eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Budowa małych rond, progów zwalniających oraz przejścia dla pieszych - w ramach Etapu I zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych



Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa małych rond, progów zwalniających oraz przejścia dla pieszych – w ramach Etapu I zadania pn.
Poprawa bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756473102, 756473103,756473119

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiatkarkonoski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.powiatkarkonoski.eu/7721/dokument/13154

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa małych rond, progów zwalniających oraz przejścia dla pieszych – w ramach Etapu I zadania pn.
Poprawa bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0042469f-16ce-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340803

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007061/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych, etap I (budowa małych rond, przejść dla pieszych, w tym wyniesionych progów zwalniających)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183140/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.1.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6027875,59 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 256412,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wprowadzenie zmian stałej organizacji ruchu na drogach powiatowych wskazanych w ust. 2, poprzez budowę czterech małych rond, progów zwalniających w ośmiu lokalizacjach oraz jednego wyniesionego przejścia dla pieszych – w ramach Etapu I zadania pn. „Poprawa bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych”.
2.Zakres prac obejmuje realizację następujących zadań:
Zadania 1 – polegającego na budowie wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z remontem chodników i skrzyżowania w ciągu drogi powiatowej nr 2744D w Jeżowie Sudeckim;
Zadania 2 – polegającego na montażu lustra i bariery ochronnej w ciągu drogi powiatowej nr 2721D w Podgórzynie;
Zadania 3 – polegającego na budowie progów zwalniających wyspowych w ciągu drogi powiatowej nr 2647D w Wojcieszycach;
Zadania 4 – polegającego na budowie progów zwalniających wyspowych w ciągu drogi powiatowej nr 2653D w Ścięgnach;
Zadania 5 – polegającego na budowie progów zwalniających wyspowych w ciągu drogi powiatowej nr 2718D w Łomnicy;
Zadania 6 – polegającego na budowie progów zwalniających wyspowych w ciągu drogi powiatowej nr 2721D w Podgórzynie;
Zadania 7 – polegającego na budowie progów zwalniających wyspowych w ciągu drogi powiatowej nr 2752D w Bukowcu;
Zadania 8 – polegającego na montażu progu zwalniającego w ciągu drogi powiatowej nr 2774D w Nowej Kamienicy;
Zadania 9 – polegającego na budowie progów zwalniających wyspowych w ciągu drogi powiatowej nr 2744D w Płoszczynie;
Zadania 10 – polegającego na budowie progów zwalniających wyspowych w ciągu drogi powiatowej nr 2749D w Komarnie;
1Zadania 11 – polegającego na budowie małego ronda na skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 2742D z ul. Szkolną w Mysłakowicach;
Zadania 12 – polegającego na budowie małego ronda na skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 2742D z ul. 1 Maja w Mysłakowicach;
Zadania 13 – polegającego na budowie małego ronda na skrzyżowaniu dróg powiatowych nr 2762D i 2513D w Kopańcu;
Zadania 14 – polegającego na budowie małego ronda na skrzyżowaniu dróg powiatowych nr 2762D i 2763D w Kromnowie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj. dokumentacja techniczna i kosztorysowa, którą stanowią:
Opis przedmiotu zamówienia – stanowiący Zał. Nr 5 do SWZ;
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – stanowiąca Zał. Nr 6 do SWZ;Projekty docelowej organizacji ruchu (zawierające plany orientacyjne oraz plany sytuacyjne) – dla każdego zadania odrębnie, stanowiące:
