Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00322342/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
- 2022/BZP 00328441/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa chłodni kontenerowych dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Oławie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSPEKCJA WETERYNARYJNA POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W OŁAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931950301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Oława
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 313 21 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olawa@wroc.wiw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piw.olawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/04cfb995-9fa2-46be-9a62-fe4f710b17801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań z zakresu weterynarii
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa chłodni kontenerowych dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Oławie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d889cd53-2534-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342226
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00312529/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa chłodni kontenerowych dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Oławie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322342/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIW.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 357723,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 1. Chłodnia kontenerowa z przedsionkiem - 3 sztuki;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ oraz Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający zastrzega jednak obowiązek składania oferty przez Wykonawcę na całość asortymentu w danym Pakiecie. Każda z części będzie rozpatrywana osobno.
4. Wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SWZ).
5. Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia:
1) Dostawa towaru odbywać się będzie transportem Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy do miejsca lub miejsc ich posadowienia wskazanego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Oławie na terenie powiatu oławskiego.
2) Dowodem zrealizowania dostawy przedmiotu zamówienia będzie pisemne potwierdzenie odbioru, po sprawdzeniu kompletności przedmiotu zamówienia, dokonane przez osobę uprawnioną przez Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy.
3) Terminem dostawy przedmiotu zamówienia będzie data podpisania protokołu odbioru bez uwag.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 2. Chłodnia kontenerowa bez przedsionka - 8 sztuk;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ oraz Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający zastrzega jednak obowiązek składania oferty przez Wykonawcę na całość asortymentu w danym Pakiecie. Każda z części będzie rozpatrywana osobno.
4. Wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SWZ).
5. Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia:
1) Dostawa towaru odbywać się będzie transportem Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy do miejsca lub miejsc ich posadowienia wskazanego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Oławie na terenie powiatu oławskiego.
2) Dowodem zrealizowania dostawy przedmiotu zamówienia będzie pisemne potwierdzenie odbioru, po sprawdzeniu kompletności przedmiotu zamówienia, dokonane przez osobę uprawnioną przez Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy.
3) Terminem dostawy przedmiotu zamówienia będzie data podpisania protokołu odbioru bez uwag.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
4.5.5.) Wartość części: 260162,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu złożono dwie oferty, które podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy PZP, z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy PZP. Obie oferty złożone w postępowaniu nie zostały opatrzone podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z wymaganiami ww. ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu złożono dwie oferty, które podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy PZP, z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy PZP. Obie oferty złożone w postępowaniu nie zostały opatrzone podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z wymaganiami ww. ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
- Rewitalizacja i modernizacja sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego im. Jana III Sobieskiego w Oławie z renowacją zabytkowego oświetlenia zewnętrznego
- Budowa oświetlenia drogowego fotowoltaicznego w m. Jankowice
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Jaczkowicach
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana agregatu wody lodowej w budynku Prokuratury Rejonowej Warszawa Żoliborz w Warszawie, ul. Krasińskiego 65 wraz z zapewnieniem serwisu w czasie trwania gwarancji.
- Budowa systemu naśnieżania na terenie Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka na działkach nr 414/1, 414/2 i 400, obręb 0008 Szklarska Poręba.
więcej: Urządzenia chłodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.