eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzypsko Wielkie › "Budowa kanalizacji w miejscowości Białcz"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa kanalizacji w miejscowości Białcz”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHRZYPSKO WIELKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259264

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 15

1.5.2.) Miejscowość: Chrzypsko Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-412

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: srodkiunijne@chrzypsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzypsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.chrzypsko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa kanalizacji w miejscowości Białcz”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed1bd063-13d8-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037820/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa kanalizacji w miejscowości Białcz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293421/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FU. 271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacyjnej.

2. Zakres elementów zadania:
Do wykonania zaprojektowano sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC łączonych na uszczelkę gumową typu ciężkiego „S”, o średnicy 315, 250, 200 klasy ciężkiej – LITA – SDR 34, SN 8, producentów posiadających ISO 9001, ISO 14001.
Na sieci kanalizacyjnej wykonać studnie rewizyjne betonowe  1000 – beton klasy B-45, W-8 wodoszczelny, łączony na uszczelkę gumową z przejściami szczelnymi. Wszystkie studzienki muszą być wykonane jako prefabrykowane z betonu klasy B 45, W8. Studnie wyposażyć w fabrycznie montowane stopnie złazowe.
Studnie betonowe z włazem kanałowym – klasy D 400 okrągły z wkładką gumową – właz żeliwny z wypełnieniem betonowym włączenie do istniejącego kanału zgodnie z projektem.
Wykonać 2 przepompownie ścieków z betonu średnicy 1500, z pompami typu Hydro-Vacuum S.A.
lokalizacja przepompowni:
• przepompownia ścieków P-1 Białcz – działka nr 46/2 lokalizacja zgodnie z PZT,
przepompownia ścieków P-3 Białcz – działka 55/1 lokalizacja zgodnie z PZT.
Skrzyżowanie kanalizacji sanitarnej z istniejącym gazociągiem wysokiego ciśnienia DN 250 wykonać na warunkach Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. Poznań – uzgodnienie PSGPO.ZMSM.773.5004.100856.22 z dnia 28 stycznia 2022 r.
Zakres sieci kanalizacyjnej zgodnie z projektem o długości łącznej: 3 059,46 m, w tym:
• kanalizacja sanitarna grawitacyjna PVC 315, 250, 200: 2 032 m,
• kanalizacja sanitarna tłoczna PE 125, 90: 1027,46 m.
Roboty do wykonania obejmują:
• kanały z rur kanalizacyjnych PVC łączonych na wcisk – rury łącznie z uszczelką typu EURO – trójwargowe o średnicy 315, 250, 200 klasy ciężkiej – S, SN 8, S-16, 7 – SDR 34 – obszar stosowania D i U – LITE, producentów posiadających certyfikat ISO-9001, ISO-14001,
• rurociągi tłoczne z rur:
PEHD PE 100 PN 16 SDR 11 – DN 125 x 11,4 – 730,59 m,
PEHD PE 100 RC PN 16 SDR 11 – DN 90 x 8,2 – 296,87 m,
• studnie betonowe 1000 mm – beton klasy B-45, W-8, łączony na uszczelkę gumową, betonowy element denny ze spocznikiem oraz z przejściami szczelnymi wykonanymi z odpornego na działanie ścieków tworzywa sztucznego – polipropylenu tworzący monolit wg DIN 4034, właz typu ciężkiego z wypełnieniem betonowym oraz odpowietrzeniem,
• studzienki kanalizacyjne systemowe o średnicy 425 mm, spełniające pozytywne wyniki testów hydraulicznych wg DS. 2379, rury teleskopowe PVC ze ścianką – LITĄ, odporne na obciążenia dynamiczne od ruchu, połączenie rury teleskopowej z włazem rozłączne na zaczepy – producent posiadający certyfikaty ISO 9001, ISO 14001, możliwość regulacji wysokości studzienki poprzez przycięcie rury co 5 cm, kinety prefabrykowane monolityczne z wbudowanym spadkiem dna 1,5%, właz żeliwny zgodnie z PN-EN 124-1:2000 posiadający certyfikat IO lub Cert,
• przepompownie ścieków – średnicy 1500 – 2 szt., zbiornik wykonany z betonu B45, W-8, pompy zatapialne z silnikiem typu supervortex, instalacja tłoczna kwasoodporna, szafa sterownicza wyposażona w układ przepłukiwania rurociągu tłocznego, FILTR antyodorowy, podest roboczy, zasuwy odcinające, wentylacje, drabinka złazowa wraz z posadowieniem i rozruchem – zgodnie ze schematem przepompowni – nr PŚ 3, PŚ 1,
• przykanaliki o średnicy 160 – rura PVC klasy ciężkiej – LITE producentów posiadających certyfikat ISO 9001, ISO 14001.
Roboty ziemne związane z budową kanalizacji sanitarnej powinny być prowadzone zgodnie z przepisami
i obowiązującymi normami oraz zgodnie ze Specyfikacją Techniczną dołączoną do projektu.

