eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Dostawa energii elektrycznej do budynków znajdujących się w posiadaniu Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Miechowie Sp. z o. o. w okresie od 01.01.2022 r. do 30.06.2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do budynków znajdujących się w posiadaniu Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Miechowie Sp. z o. o. w okresie od 01.01.2022 r. do 30.06.2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Miechowie sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380162449

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Racławicka 41

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 383 11 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zwikmiechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwikmiechow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i w zakresie zbiorowego odprowadzania ścieków

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej do budynków znajdujących się w posiadaniu Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Miechowie Sp. z o. o. w okresie od 01.01.2022 r. do 30.06.2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33a486e2-4142-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263146/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZWIK.PN.01/2/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynków znajdujących się w posiadaniu Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Miechowie Sp. z o. o. w okresie od 01.01.2022 r. do 30.06.2022 r.
2. Zestawienie punktów poboru energii wyszczególniono w Wykazie PPE (punktów poboru energii) stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji.
3. Usługi dystrybucji świadczone będą na podstawie odrębnej umowy zawartej z OSD (Operatorem Systemu Dystrybucyjnego), tj. z PGE Dystrybucja S.A., oraz TAURON Dystrybucja S.A. z którego sieci zasilane są poszczególne PPE.
4. Umowy na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawrze Zamawiający we własnym zakresie.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia ww. OSD, w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej.
6 Przewidywana ilość dostarczanej energii w okresie obowiązywania umowy (od 1 stycznia 2022 r. do 30 czerwca 2022 r.) wynosi 833 298,00 kWh.
7. Wskazana ilość energii elektrycznej stanowi jedynie przybliżoną wartość. Faktyczne zużycie energii elektrycznej uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych PPE Zamawiającego, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie jednostkowe ceny energii.
8. Wykonawca zobowiązany będzie również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umowy. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w załączniku nr 1 do SWZ. Koszty wynikające z dokonania bilansowania muszą zostać uwzględnione w cenie energii elektrycznej. Zamawiający oświadcza, że wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym z umowy, w tym zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę.
9. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi w zakresie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego oraz zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami w zakresie zachowania standardów jakościowych.
10. Standardy jakości obsługi klienta zostały określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (j. t. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.). W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi Zamawiającemu przysługuje prawo bonifikaty według stawek określonych w § 42 Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 503) lub w każdym później wydanym akcie prawnym dotyczącym jakościowych standardów obsługi.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania bonifikat za niedotrzymanie standardów jakościowych obsługi odbiorców oraz niedotrzymanie przez OSD parametrów jakościowych energii elektrycznej, w terminie 30 dni od dnia, w którym zaistniała przesłanka do ich naliczenia.
12. Wykonawca będzie zobowiązany do oświadczenia o posiadaniu zawartej generalnej umowy dystrybucji z OSD, do sieci którego przyłączone są PPE Zamawiającego lub o ich zawarciu, nie później niż do dnia rozpoczęcia świadczenia usługi sprzedaży energii elektrycznej.
13. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawiania faktur z tytułu płatności za dostarczaną energię zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez OSD.
14. Wykonawca zobowiązany będzie do zaoferowania jednej ceny jednostkowej dla każdej strefy dla grup taryfowych B21, B22, B23, C11, C12a, C12b C12n, C12w, C21, C22a, C22b, C23 i C24. Zamawiający nie wyklucza zmiany od 1 stycznia 2022 r. stosowanych grup taryfowych w rozliczeniach z OSD.
15. Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U. z 2018 r. poz. 2191) istnieje możliwość wystawiania przez Wykonawcę ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu składania ofert złożono sześć ofert. Informację z otwarcia ofert zamieszczono na stronie internetowej prowadzonego postępowania oraz przesłano do Wykonawców biorących udział w postępowaniu.
W dniu 25.11.2021 r., działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wezwał Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona do przedłożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu tj. aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnej z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (t.j. Dz.U. 2021 poz. 716 z późn. zm.).
Wykonawca pismem z dnia 24.11.2021 r. poinformował Zamawiającego, iż wycofuje swój udział – ofertę z postępowania przetargowego, a następnie pismem z dnia 29.11.2021 r. na wezwanie Zamawiającego z dnia 25.11.2021 r. potwierdził, iż złożenie w/w pisma stanowi odmowę zawarcia umowy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 559400,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 634448,10 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.