eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Budowa dróg leśnych w Leśnictwie Restarzew oraz Łuszczanowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg leśnych w Leśnictwie Restarzew oraz Łuszczanowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bełchatów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590019198

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 175

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446357201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: belchatow@lodz.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://belchatow.lodz.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-belchatow/zamowienia-publiczne4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg leśnych w Leśnictwie Restarzew oraz Łuszczanowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c38ed4d-46aa-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340862

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269605/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.39.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2260988,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa drogi w Leśnictwie Restarzew o łącznej długości 958 m. Droga zlokalizowana jest w oddziałach leśnych nr 392 -a i 387 -a. Szczegółowy przebieg drogi znajduje się w dokumentacji projektowej
Zakres robót polega na:
a. wykonaniu robót pomiarowych
b. karczowanie pni, krzaków i poszycia
c. mechaniczne usunięcie warstwy humusu z jezdni i poboczy
d. wykonanie wykopów oraz nasypów wraz z transportem
e. Wzmocnienie podstawy nasypu kamieniem łamanym
f. Zagęszczanie nasypów z gruntu uprzednio rozplantowanego, walcami samojezdnymi
g. Wykonanie rowów odpływowych oraz zbiorników
h. Wykonanie przepustów wraz z ławą fundamentową oraz umocnieniem wlotu i wylotu
i. Wykonanie dolnej warstwy nawierzchni na drodze głównej, wyokrągleniach, mijankach i zjazdach z tłucznia kamiennego 31,5/63 mm z wstępnym klinowaniem, Grubość po zagęszczeniu 18 cm.
j. Wykonanie górnej warstwy nawierzchni tłuczniowej na drodze głównej, wyokrągleniach i mijankach i zjazdach z klińca 4/31,5 mm z zamiałowaniem. Grubość po zagęszczeniu 9 cm
k. Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie z transportem, formowaniem, zagęszczeniem i zwilżeniem w miarę potrzeby wodą
l. Montaż rogatki leśnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz STWiORB, które stanowią załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

4.5.5.) Wartość części: 665281,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa drogi w Leśnictwie Łuszczanowice o łącznej długości 2381 m. Droga zlokalizowana jest w oddziałach leśnych nr 319, 320, 321, 324, 328. Szczegółowy przebieg drogi znajduje się w dokumentacji projektowej
Zakres robót polega na:
a. wykonaniu robót pomiarowych
b. karczowanie pni, krzaków i poszycia
c. mechaniczne usunięcie warstwy humusu z jezdni i poboczy
d. wykonanie wykopów oraz nasypów wraz z transportem
e. Wykonanie górnej warstwy nasypu (korpusu drogowego) z gruntu niespoistego, niewysadzinowego
f. Wykonanie rowów odpływowych oraz zbiorników
g. Czyszczenie i naprawa istniejących rowów umocnionych (koryt) wzdłuż drogi oraz oczyszczenie rowu z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu
h. Wykonanie wodospustów (muld) brukowanych
i. Pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową i grysami ze skał twardych
j. Umocnienie muld (rowów) płytami prefabrykowanymi, ażurowymi 60x40x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem wolnych przestrzeni humusem
k. Wykonanie dolnej warstwy nawierzchni na drodze głównej, wyokrągleniach, mijankach i zjazdach z tłucznia kamiennego 31,5/63 mm z wstępnym klinowaniem, Grubość po zagęszczeniu 18 cm.
l. Wykonanie górnej warstwy nawierzchni tłuczniowej na drodze głównej, wyokrągleniach i mijankach i zjazdach z klińca 4/31,5 mm z zamiałowaniem. Grubość po zagęszczeniu 9 cm
m. Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie z transportem, formowaniem, zagęszczeniem i zwilżeniem w miarę potrzeby wodą
n. Montaż rogatek leśnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz STWiORB, które stanowią załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

4.5.5.) Wartość części: 1595707,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 597425,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 882270,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 597425,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ARES” KAROL WRZECIONIARZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272001348

7.3.3) Ulica: ul. Grabska 41

7.3.4) Miejscowość: Klonowa

7.3.5) Kod pocztowy: 98-273

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 597425,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1251753,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1596128,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1326281,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Budowlana „KDBUD” Krzysztof Dychała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611782495

7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 12

7.3.4) Miejscowość: Raków

7.3.5) Kod pocztowy: 26-035

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1326281,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.