eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług cateringowych dla AST w Krakowie w ramach projektu ,,Kierunek Przyszłość - w odpowiedzi na wyzwania społeczności akademickiej i rynku"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług cateringowych dla AST w Krakowie w ramach projektu ,,Kierunek Przyszłość – w odpowiedzi na wyzwania społeczności akademickiej i rynku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Straszewskiego 21-22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-109

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 362 71 17

1.5.8.) Numer faksu: 12 422 02 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ast.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ast.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług cateringowych dla AST w Krakowie w ramach projektu ,,Kierunek Przyszłość – w odpowiedzi na wyzwania społeczności akademickiej i rynku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2bd1a05-eaf4-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00053111/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług cateringowych dla AST w Krakowie w ramach projektu ,,Kierunek Przyszłość – w odpowiedzi na wyzwania społeczności akademickiej i rynku”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Kierunek Przyszłość” - w odpowiedzi na oczekiwania społeczności akademickiej i rynku”, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020; nr umowy o dofinansowanie: POWR.03.05.00-00-z70/18

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124360/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZKK.261.1.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 142333,33 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19130 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług cateringowych – lunchów i kolacji dla uczestników i prowadzących warsztaty dla studentów kierunku aktorstwo, odbywających się w Krakowie w związku z projektem pn. „Kierunek Przyszłość” - w odpowiedzi na oczekiwania społeczności akademickiej i rynku”, współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020; nr umowy o dofinansowanie: POWR.03.05.00-00-z70/18.
2. Szczegółowy opis zamówienia:
2.1 Planowane terminy i miejsca wykonywania usług, planowane ilości osób: 2.1.1 Usługa nr 1
TERMIN: 20 - 25 sierpnia 2021 r., Godzina dostarczenia: 15.00, Posiłki: lunch i kolacja, Ilość osób: 21, Miejsce dostarczenia posiłków: AST, ul. Warszawska 5,
31-155 Kraków.
Łącznie: 126 lunchów, 126 kolacji

2.1.2 Usługa nr 2
TERMIN: 12-17 września 2021 r., Godzina dostarczenia: 12 września kolacja godz. 18.00, 13-17 września lunch i kolacja godz. 15.00, Posiłki: 12 września kolacja, 13-17 września lunch i kolacja, Ilość osób: 17, Miejsce dostarczenia posiłków: 12 września AST, ul. Warszawska 5, 31-155 Kraków,
13 -17 września TVN, ul. Pułkownika Stanisława Dąbka 2, 30-832 Kraków.
Łącznie: 85 lunchów, 102 kolacje

2.1.3 Usługa nr 3
TERMIN: 20 - 25 września 2021 r., Godzina dostarczenia: 15.00, Posiłki: lunch i kolacja , Ilość osób 21, Miejsce dostarczenia posiłków: AST, ul. Warszawska 5,
31-155 Kraków.
Łącznie: 126 lunchów, 126 kolacji

2.2 Usługi polegają na dostarczeniu posiłków (lunchów i kolacji) zapakowanych w jednorazowe opakowania ekologiczne zapewniające zachowanie świeżości, wraz z jednorazowymi sztućcami (nieplastikowymi) i serwetkami papierowymi, we wskazane wyżej miejsca.
2.3 Zamawiający wymaga, aby posiłki były wyłącznie bezmięsne - wegańskie lub wegetariańskie i spełniały następujące warunki:
a) ciepły lunch składający się z:
- zupy (min. 300 ml/1 os.) wegańskiej,
- dania wegetariańskiego (min. 350 g/1 os.), z pieczywem lub kaszą lub ryżem lub ziemniakami lub makaronem,
- deseru (owoc lub ciastko),
- sok (250 ml/1 os.);
oraz
b) kolacja składająca się z:
- 1 dania wegetariańskiego do spożycia na zimno, n.p. sałatka z dressingiem i pieczywem (min. 350 g/1 os.),
- woda (250 ml/1 os.);
c) posiłki muszą być przygotowane ze świeżych produktów, z zachowaniem norm i przepisów określonych dla przygotowania dostarczania żywności.
2.4 Wymienione wyżej wartości w gramach/mililitrach są wartościami minimalnymi i wyznaczają wymagane minimalne ilości posiłków/napojów dla jednej osoby podczas jednego dnia w zakresie 1 lunchu oraz 1 kolacji.

2.5 Zamawiający przewiduje zmniejszenie ilości posiłków w wyniku sytuacji, kiedy nie zostanie zrekrutowana zakładana ilość uczestników. Informacje o ilości posiłków będą podawane co najmniej 4 dni robocze przed daną usługą jednostkową. Wynagrodzenie ustalone zostanie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje zwiększenia ilości posiłków – podane ilości są ilościami maksymalnymi.
2.6 Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowe menu na co najmniej 2 dni robocze przed rozpoczęciem świadczenia usługi. Na życzenie Zamawiającego Wykonawca uwzględni w menu dania bezglutenowe i dania niezawierające składników powodujących określone alergie.
3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ.
4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
6. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w Formularzu oferty - Załącznik A do SWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
7. Wykonawca powinien przedstawić cenę oferty za przedmiot zamówienia po przeprowadzeniu indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17686,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17686,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17686,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): CaterinGroup s.c. Karolina Sala

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Łukasz Mlaskot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772252822

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 188

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-982

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17686,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-20 do 2021-09-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.