Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00229830/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Strzegom – placówki oświatowe”- Zadanie Nr 3 – Zespół Szkolno-Przedszkolny Publiczna Szkoła Podstawowa w Stanowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 38
1.5.2.) Miejscowość: Strzegom
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748560599
1.5.8.) Numer faksu: 748560516
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Strzegom – placówki oświatowe”- Zadanie Nr 3 – Zespół Szkolno-Przedszkolny Publiczna Szkoła Podstawowa w Stanowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1649c801-f94f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026131/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Strzegom- placówki oświatowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229830
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.16.2023.AJk
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 631907,84 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120476,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach zadania „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Strzegom – placówki oświatowe- Zadanie Nr 3 – Zespół Szkolno – Przedszkolny Publiczna Szkoła Podstawowa w Stanowicach” dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla dwóch budynków szkolnych.
2. Budynek szkolny A, ul. Świebodzka 9, 58-150 Strzegom
Działka nr 234/2 Am-1 Obręb Stanowice
Powierzchnia użytkowa całkowita - 648,10 m²,
Kubatura – 1749,87 m³
Źródło ciepła i moc – centralne ogrzewanie zasilane z budynku nr B
Dopuszcza się zastosowanie jednego centralnego źródła ciepła (niezależny budynek) dla budynku A i budynku B
Zamawiający dysponuje starą nieaktualną inwentaryzacją.
Budynek szkolny B , ul. Świebodzka 9 58-150 Strzegom
Działka nr 234/2 Am-1 Obręb Stanowice
Powierzchnia użytkowa 504 m², kubatura –, 1663,20 m³
Źródło ciepła i moc – kotłownia - dwa kotły na paliwo stałe – koks - łączna moc 126 kW
Zamawiający dysponuje starą nieaktualną inwentaryzacją.
Wykonawca zobowiązany będzie wykonać dokumentację oraz uzyskać pozwolenie na budowę/ zgłoszenie dla każdego budynku odrębnie.
3. Zamówienie składa się z trzech etapów ( dla każdego budynku odrębnie):
Etap I obejmuje opracowanie audytu energetycznego i wykonanie inwentaryzacji budynków wraz z zestawieniem kosztów inwestycji niezbędnych do złożenia wniosku o dofinansowanie.
Etap II obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, kosztorysów, sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, pozyskanie dokumentów niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej, tj.: warunków technicznych, uzgodnień, odstępstw, opinii, badań, ekspertyz, postanowień, pomiarów, decyzji, itp. oraz innych dokumentów, koniecznych do właściwego sporządzenia dokumentacji projektowej i uzyskania dokumentu stanowiącego pozwolenie na wykonanie prac termomodernizacyjnych i remontowych w przedmiotowym zakresie zgodnie
z przepisami prawa,
Etap III obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego do dnia zakończenia realizacji zadania objętego projektami, będącym przedmiotem niniejszej umowy i dokonaniu odbioru technicznego inwestycji.
4. Zamówienie obejmuje między innymi:
Dla budynku A zaprojektowanie:
- docieplenia całego budynku,
- wymiany pokrycia dachowego wraz z przemurowaniem kominów
- wymiany obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
- wymiany instalacji odgromowej,
- zmiany źródła ciepła systemu ogrzewania oraz wymiany instalacji c.o. i c.u.w. w całym budynku,
- ewentualnego wykonania instalacji fotowoltaicznej,
- wymiany instalacji elektrycznej i opraw w niezbędnym zakresie określonym w audycie,
- remontu pomieszczeń ,
- inst. zewnętrznej kanalizacji deszczowej do zbiornika bezodpływowego,
- odwodnienia budynku,
- wykonanie odwiertu sondażowego pod głębinowe pompy ciepła i określenie głębokości występowania wody gruntowej ,
- wykonania niezbędnej wentylacji ,
- wymiany stolarki okiennej oraz drzwiowej,
- systemu zarządzania energią, umożliwiającego monitorowanie działania i wydajności systemu grzewczego i elektrycznego oraz sterowanie wybranymi urządzeniami,
- wykonania innych niezbędnych robót towarzyszących oraz wynikających z audytu termomodernizacyjnego i ewentualnych rozwiązań zastępczych wskazanych przez Komendę Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu,
- remontu schodów i wejść zewnętrznych do budynku wraz z zastosowaniem możliwych rozwiązań ułatwiających ruch osobom o trudnościach poruszania się (np. pochylnia).
