eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Seroczyn › BUDOWA BUDYNKU GARA¯OWEGO NA POJAZDY I MASZYNY ROLNICZE DLA COBORU STACJI DO¦WIADCZALNEJ OCENY ODMIAN W SEROCZYNIE, UL. KOSZAROWA 4, 08-116 SEROCZYN



Og³oszenie z dnia 2022-09-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA BUDYNKU GARA¯OWEGO NA POJAZDY I MASZYNY ROLNICZE DLA COBORU STACJI DO¦WIADCZALNEJ OCENY ODMIAN W SEROCZYNIE, UL. KOSZAROWA 4, 08-116 SEROCZYN

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: STACJA DO¦WIADCZALNA OCENY ODMIAN W SEROCZYNIE

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: COBORU Stacja Do¶wiadczalna Oceny Odmian w Seroczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 30163140800133

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Koszarowa 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Seroczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-116

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 025 631 42 92

1.5.8.) Numer faksu: 025 631 42 92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdoo@seroczyn.coboru.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.seroczyn.coboru.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

badanie i rejestracja odmian ro¶lin rolniczych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA BUDYNKU GARA¯OWEGO NA POJAZDY I MASZYNY ROLNICZE DLA COBORU STACJI DO¦WIADCZALNEJ OCENY ODMIAN W SEROCZYNIE, UL. KOSZAROWA 4, 08-116 SEROCZYN

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-476872db-3039-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00342426

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00044350/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Budowa budynku gara¿owego na pojazdy i maszyny rolnicze

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://seroczyn.coboru.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , skrzynki podawczej na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
8. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: sdoo@seroczyn.coboru.gov.pl
9. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: sdoo@seroczyn.coboru.gov.pl. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz.U. poz. 2452).
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: sdoo@seroczyn.coboru.gov.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 oraz 14 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 17 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informujê, ¿e:

