eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Wykonanie systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie, ul. Kletówki 27A



Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie, ul. Kletówki 27A

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Krośnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000641762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134373661

1.5.8.) Numer faksu: 134367475

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@krosno.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie, ul. Kletówki 27A

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46ca3e46-3d75-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010550/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Wykonanie systemu kontroli dostepu i rejestracji czasu pracy w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie, ul. Kletówki 27A

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257801/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP 5/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie, ul. Kletówki 27A, na które składa się:

1) montaż, podłączenie i uruchomienie zasilania do projektowanych urządzeń;
2) przeprowadzenie prób działania zabezpieczeń;
3) wykonanie tras kablowych dla potrzeb rozprowadzenia linii zasilających do projektowanych urządzeń wraz z przebiciami, uszczelnieniami i niezbędnymi robotami budowlano-wykończeniowymi;
4) znakowanie kabli i przewodów elektroenergetycznych;
5) dostawę osprzętu elektroinstalacyjnego;
6) sprawdzenie i uruchomienie zamontowanych i podłączanych urządzeń oraz przeprowadzenia prób rozruchowych i prób działania instalacji elektrycznych,
7) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,
8) przeszkolenie osób odpowiedzialnych w zakresie obsługi i eksploatacji systemu.

Zakres prac obejmuje:

a) Dostawę i instalację kontrolerów SKD
b) Dostawę i instalację czytników SKD
c) Dostawę i instalację czujek otwarcia (kontaktronów)
d) Dostawę kart zbliżeniowych
e) Dostawę i instalację przycisków wyjścia
f) Dostawę i instalację zamków, szyldów, elektrozaczepów oraz samozamykaczy
e) Zasilanie systemu SKD
f) Okablowanie systemu
g) Uruchomienie i konfigurację systemu
h) Instalacja switcha PoE w szafach IT

Dodatkowe wymagania :

Oferowane rozwiązanie musi zapewniać kompatybilność z Kartami Mifare desfire 13,56Mhz oraz komunikację protokołem OSDP (np. AES 128).
Zaproponowane rozwiązanie powinno mieć możliwość zarządzania istniejącymi depozytorami kluczy.
Prace należy prowadzić w sposób nie kolidujący z bieżącą działalnością sądu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61008 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111274,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61008 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.O.M.iU.D. Security Office Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130335364

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Jałowego 29

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-010

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Montaż urządzeń i okablowania, podwykonawca ARMA Service Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61008 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.