eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Wymiana kotłów gazowych wraz z podłączeniem do instalacji gazowej i wykonaniem prac remontowo-budowlanych w pomieszczeniu kotłowni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wojkowicach Kościelnych



Ogłoszenie z dnia 2022-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana kotłów gazowych wraz z podłączeniem do instalacji gazowej i wykonaniem prac remontowo-budowlanych w pomieszczeniu kotłowni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wojkowicach Kościelnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siewierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 16

1.5.2.) Miejscowość: Siewierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-470

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 326499400

1.5.8.) Numer faksu: 326499402

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siewierz@siewierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ffa3d8cc-08ee-11ed-8000-d680d39e541a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana kotłów gazowych wraz z podłączeniem do instalacji gazowej i wykonaniem prac remontowo-budowlanych w pomieszczeniu kotłowni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wojkowicach Kościelnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffa3d8cc-08ee-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340375

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024645/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Wymiana kotłów gazowych wraz z podłączeniem do instalacji gazowej i wykonaniem prac remontowo-budowlanych w pomieszczeniu kotłowni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wojkowicach Kościelnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272173/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIFZP-VII.271.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 196857,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana kotłów gazowych wraz z podłączeniem do instalacji gazowej, niezbędną automatyką i wykonaniem prac remontowo-budowlanych w pomieszczeniu kotłowni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wojkowicach Kościelnych w Gminie Siewierz.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) oraz innych załącznikach do SWZ, w tym w projekcie budowlanym i wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a także w innych dokumentach stanowiących załączniki do SWZ lub dokumentacji, i składa się na niego w szczególności:
1) wykonanie prac demontażowych, w tym demontaż i rozebranie dwóch istniejących kotłów gazowych c.o. typu JUBAM (2x145 kW), demontaż naczynia wzbiorczego, demontaż zbędnych elementów kotłowni (zgodnie z opisem w dokumentacji: sprzęgło hydrauliczne, elementy rurociągów, pompy, zbiornik kondensatu i inne elementy przeznaczone do wymiany),
2) wykonanie prac remontowo-budowlanych w pomieszczeniu kotłowni, w tym wylewki wyrównującej, nowych tynków na ścianach i suficie kotłowni, zabudowanie nowych drzwi wejściowych i wewnętrznych, zabudowanie płytek ściennych oraz płytek podłogowych, malowanie kotłowni,
3) dostawa i zamontowanie dwóch, nowych kotłów gazowych (o mocy 160 i 115 kW) w systemie kaskadowym, wraz z urządzeniami wspomagającymi: naczyniem wzbiorczym przeponowym, magnetoodmulaczem, stacją uzdatniania wody, pompą obiegową c.o. i innymi elementami, wskazanymi w dokumentacji projektowej, w dokumentacji kotłów c.o. lub wymaganych w przyjętej technologii zabudowy, uruchomienia i eksploatacji kotłowni w budynku szkoły,
4) wymiana systemu kominowego odprowadzania spalin na przewód ze stali nierdzewnej o dł. 12 mb,
5) wykonanie instalacji wod-kan odprowadzania skroplin, odprowadzania awaryjnego zrzutu wody (studnia schładzająca, wymiana zlewozmywaka żeliwnego),
6) wykonanie nowej instalacji elektrycznej dla potrzeb kotłowni, zgodnie z opisem w projekcie,
7) wykonanie podłączenia nowych kotłów do instalacji gazowej, do instalacji elektrycznej, instalacji odprowadzania spalin i skroplin,
8) przebudowa i remont instalacji wentylacji – zgodnie z opisem w projekcie,
9) po zakończeniu prac Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskanie pozytywnej opinii kominiarskiej oraz formalnego pozwolenia na użytkowanie kotłowni gazowej,
10) uruchomienie kotłowni, przeszkolenie osób przewidzianych do jej dozorowania i obsługi.
3. Do obowiązków Wykonawcy (w ramach zadań opisanych powyżej) będzie także należeć:
a) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu harmonogramu wykonania prac
(w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy),
b) podpisanie protokołu przejęcia placu budowy oraz rozpoczęcie robót objętych umową (w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy),
c) zakup i dostarczenie materiałów i urządzeń, niezbędnych do wykonania zadań, stanowiących przedmiot zamówienia,
d) uzgodnienie z Zamawiającym i uzyskanie jego akceptacji na zastosowanie wszelkich materiałów i urządzeń do zamontowania w ramach wykonywania inwestycji,
e) zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej przed jej uszkodzeniem oraz odpowiednie zabezpieczenie i oznaczenie placu budowy przed dostępem osób niepowołanych (zwłaszcza dzieci),
f) oddanie na składowisko złomu (w imieniu Zamawiającego) wszelkich zdemontowanych urządzeń i materiałów metalowych (rozliczenie za oddany złom dokonany zostanie pomiędzy składowiskiem złomu i Zamawiającym),
g) usunięcie i utylizacja wszelkich pozostałych materiałów zdemontowanych
w procesie prac, chyba że Zamawiający wskaże materiały, które chce zostawić do dalszego wykorzystania,
h) wykonanie innych prac opisanych w projekcie, przedmiarach robót lub wynikających z przyjętej technologii robót lub niezbędnych do prawidłowego wykonania zadań opisanych powyżej.
4. Pozostałe warunki zamówienia:
1) Do dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy w formie uproszczonej oraz szczegółowej. Ceny i wartości należy przedstawić
w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
2) Należy zachować warunki wynikające z pozwoleń, opinii, pism wydanych do przedmiotowego zadania i stanowiących załącznik do SWZ lub dokumentacji projektowej.
3) Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prac i prawidłowego zrealizowania przedsięwzięcia oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
4) Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny.
5. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności określono w Rozdziale III pkt 5 SWZ.
6. Warunki płatności: wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i będzie płatne jednorazowo, przelewem na rachunek Wykonawcy, zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy – załącznik nr 5 do SWZ. Faktura Wykonawcy za wykonane roboty zostanie zapłacona w terminie 30 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru końcowego bez wad istotnych podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego. Załącznikami do faktury, stanowiącymi podstawę do zapłaty wynagrodzenia są również oświadczenia ewentualnych podwykonawców i Wykonawcy o całkowitym rozliczeniu finansowym
z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami w ramach przedmiotowej inwestycji wraz z dowodami potwierdzającymi zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom biorącym udział w realizacji odebranych robot budowlanych.
7. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić przedmiar z dokumentami zamówienia na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace określone w dokumentacji, w tym na rysunkach projektowych. W przypadku wykrycia na etapie przygotowywania oferty niezgodności pomiędzy dokumentacją, a przedmiarami, Wykonawca powinien zwrócić się drogą elektroniczną do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie. Wykonawca powinien uwzględnić odpowiedzi Zamawiającego i odpowiednio je wycenić. W przypadku, gdy Wykonawca nie uwzględni odpowiedzi Zamawiającego, ponosi ryzyko takiego działania i będzie zobowiązany do wykonania wszystkich prac wynikających z odpowiedzi w ramach ceny ryczałtowej. Do dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy w formie uproszczonej oraz szczegółowej.
8. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu ofertowym. Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 48 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji, maksymalnie 60 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w Rozdziale XXI SWZ.
9. Obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy określono w Rozdziale III pkt 9 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329025,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRATEC SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385091257

7.3.3) Ulica: por. Anatola Radziwonika 12

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-166

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.