eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomice › Modernizacja drogi gminnej ul. Leśna w miejscowości Radocza, gmina Tomice



Ogłoszenie z dnia 2023-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi gminnej ul. Leśna w miejscowości Radocza, gmina Tomice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tomice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wadowicka 51

1.5.2.) Miejscowość: Tomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: (33) 823 35 98

1.5.8.) Numer faksu: (33) 823 35 98

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tomice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,135261,aeb03c9aa754a7ebd8bf86150a8c2e99.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi gminnej ul. Leśna w miejscowości Radocza, gmina Tomice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f4bad74-26e5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341800

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062475/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja drogi gminnej ul. Leśna w miejscowości Radocza, gm. Tomice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317378

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.13.2023.PP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja drogi gminnej ul. Leśna w miejscowości Radocza, gmina Tomice”.
2. Zakres zadania obejmuje wykonanie modernizacji drogi gminnej ul. Leśna w Radoczy w km od 0+054,00 do 0+688,50 i w km od 0+717,50 do 0+896,00 w miejscowości Radocza, gmina Tomice, na działkach nr 255/3, 256/2, 379/4, 1727/1, 1728/2, 1729/1, 1730/1, 1731/1, 1732/1, 1733/1, 1734/1, 378/1, 378/2. Łączna długość drogi gminnej ul. Leśna w miejscowości Radocza zakwalifikowanej do modernizacji w ramach zamówienia: 813 mb.
3. W ramach zadania Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z przedmiarem robót, o którym mowa w pkt 4.3 SWZ oraz Rozdziale IV do SWZ.
4. W razie konieczności, jeśli realizacja robót wymagała będzie zamknięcia dla ruchu pojazdów samochodowych oraz pieszych odcinka ul. Leśnej objętego zakresem robót, Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia i na własny koszt do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu, jego zatwierdzenia przez organy do tego wskazane przepisami prawa oraz do wprowadzenia zastępczej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem.
5.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.).
6. Materiały, o których mowa w pkt 5, powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, o których mowa w art. 10 ustawy Prawo budowlane, w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1213) oraz wymaganiom Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
7. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale IV SWZ (Przedmiar robót), Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz w Rozdziale III pn. Projektowane Postanowienia Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający dokonał ustalenia wartości zamówienia na podstawie kosztorysu inwestorskiego i zgodnie z art. 222 ust. 4 Pzp, przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zaoferowana przez Wykonawcę cena jest wyższa od kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający po przenalizowaniu zaoferowanej ceny nie może zwiększyć wysokości środków finansowych do kwoty oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 916369,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 916369,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 916369,93 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.