eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maciejowice › Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 2 200 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Maciejowice



Ogłoszenie z dnia 2022-09-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 2 200 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Maciejowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Maciejowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582291

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 7

1.5.2.) Miejscowość: Maciejowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@maciejowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maciejowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://maciejowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 2 200 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Maciejowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e81c513-09a3-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340738

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023091/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 2 200 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Maciejowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272560/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 842400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 2 200 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Maciejowice.
1. Termin uruchomienia kredytu – …. dni roboczych od dnia złożenia pisemnej dyspozycji Zamawiającego.
2. Okres kredytowania od dnia zawarcia umowy r. do 31.12.2030 r.
3. Zakładana karencja w spłacie kredytu do 31.12.2022 r.
4. Okres spłaty kredytu od 01.01.2023 r. do 31.12.2030 r.
5. Spłata kapitału i odsetek nastąpi kwartalnie: do 31.03., 30.06., 30.09., 31.12. w latach 2023-2030.
6. Odsetki naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia pozostałego do spłaty.
7. Kredyt oprocentowany będzie wg. zmiennej stopy procentowej opartej o stawkę WIBOR 3M oraz stałej marży Wykonawcy.
8. Wykonawca nie pobiera prowizji od kwoty kredytu.
9. Do ustalenia ceny kredytu należy przyjąć WIBOR 3M na dzień 01.08.2022 r. oraz podać marżę, która będzie stała w okresie kredytowania.
10. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową.
11. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat z tytułu:
- niewykorzystania w całości kredytu,
- zmiany harmonogramu spłat w zakresie kwot i terminów,
-wcześniejszej spłaty rat kredytu.
13. Wszelkie rozliczenia będą prowadzone w walucie polskiej PLN.
14. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.), gdyż przedmiotem zamówienia są usługi finansowe polegające na przekazaniu środków pieniężnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 831856,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 831856,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 831856,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Mszczonowie Oddział Banku w Radziejowicach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8380005171

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 1

7.3.4) Miejscowość: Radziejowice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-325

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 831856,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2030-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.