eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borek Wielkopolski › "Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 000 000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu 2021r."



Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 000 000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu 2021r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOREK WIELKOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Borek Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-810

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 655716120

1.5.8.) Numer faksu: 655715893

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@borekwlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.borekwlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/borek_wlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 000 000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu 2021r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc673c32-30c7-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341366

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022437/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 000 000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu 2021r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237250/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 84681,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu 2021r.”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) kwota kredytu: 1 000 000,00 zł (słownie jeden milion złotych 00/100);
2) kredyt udzielony w jednej transzy;
3) planowany okres kredytowania od dnia 15.11.2021 r. do dnia 31 grudnia 2027 r.;
4) planowany okres spłaty kredytu (kapitału): 20.12.2024 r. – 20.12.2027 r. w 13 ratach kwartalnych w następujących terminach i kwotach:
20.12.2024r. – 10 000,00
20.03.2025r. – 50 000,00
20.06.2025r. – 50 000,00
20.09.2025r. – 50 000,00
20.12.2025r. – 50 000,00
20.03.2026r. – 100 000,00
20.06.2026r. – 100 000,00
20.09.2026r. – 100 000,00
20.12.2026r. – 95 000,00
20.03.2027r. – 100 000,00
20.06.2027r. – 100 000,00
20.09.2027r. – 100 000,00
20.12.2027r. – 95 000,00

5) oprocentowanie kredytu zmienne, uzależnione od stawki bazowej WIBOR 3M ustalonej na okres 3 miesięcy w wysokości obowiązującej na ostatni dzień roboczy każdego kwartału kalendarzowego, obowiązująca od 1. dnia roboczego następnego kwartału powiększone o stałą marżę banku (niezmienną przez cały okres kredytowania), wykazaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
6) spłata odsetek: odsetki od kredytu naliczone są w kwartalnych okresach obrachunkowych w latach 2021 – 2027, od momentu uruchomienia kredytu za faktyczną liczbę dni odsetkowych oraz faktyczną wykorzystaną i niespłaconą część kredytu. Do naliczania odsetek należy przyjąć kalendarz rzeczywisty,
7) termin spłaty odsetek: kwartalna spłata odsetek będzie płatna w terminie na 20 dzień trzeciego miesiąca kwartału poczynając od 20.12.2021r. na podstawie noty odsetkowej wystawianej przez Wykonawcę. Nota odsetkowa powinna wpłynąć do Gminy co najmniej 5 dni przed terminem płatności odsetek,
8) postawienie kredytu do dyspozycji: dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego. Wypłata będzie uruchamiana wg potrzeb Zamawiającego i na jego wniosek z wykorzystaniem do 31.12.2021r.
9) prowizja od kredytu będzie płatna jednorazowo, w ciągu 30 dni od podpisania umowy, dopuszcza się zastosowanie przez Wykonawcę prowizji przygotowawczej od kwoty kredytu tylko jeden raz, tzn. prowizji z tytułu uruchomienia kredytu
10) zabezpieczenie spłaty kredytu w postaci weksla własnego in blanco wraz z deklaracją wekslową,
11) zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji i opłat za możliwą przedterminową spłatę kredytu.
12) maksymalny termin uruchomienia kredytu od dnia złożenia wniosku wynosi 5 dni roboczych, zgodnie z zapisami w ofercie.
13) w szczególnie uzasadnionym przypadku i po uzyskaniu zgody Banku, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu spłat rat kapitałowych bez dodatkowych kosztów z tego tytułu. Wysokość i termin spłaty raty kredytu będą dokonywane poprzez zawarcie aneksu do umowy na pisemny wniosek Zamawiającego złożony wraz z odpowiednim uzasadnieniem na 15 dni przed terminem płatności raty kapitałowej. Rata kapitałowa, której termin spłaty zostanie przesunięty, wchodzi w skład niespłaconej części kapitału i jest oprocentowana na zasadach określonych w umowie kredytu. Zamiany wprowadzone aneksem nie spowodują wydłużenia okresu kredytowania wg umowy,
14) rezygnacja z wykorzystania części kredytu: zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych opłat,
15) wcześniejsza spłata kredytu: Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego dokonania wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat,
16) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu wydawanych zaświadczeń, opinii oraz ewentualne sporządzanie aneksów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84681,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84681,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84681,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Gostyniu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961002954

7.3.3) Ulica: 1maja 18

7.3.4) Miejscowość: Gostyń

7.3.5) Kod pocztowy: 63-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84681,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.