eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystra Podhalańska › Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Bystra-Sidzina



Ogłoszenie z dnia 2023-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Bystra-Sidzina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bystra-Sidzina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892096

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bystra Podhalańska 373

1.5.2.) Miejscowość: Bystra Podhalańska

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-235

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_gminy@bystra-sidzina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bystra-sidzina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gwbystra-sidzina.e-zp.finn.pl/procurements/9/documents

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Bystra-Sidzina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc8d5cda-209d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341736

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018948/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont dróg gminnych w Bystrej Podhalańskiej i Sidzinie w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303121

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dróg gminnych w miejscowości Bystra Podhalańska oraz Sidzina.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje drogi:
a. Bystra Podhalańska: Droga Ziętkowa Dolna, Droga Zagrody Nadleśnictwa, Droga Gałowa, Droga Sutorowa, Droga Talapkowa Górna, Droga Gizowa – do Bykowa
b. Sidzina: Droga Kordel Górny, Droga Trzopowa, Droga Do Plekańca, Droga Goryl Górny

3. Zakres robót obejmuje m.in.:
a. Roboty rozbiórkowe,
b. Roboty ziemne,
c. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych,
d. Ścieki z elementów betonowych,
e. Podbudowy z kruszyw łamanych,
f. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym,
g. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
h. Oczyszczanie rowów z namułów, bez naruszania skarp,
i. Montaż korytek z kratami stalowymi,
j. Montaż barier ochronnych stalowych
k. Mechaniczne cięcie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do 27.07.2023 r. nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.