eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont alejek na terenie Cm. Rakowickiego w Krakowie w podziale na dwie części.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont alejek na terenie Cm. Rakowickiego w Krakowie w podziale na dwie części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387817787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowicka 26

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-510

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zck-krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck-krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zck-krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont alejek na terenie Cm. Rakowickiego w Krakowie w podziale na dwie części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d9acc59-01d0-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342645

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019933/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont alei na Cmentarzu Rakowickim przy ul. Prandoty w Krakowie.

1.1.5 Przełożenie kostki porfirowej i jej spoinowanie we wskazanych miejscach na alei głównej na Cmentarzu Rakowickim w Krakowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255276/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P–14/TP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Przełożenie nawierzchni z kostki porfirowej na alei głównej na Cm. Rakowickim.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
3.2.1. projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3a do SWZ - dla CZĘŚCI 1 i załącznik nr 3b do SWZ - dla CZĘŚĆI 2)
3.2.2. dokumentacja (załącznik nr 4a do SWZ - dla Części 1 i 2 ),
3.2.3. STWiORB (załącznik nr 4b do SWZ - dla Części 1 i 2),
3.2.4. przedmiarze (załączniki nr 4c do SWZ - dla Części 1 i załączniki nr 4d do SWZ - dla Części 2). Zamawiający informuje, że niniejsze załączniki załącza do SWZ w dwóch formatach: plik PDF do odczytu w programie komputerowym np. Adobe Acrobat Document oraz plik XML do odczytu w programie komputerowym np. NORMA, ZUZIA,
3.2.5. opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5a do SWZ - dla Części 1 i załącznik nr 5b do SWZ 2 – dla Części 2).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 480913,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1.2. Część 2: Remont alei zasłużonych na cm. Rakowickim przy ul. Prandoty wraz z jej poszerzeniem.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
3.2.1. projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3a do SWZ - dla CZĘŚCI 1 i załącznik nr 3b do SWZ - dla CZĘŚĆI 2)
3.2.2. dokumentacja (załącznik nr 4a do SWZ - dla Części 1 i 2 ),
3.2.3. STWiORB (załącznik nr 4b do SWZ - dla Części 1 i 2),
3.2.4. przedmiarze (załączniki nr 4c do SWZ - dla Części 1 i załączniki nr 4d do SWZ - dla Części 2). Zamawiający informuje, że niniejsze załączniki załącza do SWZ w dwóch formatach: plik PDF do odczytu w programie komputerowym np. Adobe Acrobat Document oraz plik XML do odczytu w programie komputerowym np. NORMA, ZUZIA,
3.2.5. opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5a do SWZ - dla Części 1 i załącznik nr 5b do SWZ 2 – dla Części 2).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

77211600-8 - Sadzenie drzew

4.5.5.) Wartość części: 240974,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 531905,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 603682,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 531905,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU MDTRANS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591432495

7.3.3) Ulica: Poradów 44

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 531905,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284268,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305147,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284269,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU MDTRANS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591432495

7.3.3) Ulica: Poradów 44

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284269,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie:
Część 1: do 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie później niż do 15.12.2022 r., w zależności który z terminów wystąpi wcześniej.
Część 2: do 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie później niż do 15.12.2022 r., w zależności który z terminów wystąpi wcześniej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.