Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00300021/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanego autobusu do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastkowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669950
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 32
1.5.2.) Miejscowość: Miastkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-413
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 217 48 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miastkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.miastkowo.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa używanego autobusu do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26486c3c-1889-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342408
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033984/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa używanego autobusu do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300021/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGN.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 147296 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego autobusu na użytek Gminy Miastkowo, służący do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy.
1) Autobus powinien spełniać niżej wymienione parametry techniczne i wizualne:
a) rok produkcji – nie wcześniej niż 2013 rok,
b) całkowity przebieg udokumentowany max. 230 000 km,
c) rodzaj paliwa DIESEL,
d) pojemność silnika nie większa niż 3 000 cm³,
e) silnik o mocy do 170 KM,
f) silnik spełniający wymogi minimum EURO 5,
g) manualna skrzynia biegów,
h) liczba osi – 2,
i) ilość miejsc siedzących nie mniejsza niż 23,
j) autobus bezwypadkowy, nieuszkodzony, sprawny technicznie, oryginalny silnik, oryginalny lakier, brak korozji nadwozia i podwozia, nie po powodzi
i zalaniu,
k) uwzględniać wymagania dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ustawy Pzp i zapisami ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 ze zm.)
l) posiadać wyposażenie minimalne - niezbędnie wymagane:
• pasy bezpieczeństwa we wszystkich fotelach,
• ABS
• Centralny zamek
• Klimatyzacja automatyczna
• Przesuwane drzwi
• Tempomat
• Immobilizer
• ASR (kontrola trakcji)
• ESP (stabilizacja toru jazdy)
• Tachograf
• Wspomaganie kierownicy
• Komputer pokładowy
• Ogrzewanie postojowe
• Elektryczne szyby
• Poduszka powietrzna kierowcy
• Hak/zaczep.
2) Pojazd musi być wolny od jakichkolwiek wad prawnych oraz obciążeń na rzecz osób i podmiotów trzecich (leasing, zastaw). Nie może być przedmiotem żadnego toczącego się postępowania w szczególności administracyjnego czy egzekucyjnego.
3) Autobus musi być sprawny technicznie, kompletny, wolny od wad – gotowy do pracy.
4) Ponadto oferowany autobus musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przepisy odnoszące się do pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U.
z 2016 r. poz. 2022).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z brzmieniem art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Z uwagi na fakt, że jedyna oferta złożona w postępowaniu podlega odrzuceniu, zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO AUTOBUSU TURYSTYCZNEGO (SZKOLNEGO) 34+1 NA POTRZEBY GMINY ZAWIDZ
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Grudusk
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego - do pojazd ów będących w posiadaniu Polbus-PKS w granicach i poza granicami RP, w okresie 3-ch lat.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.