Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00267254/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
- 2024/BZP 00018410/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów i części zamiennych do naprawy i konserwacji systemu MBE z podziałem na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Fizyki Polskiej Akademii Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Lotników 32/46
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-668
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ifpan.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifpan.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ifpan.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
badawczo-naukowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów i części zamiennych do naprawy i konserwacji systemu MBE z podziałem na 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1716ff0-0f49-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061356/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa materiałów i części zamiennych do naprawy i konserwacji systemu MBE z podziałem na 2 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267254
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/ZP/12/IFPAN/2023/JRK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 456562,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Dostawa materiałów do naprawy i konserwacji systemu MBETygiel - 400g-LT PBN crucible - 2 sztuki
Tygiel - 400g PBN crucible - 1 sztuka
Holder - moliblok 3” na podłoża 2” - 6 sztuk
Pierścień do molibloku 3” - 6 sztuk
Holder - moliblok 3” In-Bond - 3 sztuki
Holder - moliblok kompatybilny z posiadanymi uchwytami firmy Omicron - 2 sztuki
Element molibloku – 2” płytka molibdenowa do ujednorodniania temperatury - 3 sztuki
Pierścień do molibloku 3” - 3 sztuki
Ekran luminescencyjny - ekran RHEED - 6 sztuk
Holder z wydrążeniem - moliblok 3” In-Bond - 3 sztuki
Termopara typu C (górna strefa grzania – tip) - 3 sztuki
Termopara typu C (dolna strefa grzania – base) - 3 sztuki
Termopara typu K (dolna strefa grzania komórki dwustrefowej) - 1 sztuka
Termopara typu K (górna strefa grzania – tip) - 2 sztuki
Termopara typu K (dolna strefa grzania – base) - 1 sztuka
Osłona termiczna z PBN do komórek efuzyjnych - 1 sztuka
Termopara typu K (dolna strefa grzania – base) - 1 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 38417000-1 - Termopary
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44111511-6 - Izolatory elektryczne
44111300-4 - Ceramika
4.5.5.) Wartość części: 338116,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Dostawa części zamiennych do naprawy i konserwacji systemu MBEŁopatka przesłony komórki efuzyjnej – Shutter Paddle - 4 sztuki
Dysza (nozzle, aperture plate) do komórki plazmowej - 1 sztuka
Pierścień mocujący dyszę (snap ring) do komórki plazmowej - 1 sztuka
Przepust próżniowy do pojedynczej termopary typu K - 2 sztuki
Przepust próżniowy do pojedynczej termopary typu C - 3 sztuki
Podwójny przepust próżniowy do termopar typu K - 2 sztuki
Przepust próżniowy do zasilania grzałki - 2 sztuki
Zestaw tantalowych osłon termicznych do komórek efuzyjnych - 1 sztuka
Metalowa osłona do komórek efuzyjnych - 4 sztuki
Podwójny przepust próżniowy do termopar typu C - 1 sztuka
Metalowa osłona do dwustrefowych komórek efuzyjnych - 2 sztuki
Głowica Bayard-Alpert bez flanszy - Beam Flux Monitor Ion Gauge Replacement Head - 4 sztuki
Kontroler PID do komórek efuzyjnych – 2-loop PID Controller - 1 sztuka
Kontroler PID do komórek efuzyjnych – 8-loop PID Controller - 1 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 42131130-6 - Regulatory temperatury
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44316400-2 - Drobne artykuły metalowe
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 223454,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338116,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338116,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338116,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labsoft Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 951-244-33-37
7.3.3) Ulica: Puławska 469
7.3.4) Miejscowość: Wasrszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338116,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223454,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223454,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223454,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labsoft Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 951-244-33-37
7.3.3) Ulica: Puławska 469
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223454,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Mobilne laboratorium wraz z pełnym wyposażeniem: samochód z napędem elektrycznym wraz z dodatkowym specjalistycznym wyposażeniem na potrzeby Straży Miejskiej w Płocku."
- Dostawa źródła promieniowania Ir 192, termohigrometru, filmu radiochromowego oraz palników laboratoryjnych
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem treningowych zestawów doszpikowych (3 zestawy)
- Sprzedaż i dostarczenie inkubatorów CO2
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do miernika stresu OS30p+ w ramach realizacji projektu pn. "Innowacyjna metoda stymulacji wegetatywnego rozmnażania roślin na przykładzie żurawiny wielkoowocowej...
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.