a)Zał. Nr 7a do SWZ w zakresie Zadania nr 1, o którym mowa w ust. 2 pkt 1,
b)Zał.Nr 7b do SWZ– w zakresie Zadania nr 2, o którym mowa w ust. 2 pkt 2,
c)Zał. Nr 7c do SWZ – w zakresie Zadania nr 3, o którym mowa w ust. 2 pkt 3,
d)Zał. Nr 7d do SWZ – w zakresie Zadania nr 4, o którym mowa w ust. 2 pkt 4,
e)Zał. Nr 7e do SWZ – w zakresie Zadania nr 5, o którym mowa w ust. 2 pkt 5,
f)Zał. Nr 7f do SWZ – w zakresie Zadania nr 6, o którym mowa w ust. 2 pkt 6,
g)Zał. Nr 7g do SWZ– w zakresie Zadania nr 7, o którym mowa w ust. 2 pkt 7,
h)Zał. Nr 7h do SWZ – w zakresie Zadania nr 8, o którym mowa w ust. 2 pkt 8,
i)Zał. Nr 7i do SWZ – w zakresie Zadania nr 9, o którym mowa w ust. 2 pkt 9,
j)Zał. Nr 7j do SWZ – w zakresie Zadania nr 10, o którym mowa w ust. 2 pkt 10,
k)Zał. Nr 7k do SWZ– w zakresie Zadania nr 11, o którym mowa w ust. 2 pkt 11,
l)Zał. Nr 7l do SWZ – w zakresie Zadania nr 12, o którym mowa w ust. 2 pkt 12,
m)Zał. Nr 7m do SWZ – w zakresie Zadania nr 13, o którym mowa w ust. 2 pkt 13,
n)Zał.Nr 7n do SWZ – w zakresie Zadania nr 14, o którym mowa w ust. 2 pkt 14;
4)Przedmiary robót – dla każdego zadania odrębnie, stanowiące:
a)Zał. Nr 8a do SWZ – w zakresie Zadania nr 1, o którym mowa w ust. 2 pkt 1,
b)Zał. Nr 8b do SWZ – w zakresie Zadania nr 2, o którym mowa w ust. 2 pkt 2,
c)Zał. Nr 8c do SWZ – w zakresie Zadania nr 3, o którym mowa w ust. 2 pkt 3,
d)Zał. Nr 8d do SWZ – w zakresie Zadania nr 4, o którym mowa w ust. 2 pkt 4,
e)Zał. Nr 8e do SWZ – w zakresie Zadania nr 5, o którym mowa w ust. 2 pkt 5,
f)Zał. Nr 8f do SWZ – w zakresie Zadania nr 6, o którym mowa w ust. 2 pkt 6,
g)Zał.Nr 8g do SWZ – w zakresie Zadania nr 7, o którym mowa w ust. 2 pkt 7,
h)Zał. Nr 8h do SWZ – w zakresie Zadania nr 8, o którym mowa w ust. 2 pkt 8,
i)Zał. Nr 8i do SWZ – w zakresie Zadania nr 9, o którym mowa w ust. 2 pkt 9,
j)Zał. Nr 8j do SWZ – w zakresie Zadania nr 10, o którym mowa w ust. 2 pkt 10,
k)Zał. Nr 8k do SWZ – w zakresie Zadania nr 11, o którym mowa w ust. 2 pkt 11,
l)Zał. Nr 8l do SWZ – w zakresie Zadania nr 12, o którym mowa w ust. 2 pkt 12,
m)Zał. Nr 8m do SWZ – w zakresie Zadania nr 13, o którym mowa w ust. 2 pkt 13,
n)Zał. Nr 8n do SWZ – w zakresie Zadania nr 14, o którym mowa w ust. 2 pkt 14;
5)Kosztorysy ofertowe – dla każdego zadania odrębnie, stanowiące:
a)Zał. 9a do SWZ-w zakresie zadania nr 1,o którym mowa w ust. 2 pkt 1,
b)Zał. Nr 9b do SWZ– w zakresie Zadania nr 2, o którym mowa w ust. 2 pkt 2,
c)Zał. Nr 9c do SWZ – w zakresie Zadania nr 3, o którym mowa w ust. 2 pkt 3,
d)Zał. Nr 9d do SWZ – w zakresie Zadania nr 4, o którym mowa w ust. 2 pkt 4,
e)Zał. Nr 9e do SWZa – w zakresie Zadania nr 5, o którym mowa w ust. 2 pkt 5,
f)Zał. Nr 9f do SWZ – w zakresie Zadania nr 6, o którym mowa w ust. 2 pkt 6,
g)Zał. Nr 9g do SWZ – w zakresie Zadania nr 7, o którym mowa w ust. 2 pkt 7,
h)Zał. Nr 9h do SWZ – w zakresie Zadania nr 8, o którym mowa w ust. 2 pkt 8,
i)Zał. Nr 9i do SWZ – w zakresie Zadania nr 9, o którym mowa w ust. 2 pkt 9,
j)Zał. Nr 9j do SWZ – w zakresie Zadania nr 10, o którym mowa w ust. 2 pkt 10,
k)Zał. Nr 9k do SWZ – w zakresie Zadania nr 11, o którym mowa w ust. 2 pkt 11,
l)Zał.Nr 9l do SWZ – w zakresie Zadania nr 12, o którym mowa w ust. 2 pkt 12,
m)Zał.Nr 9m do SWZ – w zakresie Zadania nr 13, o którym mowa w ust. 2 pkt 13,
n)zał. Nr 9n do SWZ – w zakresie Zadania nr 14, o którym mowa w ust. 2 pkt 14.
4.Wszystkie dokumenty określone w ust. 3 są wiążące. Rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe należy przyjąć zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (Zał. Nr 5 do SWZ) oraz Przedmiarami robót (Zał. Nr 8a-8n do SWZ). W zakresie budowy rond (Zadania nr 11-14) oznakowanie poziome należy wykonać wyłącznie dla Etapu I, opisanego w Projektach docelowej organizacji ruchu (Zał. Nr 7k-7n do SWZ) – zgodnie ujętymi w tych dokumentach planami sytuacyjnymi (rysunek nr 2.1 dla każdego zadania dotyczącego budowy małych rond).
