eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów i części zamiennych do naprawy i konserwacji systemu MBE z podziałem na 2 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów i części zamiennych do naprawy i konserwacji systemu MBE z podziałem na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Fizyki Polskiej Akademii Nauk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Lotników 32/46

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-668

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ifpan.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifpan.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ifpan.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


badawczo-naukowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów i części zamiennych do naprawy i konserwacji systemu MBE z podziałem na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1716ff0-0f49-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340770

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061356/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa materiałów i części zamiennych do naprawy i konserwacji systemu MBE z podziałem na 2 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267254

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/ZP/12/IFPAN/2023/JRK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 456562,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Dostawa materiałów do naprawy i konserwacji systemu MBE
Tygiel - 400g-LT PBN crucible - 2 sztuki
Tygiel - 400g PBN crucible - 1 sztuka
Holder - moliblok 3” na podłoża 2” - 6 sztuk
Pierścień do molibloku 3” - 6 sztuk
Holder - moliblok 3” In-Bond - 3 sztuki
Holder - moliblok kompatybilny z posiadanymi uchwytami firmy Omicron - 2 sztuki
Element molibloku – 2” płytka molibdenowa do ujednorodniania temperatury - 3 sztuki
Pierścień do molibloku 3” - 3 sztuki
Ekran luminescencyjny - ekran RHEED - 6 sztuk
Holder z wydrążeniem - moliblok 3” In-Bond - 3 sztuki
Termopara typu C (górna strefa grzania – tip) - 3 sztuki
Termopara typu C (dolna strefa grzania – base) - 3 sztuki
Termopara typu K (dolna strefa grzania komórki dwustrefowej) - 1 sztuka
Termopara typu K (górna strefa grzania – tip) - 2 sztuki
Termopara typu K (dolna strefa grzania – base) - 1 sztuka
Osłona termiczna z PBN do komórek efuzyjnych - 1 sztuka
Termopara typu K (dolna strefa grzania – base) - 1 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 38417000-1 - Termopary

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44111511-6 - Izolatory elektryczne

44111300-4 - Ceramika

4.5.5.) Wartość części: 338116,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Dostawa części zamiennych do naprawy i konserwacji systemu MBE
Łopatka przesłony komórki efuzyjnej – Shutter Paddle - 4 sztuki
Dysza (nozzle, aperture plate) do komórki plazmowej - 1 sztuka
Pierścień mocujący dyszę (snap ring) do komórki plazmowej - 1 sztuka
Przepust próżniowy do pojedynczej termopary typu K - 2 sztuki
Przepust próżniowy do pojedynczej termopary typu C - 3 sztuki
Podwójny przepust próżniowy do termopar typu K - 2 sztuki
Przepust próżniowy do zasilania grzałki - 2 sztuki
Zestaw tantalowych osłon termicznych do komórek efuzyjnych - 1 sztuka
Metalowa osłona do komórek efuzyjnych - 4 sztuki
Podwójny przepust próżniowy do termopar typu C - 1 sztuka
Metalowa osłona do dwustrefowych komórek efuzyjnych - 2 sztuki
Głowica Bayard-Alpert bez flanszy - Beam Flux Monitor Ion Gauge Replacement Head - 4 sztuki
Kontroler PID do komórek efuzyjnych – 2-loop PID Controller - 1 sztuka
Kontroler PID do komórek efuzyjnych – 8-loop PID Controller - 1 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 42131130-6 - Regulatory temperatury

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44316400-2 - Drobne artykuły metalowe

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 223454,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338116,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338116,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338116,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labsoft Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 951-244-33-37

7.3.3) Ulica: Puławska 469

7.3.4) Miejscowość: Wasrszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338116,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223454,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223454,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223454,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labsoft Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 951-244-33-37

7.3.3) Ulica: Puławska 469

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223454,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.