3. W wyniku powyższego powstanie:
sieci kanalizacyjnej o długości łącznej: 3 059,46 m, w tym:
• kanalizacja sanitarna grawitacyjna: 2 032,00 m,
• kanalizacja sanitarna tłoczna: 1027,46 m.

4. Wytyczne dla wykonawcy:
• przed zakupem potrzebnych elementów należy dokonać pomiarów z natury,
• Zamawiający wymaga, aby sposób prowadzenia zamówienia zapewniał utrzymanie ruchu i dojazd, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przedłożenia Zamawiającemu czasowego planu organizacji ruchu, jeżeli będzie to konieczne,
• wszelkie opłaty wynikające ze szkód na etapie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca,
• pozwolenie na użytkowanie obiektu budowlanego w PINB pozostaje po stronie Inwestora,
• w pierwszej kolejności zostanie dokonany odbiór inwestycji i jej rozliczenie, następnie uzyskane będzie pozwolenie na użytkowanie,
• zaliczka przekazana zostanie dopiero po przekazaniu placu budowy oraz po rozpoczęciu prac budowlanych,
• inwestycja planowana jest na drogach gminnych,
• Zamawiający nie będzie pobierał opłat za zajęcie pasa drogowego na czas wykonania robót,
• tymczasowa organizacja ruchu drogowego należy do kompetencji Wykonawcy,
• stała organizacja ruchu zostanie udostępniona wybranemu w przetargu Wykonawcy,
• w ramach inwestycji przewiduje się odwodnienie wykopów w ilości zgodnej z przedmiarem,
• w ramach inwestycji zakłada się częściową wymianę gruntu, w ilości zgodnej z przedmiarem,
• Inwestor jest w trakcie uzyskiwania pozwolenia na budowę, do momentu podjęcia prac decyzja ta zostanie przekazana Wykonawcy,
• Zamawiającemu przysługuje prawo do dysponowania nieruchomością, inwestycja realizowana na drogach gminnych,
Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac metodą bezwykopową, zgodnie z projektem budowlanym przy zastosowaniu rur trójwarstwowych PEHD o średnicy nominalnej odpowiadającej rurom PVC, prace te będą musiały zostać uzgodnione z projektantem,
• załączony przedmiar ma charakter pomocniczy.
• na przyłączach do posesji należy zamontować studnie z tworzywa fi 425
• Zamawiający posiada pozwolenie na prowadzenie prac archeologicznych, natomiast prowadzenie prac archeologicznych jest po stronie Wykonawcy. Dotyczy to tylko niewielkiego fragmentu inwestycji
• w ramach niniejszego postępowania wykonawca będzie musiał wykonać przyłącza energetyczne do projektowanych przepompowni
• Wykonawca powinien zapoznać się z terenem miejsca inwestycji.
• uwaga do projektu- nie jest przedmiotem zamówienia zakres kanalizacji wynikający z arkusza 5 mapy projektu

5. Zasady zachowania konkurencyjności:
• w przypadku, gdy w projekcie lub opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów, należy to traktować jako określenie żądanego standardu i jakości,
• Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym, we wszystkich takich sytuacjach wykonawca może zaoferować materiały, produkty lub urządzania o co najmniej takich samych parametrach,
• Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych materiałów i rozwiązań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3567000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3700000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3567000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH Kazimierz Suterski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5950003984

7.3.3) Ulica: Ul. Żwirowa 18,

7.3.4) Miejscowość: Pszczew

7.3.5) Kod pocztowy: 66-330

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3567000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.