eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolbórz › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę w roku 2021 wcześniej zaciągniętych zobowiązań



Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę
w roku 2021 wcześniej zaciągniętych zobowiązań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLBÓRZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647859

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Jagiełły 28

1.5.2.) Miejscowość: Wolbórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-320

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: /44/ 616-42-41

1.5.8.) Numer faksu: /44/616-42-11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wolborz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wolborz.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.wolborz.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę
w roku 2021 wcześniej zaciągniętych zobowiązań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d447cabf-3d52-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341627

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003122/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę w roku 2021 wcześniej zaciągniętych zobowiązań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256840/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243639,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na spłatę w roku 2021 wcześniej zaciągniętych zobowiązań”.
2. CPV 66.11.30.00-5 Usługi udzielania kredytu.
3. Okres kredytowania - 61 miesięcy.
4. Okres karencji w spłacie rat kapitałowych - do 29 marca 2022 r.
5. Zamawiający przewiduje wykorzystanie kredytu w dwóch transzach w kwotach:
• 2 500 000,00 PLN do dnia 02 grudnia 2021 r.
• 608 000,00 PLN do dnia 28 grudnia 2021 r.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu uruchomienia i wysokości transzy kredytu. Zmiana taka nie może pociągnąć za sobą dodatkowych opłat i prowizji
ze strony Wykonawcy.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowej prowizji (kosztów).
8. Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 3 108 000,00 zł, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów.
9. Spłata rat kapitałowych kredytu dokonywana będzie w następujących terminach
i wysokościach:
ROK 2022
I rata - 20 000,00 PLN do 29.03.2022 r.
II rata - 20 000,00 PLN do 29.06.2022 r.
III rata - 20 000,00 PLN do 29.09.2022 r.
IV rata - 20 000,00 PLN do 29.12.2022 r.
ROK 2023
I rata - 32 000,00 PLN do 29.03.2023 r.
II rata - 32 000,00 PLN do 29.06.2023 r.
III rata - 32 000,00 PLN do 29.09.2023 r.
IV rata - 32 000,00 PLN do 29.12.2023 r.
ROK 2024
I rata - 150 000,00 PLN do 29.03.2024 r.
II rata - 150 000,00 PLN do 29.06.2024 r.
III rata - 150 000,00 PLN do 29.09.2024 r.
IV rata - 150 000,00 PLN do 29.12.2024 r.
ROK 2025
I rata - 250 000,00 PLN do 29.03.2025 r.
II rata - 250 000,00 PLN do 29.06.2025 r.
III rata - 250 000,00 PLN do 29.09.2025 r.
IV rata - 250 000,00 PLN do 29.12.2025 r.
ROK 2026
I rata - 325 000,00 PLN do 29.03.2026 r.
II rata - 325 000,00 PLN do 29.06.2026 r.
III rata - 325 000,00 PLN do 29.09.2026 r.
IV rata - 325 000,00 PLN do 29.12.2026 r.
10. Odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych
i płatne w ostatnim dniu każdego miesiąca.
11. Odsetki z tytułu kredytu naliczane będą w oparciu o wartość średnią stawki WIBOR 3M z miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy plus stała marża banku. Koszt kredytu należy wyliczyć według średniej wartości stawki WIBOR 3M za miesiąc październik 2021 r. (0,61 %).
12. Odsetki od udzielonego kredytu stanowić będą jedyne wynagrodzenie banku z tytułu wykonania umowy kredytowej. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłat związanych z przygotowaniem, udzieleniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu.
13. Bank nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi Zamawiającego oraz od ubezpieczenia kredytu przez Zamawiającego. Do obsługi kredytu może zostać otwarty rachunek techniczny - bez opłat i prowizji.
14. Wykonawca nie będzie wymagał innego zabezpieczenia zaciągniętego kredytu poza wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową.
15. Zamawiający zakłada refundację już poniesionych wydatków na spłatę rat kredytów
i pożyczek.
16. Gmina nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 § 1 pkt.5 k.p.c.
17. Na rachunkach bankowych Gminy nie ciążą zajęcia egzekucyjne.
18. Gmina nie posiada zaległych zobowiązań w bankach.
19. W Gminie nie był prowadzony program postępowania naprawczego w rozumieniu ustawy
z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych.
20. Gmina Wolbórz nie posiada wymagalnych i nie wymagalnych zobowiązań z tytułu poręczeń i gwarancji.
21. W Gminie nie były prowadzone za pośrednictwem komornika sądowego działania windykacyjne wszczynane na wniosek banków.
22. Forma przekazania kredytu: bezgotówkowa, na rachunek podstawowy budżetu Gminy Wolbórz.
23. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania następujących zmian umowy w drodze aneksów:
- zmianę harmonogramu spłaty kredytu w przypadku, gdy będzie to korzystniejsze dla kondycji finansowej Zamawiającego,
- zmianę terminu spłaty kredytu, jeżeli będzie to korzystniejsze dla Zamawiającego,
24. Materiały niezbędne do zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego zawiera Załącznik Nr 6 do SWZ- spis dokumentów.
25. Wartość zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów ogółem, planowana na koniec 2021 roku wynosi: 12 603 950,00 zł. Wykaz tytułów dłużnych (zgodnie z już podpisanymi umowami) zawiera „Informacja o zadłużeniu na dzień 30 września 2021 r.” punkt 10 Załącznika Nr 6 do SWZ.
26. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sporządzania dla potrzeb Wykonawców informacji w postaci przetworzonej według wzorów i wytycznych wynikających z ich indywidualnego zapotrzebowania. Dokumenty, jakie Wykonawcy mogą uzyskać od Zamawiającego będą miały formę wyłącznie dokumentów źródłowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116618,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151604,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116618,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Mazowieckim

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7730007538

7.3.3) Ulica: Handlowa 35/37

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116618,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.