1. Administrator danych osobowych
a. Administratorem Pani / Pana danych jest Centralny O¶rodek Badania Odmian Ro¶lin Uprawnych Stacja Do¶wiadczalna Oceny Odmian w Seroczynie (dalej: Administrator).
b. Z Administratorem mo¿na kontaktowaæ siê listownie pisz±c na adres: ul. Koszarowa 4,
08-116 Seroczyn, wysy³aj±c e-mail: sdoo@seroczyn.coboru.gov.pl lub telefonicznie dzwoni±c pod numer: 25 631 42 92
2. Inspektor Ochrony Danych
a. Administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych (dalej: IOD).
b. Z IOD mo¿na kontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych pisz±c e-mail na: inspektor@cbi24.pl lub na adres siedziby Administratora.
3. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
a. Zgoda Wykonawcy wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postêpowaniu – art. 6 ust. 1 lit. a RODO. (Przez Wykonawcê nale¿y rozumieæ osobê fizyczn±, osobê prawn± albo jednostkê organizacyjn± nieposiadaj±c± osobowo¶ci prawnej, która ubiega siê o udzielenie zamówienia publicznego, z³o¿y³a ofertê lub zawar³a umowê w sprawie zamówienia publicznego).
b. Przygotowanie i przeprowadzenie postêpowania oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia – art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze przez postanowienia m.in.: ustawy
z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku – Prawo zamówieñ publicznych ustawy (dalej: Pzp), rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach).
c. Dochodzenie roszczeñ lub obrona przed roszczeniami, na podstawie uzasadnionego interesu prawnego Administratora - art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do celów wynikaj±cych z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronê trzeci±) oraz przepisy ogólne.
4. Okres przechowywania danych
a. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z przepisami art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia Postêpowania, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
b. Dane osobowe zebrane na podstawie Pani / Pana zgody bêd± przechowywane
do momentu wycofania tej zgody lub do momentu realizacji celu okre¶lonego w zgodzie.
c. Okres przetwarzania mo¿e byæ przed³u¿ony w granicach prawa w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych niezbêdne jest do dochodzenia lub obrony przed roszczeniami.
5. Informacja o wymogu podania danych
Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wziêcia udzia³u w postêpowaniu. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
6. Prawa osób, których dane dotycz±
Z zastrze¿eniem sytuacji okre¶lonych w przepisach prawa Pani / Panu przys³uguj± nastêpuj±ce uprawnienia:
a. Prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz otrzymania ich kopii.
b. Prawo do sprostowania (poprawienia) niezgodno¶ci lub b³êdów w przetwarzanych danych lub ich uzupe³nienia.
c. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych (przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa).
7. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa (w przypadku podejrzenia, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa dotycz±cego ochrony danych osobowych).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Z uwagi na regulacje ustawy Pzp oraz cel gromadzenia i przetwarzania danych osobowych
nie przys³uguje:
a. Prawo do przenoszenia danych osobowych.
b. Prawo do usuniêcia danych osobowych.
c. Prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
9. Ponadto na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp informujê, ¿e
a. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
b. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
10. Obowi±zki Wykonawców w zwi±zku z przekazaniem danych osobowych
a. W przypadku udostêpnienia Administratorowi przez Wykonawcê danych osobowych swojego personelu niezale¿nie od podstawy dysponowania, pe³nomocników, cz³onków organów, prokurentów, wspólników, kontrahentów, wspó³pracowników, osób
do kontaktu, Administrator zobowi±zuje Wykonawców do poinformowania osób, których dane zosta³y przekazane o fakcie i zakresie przekazania danych, o danych kontaktowych
do Administratora oraz zasadach przetwarzania danych wskazanych w niniejszej informacji.
11. Odbiorcy danych
Dane osobowe mog± zostaæ przekazane zewnêtrznym podmiotom:
a. Osobom lub podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
b. Instytucje i organy uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, np. organy kontroluj±ce Administratora, Krajowa Izba Odwo³awcza.
c. Dane osobowe bêd± udostêpnione na stronie internetowej Administratora oraz
w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
d. Podmioty zewnêtrzne wspieraj±ce Administratora, np. podmiot ¶wiadcz±cy us³ugê poczty elektronicznej (wszystkie podmioty bior± udzia³ w procesie przetwarzania danych osobowych na podstawie upowa¿nienia lub zawartych umów powierzenia przetwarzania danych z Administratorem i zapewniaj± odpowiedni poziom ochrony danych osobowych).
12. Dane osobowe nie bêd± przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji miêdzynarodowych.
13. Dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie bêd± przedmiotem profilowania.

W celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane bêd± przekazane w zwi±zku z udzia³em wykonawcy w postepowaniu, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê wraz z ofert± o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych okre¶lonych w art. 13 lub art. 14 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SDOO/SER/ZP/03/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa budynku gara¿owego na pojazdy i maszyny rolnicze w zabudowie produkcyjnej dla rolnictwa:
- powierzchnia zabudowy – 325,50 m2
- kubatura – 2 077,0 m3
Budynek gara¿owy wolnostoj±cy, jednokondygnacyjny o konstrukcji stalowej przekryty blach± trapezow±, niepodpiwniczony, przekryty dachem dwuspadowym z blachy kondensacyjnej, k±t nachylenia dachu 10 stopni

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45223100-7 - Monta¿ konstrukcji metalowych

45261213-0 - K³adzenie dachów metalowych

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne ni¿ dachowe

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

45262210-6 - Fundamentowanie

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

45262620-3 - ¦ciany no¶ne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45410000-4 - Tynkowanie

