Ogłoszenie z dnia 2022-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00253947/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Sieklówka Dolna na dz. o nr. ewid. 249 i 381
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁACZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kołaczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-213
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.lisowska@kolaczyce.itl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolaczyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kolaczyce-itl.logintrade.net/zapytania_email,92303,1a9ca72c8700846f65fab3002adacc2c.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Sieklówka Dolna na dz. o nr. ewid. 249 i 3812.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c88dce7d-02c6-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034104/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Sieklówka Dolna na dz. o nr. ewid. 249 i 381
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253947/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKM.271.1.6.2022.SD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych
w obrębie Sieklówka Dolna na dz. o nr. ewid. 249 i 381”.
2. Budowa i modernizacji drogi wewnętrznej w Sieklówce o numerze ewid. 249 i 381 w obrębie geodezyjnym Sieklówka Dolna, gmina Kołaczyce są przede wszystkim drogami dojazdowymi do gruntów rolnych zlokalizowanych w ciągu tych dróg. Długość drogi nr ewid. 249 do modernizacji wynosi 610 m, szerokość jezdni 3,5 m, a drogi nr ewid. 381 dł. 130 m i szer. jezdni 3,0m. Obecnie drogi posiadają nawierzchnię gruntową, w części utwardzoną żwirem. W ramach zadania należy wykonać roboty ziemne, odwodnienie za pomocą rowów, przepustów zjazdowych, przepustów pod koroną drogi oraz utwardzenie nawierzchni drogi kruszywem. W związku z ukształtowaniem terenu odwodnienie (rów) drogi nr ewid. 249 musi zostać odprowadzone za pośrednictwem drogi nr ewid. 381.
3. Łączna długość dróg: 740,0 m
4. Szerokość jezdni 3,0 – 3,5 m
5. Szczegółowy opis robót:
− Roboty pomiarowe – 0,74 km
− Karczowanie pni i wywóz karpiny– 15 szt.
− Mechaniczne karczowanie zakrzaczeń – 0,006 ha
− Usunięcie w-wy i wywóz humusu ~ 2 118,0 m2
− Wywóz humusu – 211,80 m3
− Roboty ziemne z wywozem(w tym kopanie rowów- 338,0 m, odmulenie rowu – 250,0 m, korytowanie na poszerzenie jezdni) – 446,0 m3
− Roboty ziemne (wbudowanie ziemi z robót ziemnych wraz z zagęszcz.) – 657,8 m3
− Rozebranie przepustów rurowych – 12,0 m
− Wykonanie ław żwirowych pod przepusty gr. 30 cm – 4,26 m3
− Przepusty z rur betonowych fi 40 cm (2 szt.) – 12.0 m
− Przepusty zjazdowe z rur PCV SN 8 (3 szt.) – 18,0 m
− Wykonanie przepustów pod drogą z rur fi 50 cm SN 8 (2 szt.) – 16,0 m
− Ubezpieczenie wlotów i wylotów przepustów (ścieki betonowe)- 16,0 m, (płyty ażurowe) –
19,2 m2
− Podbudowa dolna pod poszerzenie gr. 20 cm (kruszywo naturalne + kamień gruby) – 285,0 m2
− Profilowanie i zagęszczanie nawierzchni – 2 645,0 m2
− Nawierzchnia z kamienia łamanego gr. 5 cm – 2 645,0 m2
6. Zakres robót opisany został w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
7. Okres gwarancji: Minimalny okres gwarancji 24 miesięcy, maksymalny okres gwarancji 36 miesięcy (kryterium oceny ofert.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134599,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396937,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134599,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W KOŁACZYCACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851760139
7.3.4) Miejscowość: Kołaczyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W KOŁACZYCACH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W KOŁACZYCACH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135599,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI KOŁACZYCE
więcej: przetargi KOŁACZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowie zbiornika retencyjnego w miejscowości Górna Wola, gm. Szadek.
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.