5.Informacje dodatkowe:
1)Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich.
2)Przedmiary robót oraz kosztorysy ofertowe stanowią element pomocniczy do wyliczenia ceny ryczałtowej robót. Ewentualne błędy w w/w dokumentach nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego.
3)Wykonawca odpowiada za teren budowy i bezpieczeństwo podczas realizacji zamówienia od dnia pisemnego przejęcia terenu prowadzenia prac do zakończenia i ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia.
4)Wybrany Wykonawca najpóźniej w terminie 3 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłoży Zamawiającemu wypełnione Kosztorysy ofertowe (dla każdego z czternastu zadań, tj. Załączniki Nr 9a-9n do Specyfikacji Warunków Zamówienia). Suma wartości robót każdego zadania, wskazana w przedłożonych Kosztorysach ofertowych, musi być tożsama z wartością wynikającą z oferty Wykonawcy i zawartej umowy.
5)Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę:
a)gwarancji na wykonane roboty przez okres minimum 36 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu umowy;
b)rękojmi za wady przedmiotu zamówienia przez okres minimum 36 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu umowy (tożsamy z okresem gwarancji, o którym mowa w lit. a).
6)Okres gwarancji, o której mowa w pkt 5 lit. a, stanowi jedno
z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może wydłużyć oferowany termin gwarancji – na zasadach określonych w Dziale XXVI Specyfikacji Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji okres rękojmi za wady wydłuży się automatycznie o przedłużony okres gwarancji. Maksymalny zaoferowany okres gwarancji, jaki będzie oceniany przez Zamawiającego w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, wynosi 60 miesięcy. Jeśli Wykonawca zaoferuje dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, Zamawiający przyzna ofercie taką ilość punktów, jak dla określonego w tym kryterium oceny ofert maksymalnego 60-miesięcznego okresu gwarancji.
7)Wykonawca – przed przystąpieniem do realizacji robót, w terminie ustalonym między stronami – zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu opracowany
na warunkach określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia
23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2017 r.
poz. 784) zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót.
8)Wykonawca odpowiadać będzie za zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzenia robót na czas trwania prac – na podstawie czasowej organizacji ruchu – w celu zapewnienia bezpieczeństwa warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzenia robót.
9)Wdrożenie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót oraz likwidacja po zakończeniu prac – leży po stronie Wykonawcy.
10)Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną łącznie z opracowaniem inwentaryzacji powykonawczej.
6.Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, została ujęta w Dziale XXVII SWZ.
7.Zasady realizacji i rozliczania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 510570,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 510570,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 510570,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JELTECH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112781810

7.3.3) Ulica: Cypriana Norwida 3

7.3.4) Miejscowość: Piechowice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-573

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 510570,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 80 dni
licząc od dnia zawarcia umowy, z tym że:
1) Zadanie nr 1, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 Działu VI SWZ – w terminie 21 dni
licząc od dnia zawarcia umowy;
2) Zadania od nr 2 do nr 14, o których mowa w ust. 2 pkt 2-14 Działu VI SWZ –
w terminie 80 dni licząc od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.