eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › "Modernizacja systemu instalacji gazów medycznych w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Szpitalu Zachodnim im. Św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim".



Ogłoszenie z dnia 2022-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
”Modernizacja systemu instalacji gazów medycznych w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Szpitalu Zachodnim im. Św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-grodziski

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

”Modernizacja systemu instalacji gazów medycznych w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Szpitalu Zachodnim im. Św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-704eca73-fb80-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00339813/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja systemu instalacji gazów medycznych w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Szpitalu Zachodnim im. św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim w ramach prog. Rządowy Fundusz Polski Ład.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241460/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.9.2022.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4026668,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu instalacji gazów medycznych w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Szpitalu Zachodnim im. Św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim (na terenie działki nr ew. 24/1 obręb 55 identyfikator obrębu ewidencyjnego: 140504_4.0055).
Zadanie realizowane jest w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych – Nr 01/2021/7877/PolskiLad.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz zakres przewidzianych prac zawarty
jest w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót stanowiącej załącznik nr 12 do
SWZ i dotyczy:
• modernizacja źródeł gazów medycznych
• przebudowa sieci międzyblokowych tlenu i sprężonego powietrza
• modernizacja instalacji gazów w Budynku Szpitala na poszczególnych oddziałach, wraz z wymianą paneli nadłóżkowych, wymiana instalacji przyzywowej, towarzyszącymi robotami elektrycznymi i budowlanymi
• wykonawca instalacji gazów medycznych musi uzyskać aprobatę CE dla sprzedawanego wyrobu,
• zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych, Dyrektywą Medyczną 93/42/EEC oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 r. „System rurociągowy dla gazów medycznych” jest wyrobem medycznym klasy II b , który musi być oznaczony znakiem CE z numerem jednostki notyfikacyjnej i dla którego należy wystawić deklarację zgodności
• wykonawca instalacji gazów medycznych winien posiadać uprawnienia do oznaczania systemu rurociągowego znakiem CE i w związku z tym powinien posiadać certyfikat CE oraz wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych dla „System rurociągowy dla gazów medycznych
• ze względu na fakt, że instalacje zasilające w gazy medyczne są zakwalifikowane do klasy II b wyrobów medycznych, montowana armatura (skrzynki kontrolno-informacyjne, punkty poboru ,zestawy nadłóżkowe, jednostki zasilania stanowisk IOM) i wyposażenie powinny być zarejestrowane jako wyroby medyczne.
• podczas montażu należy zwrócić uwagę na stosowanie się do zaleceń producentów urządzeń i armatury.
• wszystkie materiały, dla których normy PN i BN przewidują posiadanie zaświadczenia o jakości lub atestu, powinny być zaopatrzone przez producenta w taki dokument. Materiały z których wykonywane są wyroby stosowane w instalacjach gazów medycznych powinny odpowiadać warunkom stosowania w instalacjach powinny mieć dopuszczenia do stosowania w Służbie Zdrowia.
• prace będą wykonywane na czynnym obiekcie Szpitala
• wykonanie dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej,
• wywiezienie i utylizacja gruzu, zdemontowanych elementów oraz wszelkich innych odpadów remontowych/modernizacyjnych,
• zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia prac, prób, badań, odbiorów itp.;
• opracowanie wymaganych instrukcji obsługi i konserwacji instalacji i zainstalowanych w obiektach urządzeń wraz ze szkoleniem wskazanego personelu Zamawiającego. Integralnym elementem dokumentacji projektowej powykonawczej będzie również tabela zawierająca wszelkie informacje o zamontowanych urządzeniach wraz z krótkim opisem ich obsługi wynikającym z warunków gwarancji (warunki wymiany elementów eksploatacyjnych, kontakt do serwisów etc.)
• Wykonanie wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji całego zakresu prac objętych przedmiotem umowy
Zakres realizacji przedmiotowego zadania obejmuje:
• modernizację źródeł zasilania instalacji gazów medycznych ujętym w dokumentacji i STWiOR,
• demontaż istniejącej instalacji gazów medycznych zgodnie z opracowaniem, montaż nowej wraz z urządzeniami oraz rozbudowę instalacji w zakresie ujętym w dokumentacji i STWiOR
• wymianę paneli nad łóżkowych w zakresie ujętym w dokumentacji i STWiOR; (na etapie realizacji detale/kolorystykę uzgodnić z Zamawiającym)
• wykonanie oraz wymiana instalacji elektrycznej będącej zasilaniem urządzeń w zakresie ujętym w dokumentacji i STWiOR,