- oraz ocenę stanu technicznego budynku wraz z wzmocnieniem konstrukcji jeżeli będzie konieczne (m.in. spękania ścian, osiadająca konstrukcja dachu).
Dla budynku B zaprojektowanie:
- docieplenia całego budynku,
- wymiany pokrycia dachowego wraz z przemurowaniem kominów
- wymiany obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
- wymiany instalacji odgromowej,
- zmiany źródła ciepła systemu ogrzewania oraz wymiany instalacji c.o. i c.u.w. w całym budynku,
- ewentualnego wykonania instalacji fotowoltaicznej,
- wymiany instalacji elektrycznej i opraw w niezbędnym zakresie określonym w audycie,
- remontu wszystkich pomieszczeń ,
- inst. zewnętrznej kanalizacji deszczowej do zbiornika bezodpływowego,
- wykonanie odwiertu sondażowego pod głębinowe pompy ciepła , ciepła i określenie głębokości występowania wody gruntowej,
- określenie i usunięcie źródeł zawilgocenia ścian budynku i pomieszczeń piwnicznych,
- wykonania niezbędnej wentylacji ,
- wymiany stolarki okiennej oraz drzwiowej,
- systemu zarządzania energią, umożliwiającego monitorowanie działania i wydajności systemu grzewczego i elektrycznego oraz sterowanie wybranymi urządzeniami,
- wykonania innych niezbędnych robót towarzyszących oraz wynikających z audytu termomodernizacyjnego i ewentualnych rozwiązań zastępczych wskazanych przez Komendę Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu,
- remontu schodów i wejść zewnętrznych do budynku wraz z zastosowaniem możliwych rozwiązań ułatwiających ruch osobom o trudnościach poruszania się (np. pochylnia),
- oraz ocenę stanu technicznego budynku wraz z wzmocnieniem konstrukcji jeżeli będzie konieczne (m.in. spękania ścian, konstrukcja dachu).
5. Dokumentację stanowiącą przedmiot umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, odrębnie dla każdego budynku, w następującej ilości:
1) w wersji papierowej:
- projekt budowlany- 4 egz.
- inwentaryzacja – 2 egz.
- audyt energetyczny – 2 egz.
- ekspertyza pożarowa (jeżeli będzie wymagana przepisami prawa) – 2 egz.
- przedmiar robót- 2 egz.
- kosztorys inwestorski- 2 egz.
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- 3 egz.
- informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia- 5 egz.
- pozostałe dokumenty – uzgodnienia, warunki itp. – 1 egz.
2) w wersji elektronicznej (całość dokumentacji) - 2 egz. z rozszerzeniem PDF na płycie CD (kosztorysy dodatkowo z rozszerzeniem ath).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143910,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia projektowa mgr inż arch. Ewa Ostapińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841143794
7.3.3) Ulica: R. Zmorskiego
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) BIURO KONSTRUKCYJNE MGR INŻ. NATALIA KISIEL UL. K. PUŁASKIEGO 18/6, 58-100 ŚWIDNICA - branża konstrukcyjna
b) INSTALACJE SANITARNE DORADZTWO TECHNICZNE inż. SYLWIA SZCZEŚNIAK UL. BYSTRZYCKA 19 A, 58-100 ŚWIDNICA - branża sanitarna
c) MZ-PROJEKT BIURO INŻYNIERSKIE MARIUSZ ZYGMUNT UL. RÓŻANA 1, 58-100 ŚWIDNICA - nrnża elektryczna
d)USŁUGI W ZAKRESIE CERTYFIKACJI ENERGETYCZNEJ MAŁGORZATA SAMORAJSKA UL. LILIOWA 6 , 58-240 PIŁAWA GÓRNA - audyt energetyczny
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA PROJEKTOWA mgr inż. arch. EWA OSTAPIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA PROJEKTOWA mgr inż. arch. EWA OSTAPIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 195 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z STRZEGOMIA
więcej: przetargi w Strzegomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dróg w gminie Michów - etap 3 - Rudno
- DZP.26.97.2024 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 2 części
- Poprawa stanu dróg gminnych w gminie Dąbrówka - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kołaków - Sokołówek-Teodorów, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
- Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach archiwum w Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie, w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj"
- "Opracowanie dokumentacji projektowych budowy dróg metodą śladową (płyty betonowe)"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.