45421148-3 - Instalowanie bram

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-16

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryterium najni¿szej ceny i najd³u¿szego okresu gwarancji.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca dysponuje osobami, które bêd± odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi bêd±cymi przedmiotem zamówienia, posiadaj±cymi uprawnienia budowlane (na równi z uprawnieniami budowlanymi traktuje siê decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych obywateli pañstw cz³onkowskich w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2014 r. poz. 1946, z pó¼n. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w nastêpuj±cych specjalno¶ciach i zakresie:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje n/w osobami:
- Kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej stanowi±cych podstawê do kierowania ca³o¶ci± budowy obiektu budowlanego.
Do oferty przetargowej nale¿y do³±czyæ wykaz osób do kontaktu z Zamawiaj±cym (zgodny z za³±cznikiem do SWZ) w tre¶ci którego nale¿y wyszczególniæ osobê, która bêdzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, a tak¿e do³±czyæ dokument potwierdzaj±cy posiadanie przez ni± stosownych uprawnieñ kierownika budowy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: • O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 pkt. 17 Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
• Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (D.U. 2020 poz. 346) oraz ustawy z dnia 25 lutego z 2016 r. o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. z 2018 r. poz. 1243), o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
W tym celu wykonawca w formularzu ofertowym wska¿e niezbêdne dane dotycz±ce wymaganego dokumentu rejestrowego, które umo¿liwi± Zamawiaj±cemu samodzieln± weryfikacjê (KRS/ CEiDG).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum lub spó³ka cywilna). W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Je¿eli oferta wykonawców, o których mowa w pkt. 6, zosta³a wybrana, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku gdy zmiana taka nie jest istotna w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy oraz w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci okre¶lonych w 455 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.). Zmiany umowy s± dopuszczalne w szczególno¶ci w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, w zakresie:
1) Zmiany terminu realizacji zadania:
a) konieczno¶æ zlecenia zamówieñ dodatkowych, w trybie zgodnym z przepisami ustawy – Prawo zamówieñ publicznych,
b) zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ innych rozwi±zañ ni¿ zak³adano w opisie przedmiotu zamówienia,
c) zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucaj±,
d) gdy zachodzi potrzeba uzyskania dodatkowych uzgodnieñ, opinii, badañ, pozwoleñ (np.: pozwoleñ konserwatorskich), itp.
e) gdy organy i instytucje uzgadniaj±ce nie wyda³y uzgodnieñ w ustawowym terminie, a w przypadku zarz±dzaj±cych mediami w terminie 2 miesiêcy,
f) w przypadku natrafienia przez Wykonawcê na urz±dzenia uprzednio niezinwentaryzowane uniemo¿liwiaj±ce planowe wykonanie robót,
g) wyst±pienie warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie prac – zgodnie ze specyfikacjami technicznymi – o czas w jakim wystêpowa³y te warunki,
h) inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Wykonawcy skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac (w tym m.in. ograniczenia wynikaj±ce z wystêpowania wirusa COVID-19),
i) bêd±cej nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, m.in. konieczno¶æ wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub STWiOR, przed³u¿enie siê postêpowania przetargowego w szczególno¶ci procedura odwo³awcza przed KIO.
2) Zmian osobowych wynikaj±cych z:
a) zmiany osób realizuj±cych zamówienie pod warunkiem, ¿e osoby te bêd± spe³nia³y wymagania okre¶lone w SWZ,
b) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile pos³u¿enie siê podwykonawc± doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia nale¿nego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwi±zañ technologicznych w porównaniu do wskazanych w SWZ. Zmiana ta nie mo¿e dotyczyæ czê¶ci zamówienia, które zgodnie z SWZ musz± byæ wykonane przez Wykonawcê osobi¶cie.
3) Pozosta³ych zmian:
a) konieczno¶ci± wykonania robót dodatkowych lub zamiennych,
b) w ka¿dym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego (np.: powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie warto¶ci zamówienia, zwiêkszenie u¿yteczno¶ci przedmiotu umowy),
c) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany pozwolenia na budowê wynikaj±cej z konieczno¶ci dostosowania projektu do obowi±zuj±cych przepisów,
d) zmiany terminu Wykonania lub wynagrodzenia bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, m.in. konieczno¶æ wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub STWiOR, w szczególno¶ci takie które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie,
e) obni¿enie wynagrodzenia Wykonawcy, spowodowane rezygnacj± przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami.
Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy mog± byæ dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-27 09:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Adres skrzynki ePUAP /SDOOseroczyn/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-27 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.