadnicza (2 razy), warstwa dekoracyjna / antypoślizgowa z mieszanki barwionych piasków kwarcowych oraz warstwa zamykająca
• Uzupełnienie warstwy dociepleniowej na ścianie, wykonanie tynku oraz pomalowanie w kolorze analogicznym do istniejącego.
• Uszczelnienie masą silikonową wszystkich połączeń.
• Oczyszczenie z farby i rdzy elementów stalowych balustrady; malowanie farbą do gruntowania oraz malowanie farbą chlorokauczukową balustrady w kolorze analogicznym do istniejącego
• Wywózka i utylizacja odpadów, posprzątanie terenu i miejsca wykonywania prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262900-0 - Roboty balkonowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 46875,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197854,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197854,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197854,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowoczesne Technologie Budownictwa NTB Paweł Sojka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871539083

7.3.3) Ulica: Kwaśna 4A/1

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-425

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197854,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181854,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181854,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348181,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348181,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348181,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowoczesne Technologie Budownictwa NTB Paweł Sojka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871539083

7.3.3) Ulica: Kwaśna 4A/1

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-425

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348181,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97990,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97990,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.