Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00286300/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni w Morągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MORĄG
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Morągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 9
1.5.2.) Miejscowość: Morąg
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 897572231
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@morag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.morag.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zp.morag.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni w Morągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fe3b040-46d4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003095/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni w Morągu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286300/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KI.271.9.2021.DL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 668423,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyszczególnienie robót i czynności objętych zamówieniem:
1. Stałe utrzymywanie trawników w stanie wykoszonym - maksymalna wysokość
trawy - 8 cm, powierzchnia koszenia – 68 974,60 m²
a) Skoszoną trawę należy wygrabić, zebrać w pryzmy i wywozić do miejsca jej utylizacji na bieżąco,
b) Nie dopuszcza się zalegania skoszonej lub spryzmowanej trawy w miejscach objętych przedmiotem zamówienia.
Musi być ona zebrana i wywieziona, najpóźniej do godziny 12.00, dnia następnego po koszeniu,
c) Koszenie trawników obejmuje także usuwanie samosiewów, odrostów korzeniowych i pniowych z drzew
rosnących na utrzymywanych trawnikach, chwastów wokół drzew, krzewów, lamp, znaków drogowych, barierek,
obiektów małej architektury itp.,
d) Trawniki przy skupiskach krzewów, bylin i żywopłotach oraz przy obiektach małej architektury należy kosić
z należytą starannością tak, aby nie uszkodzić roślin oraz elementów architektonicznych. Miejsca trudnodostępne
należy dokosić ręcznie,
e) Prace uważa się za wykonane, jeżeli trawa będzie skoszona, wygrabiona i wywieziona. W razie stwierdzenia
zaniedbań Wykonawca ma obowiązek poprawienia prac w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie (jednak
nie dłuższym niż 2 dni), inaczej prace uważa się za niewykonane.
2. Stałe utrzymywanie żywopłotów w stanie przyciętym - maksymalna wysokość odrostów - 10 cm, pow. do
cięcia - 6 087,10 m²
a) Ukształtowanie pokroju naturalnego lub całkowicie sztucznego tj. cięcie z trzech stron, górna powierzchnia
żywopłotu ma być prowadzona w jednej płaszczyźnie, bez wypukłości i zagłębień lub cięcie pielęgnacyjne na
formowaniu krzewów zgodnie z ich naturalnym pokrojem. W czasie wykonywania tej czynności należy usunąć
gałęzie suche, połamane, stare, krzyżujące się i zagęszczające. Po wykonaniu prac teren należy uprzątnąć, odpady
zgarnąć w pryzmy, załadować na środek transportowy, wywieźć i zutylizować.
3. Stałe utrzymywanie żywopłotów w stanie wypielonym, pow. do pielenia - 1 774,30 m²
4. Stałe utrzymywanie kwietników - różanek, w stanie wypielonym, pow. do pielenia 755 m²
5. Przycięcie pędów róż wiosną - 3 233 szt.
6. Przycięcie róż jesienią - 3 233 szt.
7. Okopczykowanie krzewów róż jesienią - 3 233 szt.
8. Przykrycie krzewów róż gałęziami przed zimą (łącznie z pozyskaniem gałęzi świerkowych) – 3 233 szt.
9. Odkrycie krzewów róż z gałęzi świerkowych (łącznie z wywiezieniem) - 3 233 szt.
10. Rozkopczykowanie róż na wiosnę - 3 233 szt.
11. Stałe utrzymywanie wypielonych mis przy młodych drzewkach, na terenie zieleńców - 780 szt.
12. Wygrabienie zanieczyszczeń z trawników wiosną i ich wywóz – powierzchnia do sprzątania - 68 974,60 m²
13. Wygrabienie zanieczyszczeń i liści z trawników jesienią i ich wywóz - pow. do sprzątania -68 974,60 m²
a) Jesienne wygrabianie liści, uschniętych traw, owocostanów, mchów oraz likwidacja kretowisk z trawników,
terenów zadrzewionych i zakrzewionych. Po wykonaniu zabiegów teren należy uprzątnąć, odpady zgarnąć
w pryzmy, załadować na środek transportowy, przewieźć i zutylizować. Prace uważa się za wykonane,
jeżeli liście zostaną usunięte z całej powierzchni przeznaczonej do grabienia. W razie stwierdzenia przez
Zamawiającego nienależytego wykonania prac Wykonawca ma obowiązek ich poprawienia w terminie
wyznaczonym przez Zamawiającego (max do 2 dni), inaczej prace uważa się za niewykonane.