• wykonanie oraz wymiana instalacji teletechnicznych i instalacji sieci strukturalnej w zakresie ujętym w dokumentacji i STWiOR; systemy winne być kompatybilne z działającymi już systemami na terenie Szpitala Zachodniego,
• roboty budowlane w zakresie wynikającym z prowadzonych prac modernizacyjnych zapewniających odtworzenie stanu pierwotnego pomieszczeń tj. wykonanie prac malarskich w pomieszczeniach, uzupełnienie okładzin ściennych w sanitariatach i salach zabiegowych, odtworzenie sufitów podwieszonych w korytarzach itp. (ścianki działowe są w technologii: murowane tynkowane lub obłożone płytami g/k lub w konstrukcji lekkiej obłożone płytą g/k).
• Uwaga : miejscach w których będą prowadzone trasy modernizacji instalacji należy przywrócić pomieszczenia do stanu nie gorszego niż przed przystąpieniem do robót.
• w miejscach prowadzenia instalacji przez przegrody pożarowe należy odtworzyć bądź wykonać przepusty Ppoż.,
• prace towarzyszące zgodnie z dokumentacją oraz tymczasowe takie jak: zabezpieczenie wykończonych elementów ścian, okien, listew, posadzek, kratek armatury sanitarnej i elektrycznej oraz wyposażenia itp; zabezpieczenie instalacji przeciwpożarowej (sygnalizatorów Ppoż.) oraz systemu DSO sygnalizacji dźwiękowej, itp.
2. Wykonawca uzgodni lokalizację zaplecza budowy. Przed przystąpieniem do realizacji wykonawca opracuje projekt zagospodarowania placu budowy projekt organizacji budowy, który uzgodni z Zamawiającym.
3. Wykonawca opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - plan BIOZ w przypadku występowania wymogu jego sporządzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. Wykonawca wykona na własny koszt zabezpieczenie budynków i pomieszczeń przy Wykonaniu modernizacji systemu instalacji gazów medycznych w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Szpitalu Zachodnim.
Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia stanowi dokumentacja projektowa zgodnie z poniższym wykazem stanowiąca osobne pliki do SWZ Załącznik nr 12 do SWZ:
• PROJEKT WYKONAWCZY INSTALACJI GAZÓW MEDYCZNYCH,
• SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT W ZAKRESIE INSTALACJI GAZÓW MEDYCZNYCH,
• PRZEDMIAR ROBÓT DO PROJEKTU WYKONAWCZEGO INSTALACJI GAZÓW MEDYCZNYCH,
• PROJEKT WYKONAWCZY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH,
• SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT W ZAKRESIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
• PRZEDMIAR ROBÓT DO PROJEKTU WYKONAWCZEGO INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH,
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR).
UWAGA:
Ze względu na wykonywanie prac w czynnym obiekcie budowlanym należy ten fakt uwzględnić w kalkulacji cen do składanej oferty na modernizację systemu instalacji gazów medycznych w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Szpitalu Zachodnim im. Św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim.
Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie i służbie zdrowia.
1. Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania zamówienia na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, uwzględniającym wymagania Uchwały nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. ( i dwie uchwały zmieniające nr 176/2021 z dnia 28.12.2021r i 87/2022 z dnia 26.04.2022r) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (RM-06111-84-21) oraz Regulaminu naboru wniosków o dofinansowanie (edycja 1) w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dokumentami wymienionymi w pkt 1 powyżej w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji Umowy Zgodnie z wymaganiami Regulaminu Naboru Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia finansowania Inwestycji w tym w części nie pokrytej wkładem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłaty środków z Promesy.
3. Wykonawca wyraża zgodę na zapłatę Wynagrodzenia Wykonawcy:
1) W przypadku Inwestycji realizowanych w okresie dłuższym niż 12 miesięcy na podstawie jednej umowy – wypłata wynagrodzenia Wykonawcy w dwóch transzach, - pierwsza po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji inwestycji, druga
– po zakończeniu realizacji inwestycji: • Pierwsza transza wynagrodzenia tj. 50% kwoty - po zakończeniu I etapu prac wskazanego w Harmonogramie rzeczowo-finansowym od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowej faktury pod względem formalno-rachunkowym obejmującej powyższy etap prac, wystawionej po obustronnym podpisaniu protokołu odbioru prac objętych fakturą, • Druga transza stanowiąca pozostałą 50% kwotę wynagrodzenia od dnia obustronnego podpisania protokołu odbioru końcowego, na podstawie wystawionej i doręczonej Zamawiającemu prawidłowej faktury pod względem formalno-rachunkowym, cd w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4899654,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4899654,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4899654,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INMED S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991198153

7.3.3) Ulica: KWIATOWA 32A

7.3.4) Miejscowość: KRĘPICE

7.3.5) Kod pocztowy: 55-330

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty ziemne , budowlane, elektryczne – firmy podwykonawców na dzień 12.09.2022 r. nie są znane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4899654,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.