eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dydnia › "Budowa, przebudowa, modernizacja infrastruktury drogowej, oświetleniowej, turystycznej w miejscowościach popegeerowskich, Gmina Dydnia"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa, przebudowa, modernizacja infrastruktury drogowej, oświetleniowej, turystycznej w miejscowościach popegeerowskich, Gmina Dydnia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DYDNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 224

1.5.2.) Miejscowość: Dydnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-204

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: (13) 430 30 02

1.5.8.) Numer faksu: (13) 430 31 94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadydnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadydnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa, przebudowa, modernizacja infrastruktury drogowej, oświetleniowej, turystycznej w miejscowościach popegeerowskich, Gmina Dydnia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6a43711-d51a-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033333/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa, przebudowa, modernizacja infrastruktury drogowej, oświetleniowej , turystycznej w miejscowościach popegeerowskich, Gmina Dydnia"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169674

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIIiPP.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ Nr 1
„Przebudowa, modernizacja infrastruktury drogowej w m.popegeerowskich, Gmina Dydnia”

W ramach planowanego przedsięwzięcia przewiduje się budowę żelbetowego przepustu skrzynkowego na rzece „Świnka” w ciągu drogi gminnej wewnętrznej w m.Krzemienna. Na ściankach projektuje się wykonanie bariero – poręczy przekładkowych mostowych. Ponadto w ramach zadania przewidziano ubezpieczenie skarp rzeki „Świnka” narzutem kamiennym gr. 50 cm z zaklinowaniem na wlocie na długości 12,50 m oraz na wylocie na długości 20,00 m. Zaprojektowano stałą szerokość jezdni z płyt ażurowych nad rzeką „Świnka” 3,50 m oraz obustronne pobocza z kruszywa 0,5 m. Dodatkowo projektuje się ściek w postaci korytek z prefabrykowanych elementów betonowych szer. 50 cm. Ponadto projektuje się wykonanie dwóch studni rewizyjnych fi 1000 oraz kolektora z rury PP 500. Projektowany kolektor będzie przedłużeniem istniejącego przepustu natomiast wylot skierowany będzie na umocnioną skarpę rzeki „Świnka” W ramach
zadania przewidziano również wycinkę drzew kolidujących z przedmiotową inwestycją. Zakres prac szczegółowo określa projekt budowlany i projekt wykonawczy.
Na pozostałych zadaniach przewidziano realizację odwodnień drogi, umocnień dna i skarp, podbudów wraz z nowymi nawierzchniami asfaltowymi, nawierzchnią żwirowo-klińcową, uzupełnienia poboczy i roboty towarzyszące tj. (roboty pomiarowe, roboty ziemne, korytowanie, plantowanie, humusowanie i obsianie skarp).
Projektowany zakres przebudowy odcinków dróg określono w opisach technicznych (część opisowa, część rysunkowa), przedmiarach robót i załączonej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dot. każdego z poniższych odcinków infrastruktury drogowej, przebudowy dojść i placu infrastruktury rekreacyjnej.
Zakres robót obejmuje poprawę infrastruktury drogowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą polegającą na realizacji poniższych zadań:
1) Przebudowa drogi w m.Końskie i Witryłowie, dz.nr ewid.713 obręb Końskie,dz. nr ewid.564 obręb Witryłów w km 0+000 - km 0+560,
2) Przebudowa drogi w m.Niebocku, dz.nr ewid.401 w km 0+000 - km 0+170,
3) Przebudowa drogi w m. Krzemienna dz. nr ewid. 867, 910 w km 0+000 - km 0+010 i 0+076 - 0+150,
4) Budowa przepustu na rzece Świnka w ciagu drogi gminnej na działce nr 867, 910 w m. Krzemienna,
5) Przebudowa drogi gminnej w m.Końskie - k.Wójcik DGR 682 w km 0+350 do km 0+680,
6) Przebudowa drogi w m.Niewistka "Na Dział" dz. nr ewid. 346, dł. 900,00m,
7) Przebudowa dojść i placu infrastruktury rekreacyjnej w Niewistce, dz. nr ewid.53.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 1648943,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ Nr 2
„Budowa infrastruktury oświetleniowej w m.popegeerowskich, Gmina Dydnia”
W ramach planowanego przedsięwzięcia przewiduje się budowę linii oświeleniowej kablem doziemnym YAKY 4x35mm2, oraz nowe stanowiska lampowe z czterech słupów aluminiowych o wys.8mb, na których zostaną umieszczone lampy LED (Niewistka), oraz rozbudowę oświetlenia zewnętrznego przy Skwerze Dydyńskich poprzez wykonanie lini kablowej kablem doziemnym YAKY 4x35mm2, oraz nowe stanowiska lampowe z sześciu słupów aluminiowych o wys.8mb, na których zostaną umieszczone lampy LED (Krzemienna). Szczegółowy zakres prac opisano w projektach budowlanych dot. rozbudowy oświetlenia.

Zakres robót obejmuje budowę infrastruktury oświetleniowej polegającą na realizacji poniższych zadań:
1) Budowa oświetlenia ulicznego w Niewistce (etap 2), gm. Dydnia
2) Rozbudowa oświetlenia zewnętrznego przy Skwerze Dydyńskich w Krzemiennej o dodatkowe lampy oświetleniowe.

Uwaga. Oprawy powinny być kompatybilne z system sterowania i monitoringu oświetlenia ulicznego, które będzie modernizowane w ramach realizowanego zadania pn. Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Dydnia (postępowanie nr RIIiPP.271.07.2023).

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 237609,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ Nr 3
„Budowa, przebudowa, modernizacja infrastruktury turystycznej
w m.popegeerowskich, Gmina Dydnia”

W ramach planowanego przedsięwzięcia przewiduje się budowę infrastruktury sportowo-rekreacyjnej (otwarte strefy aktywności, plac zabaw), zagospodarowanie terenów rekreacyjnych (ławki, zadaszenia, dojścia i trawniki, ogrodzenia), rewitalizację zabytkowego parku poprzez utwardzenie alejek parkowych, przebudowę nawierzchni istniejących, oświetlenie terenu, dostawę i montaż ławek i stołów parkowych.
Zakres robót obejmuje realizację infrastruktury turystycznej polegającą na realizacji poniższych zadań:
1) Teren rekreacyjny wraz ze stawem w miejscowości Jabłonica Ruska dz. nr 201/1, 126/1,
2) Rewitalizacja parku w Temeszowie, dz. nr 12/2,
3) Infrastruktura sportowo-rekreacyjna (Otwarta Strefa Aktywności i plac zabaw wraz z ogrodzeniem w Temeszowie), dz. nr 451,
4) Infrastruktura sportowo-rekreacyjna (Otwarta Strefa Aktywności w Końskiem), dz. nr 171/1,
5) Ogodzenie przy Domu Ludowym w Uluczu, dz. nr 70/5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

34928200-0 - Ogrodzenia

45000000-7 - Roboty budowlane

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 948465,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1648943,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2125568,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1648943,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGBUD GOLCOWA PRO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861691167

7.3.4) Miejscowość: Golcowa 89A

7.3.5) Kod pocztowy: 36-231

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1648943,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237609,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237609,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237609,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Henryk Hadam

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861053521

7.3.3) Ulica: 1-go Maja 35a

7.3.4) Miejscowość: Dynów

7.3.5) Kod pocztowy: 36-065

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237609,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 948465,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 948465,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 948465,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Kopeć ARKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141335712

7.3.3) Ulica: Ks. S.Sudoła 31

7.3.4) Miejscowość: Dzikowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 36-122

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 948465,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.