14. Obcinanie i formowanie koron młodych drzew w okresie ich spoczynku - tj. zimą – 679 szt.
15. Stałe obcinanie odrostów przy drzewach - wg potrzeb
116. Stałe utrzymywanie obciętych obrzeży trawników - na stykach z krawężnikami drogowymi i obrzeżami
trawnikowymi – 12 035,50 mb
117. Nawożenie na powierzchni 755 m² krzewów róż w okresie letnim nawozem mineralnym Azofoska o łącznej dawce
rocznej - 450 kg nawozu wliczając zakup nawozów (ze skł. Kz)
18. Wykonanie na powierzchni 755 m² oprysków krzewów róż środkami chemicznymi (łącznie z ich zakupem + Kz) zapobiegającym chorobom
– minimum trzy opryski w cyklu rocznym, łącznie z roślinami z sąsiedztwa, na których znajdują się szkodniki objęte
zabiegiem zwalczania
19. Stałe utrzymywanie czystości polegające na:
- usuwanie z podłoża połamanych gałęzi opadłych po gwałtownych wichurach, jak również usuwanie wiszących lub obłamanych w trakcie wichur konarów.
- zbieraniu papierów, kamieni, folii, puszek, butelek, szkła, gałęzi i innych zanieczyszczeń
znajdujących się na całej powierzchni terenów do utrzymania zaznaczonych na załącznikach graficznych, w tym również ze schodów (za wyjątkiem „muszli” koncertowej i placu przed „muszlą” koncertową)
20. Podlewanie drzewek posadzonych w pojemnikach w razie wystąpienia suszy (4 donice przy MDK, 4 donice przy pomniku 690-lecia nadania praw miejskich Miastu Morąg oraz 6 donic przy Urzędzie Miejskim w Morągu).
a) Podlewanie Wykonawca zobowiązany jest wykonywać na bieżąco wg potrzeb wynikających z warunków
pogodowych.
21. W okresie zimowym, stałe odśnieżanie schodów i posypywanie ich piaskiem w celu usunięcia ślizgości w nast. miejscach:
a) park sportowo-rekreacyjny,
b) przejście w murze na Pergoli - dojście do Starego Miasta,
c) zieleniec na skrzyżowaniu ulicy Dąbrowskiego i ulicy 3-go Maja,
d) zieleniec przy ul. Kajki,
e) przy pomniku 690-lecia nadania praw miejskich Miastu Morąg,
f) Pałac Dohnów.
22. Pielenie skupin krzewów – 1051 szt.
23. Dwukrotne (kwiecień i czerwiec) obsadzenie kwiatami jednorocznymi (wraz z pielęgnacją i podlewaniem):
– 4 stojaków usytuowanych przy Ratuszu Miejskim w Morągu
– 6 donic usytuowanych przy Urzędzie Miejskim w Morągu
a) Pielenie i spulchnianie gleby;
b) Usuwanie przekwitłych kwiatów/kwiatostanów;
c) Podlewanie wg potrzeb zgodnie ze sztuką ogrodniczą;
d) Obcięcie brzegów kwietników;
e) Usuwanie obumarłych fragmentów roślin (suche liście itp.);
f) Po sezonie likwidacja obsadzeń wraz z usunięciem roślin;
g) Po wykonaniu prac teren należy uprzątnąć, odpady wywieźć i zutylizować.
h) Nie dopuszcza się! Przesuszenia lub przemoczenia, gleby, zachwaszczenia, nieestetycznego wyglądu stojaków
i donic oraz niewykonania któregokolwiek z powyższych zabiegów w sezonie.
Materiał roślinny do obsadzeń zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt - gatunek, ilość,
miejsce i termin nasadzeń uzgadnia z zamawiającym. Materiał roślinny powinien mieć dobrze rozwinięty system
korzeniowy, być zdrowy, bez oznak chorobowych i żerowania szkodników, z wyraźnie wybarwionymi pąkami
kwiatowymi.
