Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia magazynowego budynku Centrum Małego Dziecka i Rodziny na salę zabaw
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350949
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 11
1.5.2.) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 389 42 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gmina-sepolno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina-sepolno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40ba150e-20aa-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia magazynowego budynku Centrum Małego Dziecka i Rodziny na salę zabaw2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40ba150e-20aa-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053997/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia magazynowego budynku Centrum Małego Dziecka i Rodziny na salę zabaw
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303589
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki:
art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 t.j.).
Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 1: „Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: 1) zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14 (…)”, w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zachodzi okoliczność określona w art. 214 ust. 1 pkt 11
W związku z ograniczoną ilością znaków pełne uzasadnienie znajduje się na stronie prowadzonego postępowania i na stronie Zamawiającego https://bip.gmina-sepolno.pl/
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 125907,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie polega na zmianie sposobu użytkowania pomieszczenia magazynowego na salę zabaw dla dzieci.
W ramach realizacji niniejszego zamówienia przewiduje się do wykonania:
• powiększenie otworu okiennego
• wstawienie drzwi w miejscu okna
• wymiana drzwi prowadzących na korytarz
• wymiana pojedynczej umywalki na podwójną w łazience dla dzieci
• przestawienie istniejących grzejników i dodanie grzejnika
• wyposażenie sali w klimatyzację oraz wentylację mechaniczną
• montaż kurtyny powietrznej
• montaż przeciw pożarowego wyłącznika prądu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 4,5,6 stanowiących integralną część zaproszenia do negocjacji.
2. Obowiązki Wykonawcy związane z wykonywanymi robotami budowlanymi:
1) zorganizowanie placu budowy z uwzględnieniem bezpieczeństwa przechodniów i pracowników,
2) uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego,
3) zapewnienie dozoru nad wszelkimi materiałami i urządzeniami, w tym zapewnienia dozoru przez pracownika dozoru,
4) ubezpieczenie placu budowy, robót budowlanych, rzeczy, materiałów i urządzeń, związanych bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych
5) usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac,
6) wykonanie na własny koszt w ramach zaoferowanej ceny wszelkich niezbędnych na czas prowadzenia budowy robót przygotowawczych i zabezpieczeniowych,
7) wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń,
8) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
9) Wykonawca zobowiązany będzie do prezentacji postępów robót na forum rad technicznych zwoływanych przez Zamawiającego co najmniej raz na dwa tygodnie, a także do niezwłocznego zgłaszania na piśmie wszelkich problemów związanych z realizacją zamówienia, przy czym przedstawiciele Zamawiającego wymienieni w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz umowie będą mieli prawo do zapoznawania się z przebiegiem i postępem robót w każdym czasie ich realizacji.
10) Wykonawca odpowiedzialny jest za przedstawienie Zamawiającemu dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie, zastosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia materiały budowlane tj. wnioski materiałowe.
11) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
12) Wykonanie i dostarczenie przed zgłoszeniem do odbioru końcowego dokumentacji powykonawczej w ilości 2 szt. Dokumentacja ponumerowana zawierająca w szczególności: projekty powykonawcze, dowody przeprowadzenia z pozytywnym wynikiem prób i badań wymaganych dla danego typu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami (protokoły badań i sprawdzeń, protokoły rozruchów, instrukcje użytkowania, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności na wszystkie materiały wbudowane oraz zamontowane itp.).
13) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 95 ustawy Pzp), wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (pkt 1) niniejszego zaproszenia, tj.:
1. roboty ogólnobudowlane w tym: powiększenie okna, wstawienie drzwi, wymiana umywalki; montaż grzejników; montaż klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, kurtyny powietrznej oraz przeciw pożarowego wyłącznika prądu; wykonanie posadzek, tynkowanie, malowanie; wykonanie instalacji elektrycznej.
Powyższy wymóg nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
14) Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 100 Pzp) –
W budynku nie ma progów w drzwiach oraz wejście do budynku jest dostępne z poziomu terenu.
15) Części zamówienia, które dotyczą głównego przedmiotu zamówienia – adaptacji pomieszczenia magazynowego na salę zabaw tj. wykonanie podług, tynkowanie, malowanie, montaż drzwi, okien, grzejników, klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, kurtyny powietrznej oraz przeciw pożarowego wyłącznika prądu Wykonawca zrealizuje bez udziału podwykonawców.
16) Termin realizacji: 20 dni od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportu i Usług Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5040065379
7.3.3) Ulica: K. Baczyńskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie
7.3.5) Kod pocztowy: 89-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD TRANSPORTU I USŁUG SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD TRANSPORTU I USŁUG SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Centrum Usług Społecznych
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Świdwie
więcej: przetargi SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.