eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Remont pomieszczeń biurowych, komunikacji, pomieszczeń magazynowych, technicznych - I/Kędzierzyn-Koźle



Ogłoszenie z dnia 2023-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń biurowych, komunikacji, pomieszczeń magazynowych, technicznych - I/Kędzierzyn-Koźle

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600252

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 24

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-701

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774511034

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAP_Opole@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń biurowych, komunikacji, pomieszczeń magazynowych, technicznych - I/Kędzierzyn-Koźle

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aebc610e-1650-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00409835/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont pomieszczeń biurowych, komunikacji, pomieszczeń magazynowych , technicznych - I/Kędzierzyn-Koźle

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281240

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 240000.271.10.2023-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych, komunikacji, pomieszczeń magazynowych, technicznych– I/Kędzierzyn-Koźle.
CPV 45442100-8 Roboty malarskie
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Roboty budowlane:
a) zabezpieczenie podłóg, sprzętów biurowych i regałów z dokumentacją folią ochronną- 1420,0 m2,
b) przygotowanie powierzchni pod malowanie z poszpachlowaniem nierówności- 5230,00 m2,
c) gruntowanie sufitów- 1420,0 m2,
d) gruntowanie ścian –3810,00 m2
e) wykonanie warstwy zbrojonej z siatki z włókna szklanego na ścianach -340,00 m2 ,
f) wykonanie warstwy zbrojonej z flizeliny na ścianach z płyt g-k- 340,00 m2
g) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach z płyt g-k – 340,00 m2,
h) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach otynkowanych – 340,00 m2,
i) dwukrotne malowanie sufitów pomieszczeń - farba zmywalna wodorozcieńczalna, odporna na zabrudzenia- 1420,00 m2,
j) dwukrotne malowanie ścian klatek schodowych, korytarzy, pomieszczeń socjalnych – malowanie na całej wysokości farba zmywalną matową , odporną na szorowanie na mokro wg PN-EN 1330 ISO 11998
( odporność na szorowanie na mokro klasa I lub II)- 1160,00 m2
k) dwukrotne malowanie ścian pozostałych pomieszczeń farbą wodorozcieńczalną, odporną na zabrudzenia, zmywalną- -2650,00 m2 ( kolor ścian SOK NCS S 1005-G). Uwaga: Prace na SOK mogą być prowadzone tylko w dni wolne od pracy.
l) dwukrotne malowanie farbą olejną ościeżnic stalowych drzwi wewnętrznych,
m) dwukrotne malowanie farbą olejną drzwi zewnętrznych stalowych,
n) uszczelnienie silikonem styków parapetów z oknami,
o) wymiana kratek wentylacyjnych na elewacji - 6 sztuk,
p) zaślepienie otworów po zdemontowanych klimatyzatorach wewnątrz pomieszczeń,
q) zabudowa 2 sztuk wnęk szerokości 2,73 m, wysokości 2,40 m, głębokości 0,43 m pod zawieszenie ciężkich tablic informacyjnych.
r) wynoszenie i ponowne wnoszenie mebli po wykonaniu remontu pomieszczeń.
Informacje dodatkowe:
1. Pomieszczenia, w których należy wykonać powyższe prace, usytuowane są w piwnicach, na parterze
i na 1 i 2 piętrze budynku Inspektoratu.
2. Pomieszczenia socjalne, ciągi komunikacji pionowej i poziomej (korytarze i klatki schodowe) malowane na całej wysokości ściany zmywalną farbą matową, odporną na szorowanie na mokro wg PN – EN 1330 ISO 11998 (odporność na szorowanie na mokro klasa I lub II).
3. Pozostałe pomieszczenia malowane farbą wodorozcieńczalną, odporną na zabrudzenia, zmywalną.
4. Kolorystyka farb zgodnie ze standardami ZUS.
5. Podstawowe kolory farb.
- ściany RAL 1013,
- sufity RAL 9003,
- ściany SOK NCS S 1005-G,
- ościeżnice drzwi wewnętrznych, drzwi zewnętrzne ciemnoszary RAL 7011.
Wykonawca skalkuluje cenę po dokładnym zapoznaniu się z charakterystyką i zakresem robót określonym w opisie oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wycena musi uwzględniać koszty związane z organizacją pracy w budynku użyteczności publicznej, w dni robocze Zamawiającego, w godzinach od 06:00 do 18:00, ewentualnie w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 476650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITORA Miłosz Mulczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443169505

7.3.3) Ulica: Osiedle Słoneczne 23

7.3.4) Miejscowość: Tuliszów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-510

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.