24. Pielęgnacja roślin w donicach kwiatowych (8 kompletów, w tym 4 przy MDK i 4 przy pomniku 690-lecia nadania praw miejskich Miastu Morąg)) na terenie Morąga
– dwukrotne obsadzenie kwiatami jednorocznymi (kwiecień i czerwiec)
– podlewanie 12 razy w miesiącu
a) Pielenie i spulchnianie gleby;
b) Usuwanie przekwitłych kwiatów/kwiatostanów;
c) Obcięcie brzegów kwietników;
d) Usuwanie obumarłych fragmentów roślin (suche liście itp.);
e) Po sezonie likwidacja obsadzeń wraz z usunięciem roślin;
f) Po wykonaniu prac teren należy uprzątnąć, odpady wywieźć i zutylizować.
g) Nie dopuszcza się! Przesuszenia lub przemoczenia, gleby, zachwaszczenia, nieestetycznego wyglądu
donic oraz niewykonania któregokolwiek z powyższych zabiegów w sezonie.
Materiał roślinny do obsadzeń zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt - gatunek, ilość,
miejsce i termin nasadzeń uzgadnia z zamawiającym. Materiał roślinny powinien mieć dobrze rozwinięty system
korzeniowy, być zdrowy, bez oznak chorobowych i żerowania szkodników, z wyraźnie wybarwionymi pąkami
kwiatowymi.
25. Pielenie i pielęgnacja roślin w „Labiryncie” zlokalizowanym na terenie Parku Sportowo– Rekreacyjnego (ilość roślin 1200 szt.
wysadzonych na powierzchni 1133 m²)
a) Pielenie i spulchnianie gleby.
b) Po wykonaniu prac teren należy uprzątnąć, odpady zgarnąć w pryzmy, załadować na środek transportowy,
wywieźć i zutylizować.
c) Nawożenie nawozami mineralnymi i podlewanie.
26. Pielenie i pielęgnacja bylin wraz z wrzosami – 1 545 szt.
a) Pielenie i spulchnianie gleby.
b) Usuwanie przekwitłych kwiatów.
c) Po wykonaniu prac teren należy uprzątnąć, odpady zgarnąć w pryzmy, załadować na środek transportowy,
wywieźć i zutylizować.
d) Nawożenie nawozami mineralnymi i podlewanie.
e) Zabezpieczenie roślin na okres zimowy oraz wiosenne odkrycie roślin.
27. Pielęgnacja różanek rosnących wzdłuż ul. Dąbrowskiego na odcinku od ronda na skrzyżowaniu ulic: Dąbrowskiego i 3 Maja do
„wieży ciśnień” (powierzchnia ok. 45,5 m²) – 3 razy w miesiącu
a) zbieranie papierów i zanieczyszczeń,
b) wygrabianie liści i zanieczyszczeń,
c) pielenie i przycinanie róż.
28 . Obsadzenie kwiatami jednorocznymi „małego ronda” oraz „murku” przy wejściu do Parku Sportowo-Rekreacyjnego od strony
parkingu przy ul. 11 listopada (pierwsze obsadzenie w kwietniu – 300 szt. bratków, drugie obsadzenie w czerwcu – 300 szt.
begonii)
29. Obsadzenie kwiatami jednorocznymi gat. begonia (500 szt.) ronda na skrzyżowaniu ulic: Dąbrowskiego i 3 Maja – II termin
(I termin obsadzenia ronda kwiatami jednorocznymi realizowany jest w kwietniu w ramach umowy na utrzymanie rond z
Województwem Warmińsko-Mazurskim)
30. Pielęgnacja skarp przy rzeczce „Morążek” w Parku Sportowo-Rekreacyjnym (powierzchnia ok. 960 m²) – 3 razy w miesiącu
a) wykaszanie skarp
b) wygrabianie skoszonej trawy,
c) oczyszczanie wody z trawy i innych drobnych zanieczyszczeń,
31. Koszenie trawnika z rolki (kosiarkami z koszem) na placu zabaw w Parku Sportowo-Rekreacyjnym - 1 634 m².
32. Pielęgnacja roślin wokół 4 szt. witaczy usytuowanych przy drogach wjazdowych do Morąga (podlewanie, pielenie, obkaszanie i nawożenie) – 2 razy w miesiącu
Pozostałe zapisy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w rozdz. 3.3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 837864,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 837864,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 837864,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy "CIS" Danuta Perraud
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 741-131-01-54
7.3.3) Ulica: ul. Gen. J.H. Dąbrowskiego 38
7.3.4) Miejscowość: Morąg
7.3.5) Kod pocztowy: 14-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY "CIS" DANUTA PERRAUD
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY "CIS" DANUTA PERRAUD
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 837864,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków w Delegaturach Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ul. Mieczysławy Ćwiklińskiej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulicy Arnsztajnowej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.