eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rusiec › Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Rusiec



Ogłoszenie z dnia 2023-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Rusiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RUSIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wieluńska 35

1.5.2.) Miejscowość: Rusiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-438

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 436766011

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rusiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rusiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b430f7f3-1caa-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Rusiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b430f7f3-1caa-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00085651/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Rusiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296720

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GB5.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 500138,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót do wykonania obejmuje:
1) Przebudowę drogi wewnętrznej na odcinku od km 0+000,00 do km 0+450,00, w miejscowości Krasowa w Gminie Rusiec położonej na działce nr 2349/2, w obrębie 0016, a w szczególności:
- Przebudowę drogi długości 450 mb o szerokości 4,50 m na długości 10 m, w dalszym odcinku szerokości 3,50 m z poszerzeniami na łukach oraz w km 0+085 mijanką długości 25 m.
- Dwustronne pobocza z mieszanki niezwiązanej o szerokości 0,75 m z lokalnymi przewężeniami.
- Zjazdy do pobliskich działek w miejscach zjazdów istniejących,
- Jezdnia o nawierzchni bitumicznej ze spadkiem daszkowym 2% (z wyłączeniem łuku i zmian spadków),
- Odtworzenie i wykonanie nowych trawników (na skarpach) tj. na długości drogi po stronie prawej i lewej o szerokości 0,50 m,
- Dostosowanie oznakowania pionowego i poziomego,
- W celu wykonania poboczy w miejscach zawyżonej niwelety wykonać nasyp wraz ze skarpami, dowiązując się do stanu istniejącego.
Zakres polegający na wycięciu drzew oraz nasadzeniu drzew leży po stronie Zamawiającego.
2) Zakres robót do wykonania określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5a do SWZ oraz dokumentacja techniczna, stanowiąca Załącznik nr 7a do SWZ, na którą składają się:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej również jako „STWiORB”
b) Projekt Techniczny wraz z rysunkami oraz informacją BIOZ
c) Projekt zagospodarowania terenu
d) Opinia geotechniczna
e) Zgłoszenie budowy
f) Przedmiar robót
UWAGA: Dołączony do SWZ przedmiar robót ma charakter poglądowy i ułatwiający Wykonawcy identyfikację robót budowlanych. Dla ustalenia prawidłowej ilości i rodzaju robót na potrzeby sporządzenia oferty, Zamawiający sugeruje przeprowadzenie analizy pozostałych składników dokumentacji projektowej, a także analizy Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

3) Zamawiający wymaga udzielenia min. 60-cio miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okres rękojmi jest równy okresowi udzielonej gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 358668,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje:
1) Przebudowę drogi wewnętrznej o długości 417 m w miejscowości Dąbrowa Rusiecka na działce nr 521, w obrębie 0005 w granicach istniejącego pasa drogowego wraz ze zjazdami do posesji i zjazdem z drogi powiatowej nr 1924E, a w szczególności:
- Wykonanie jezdni bitumicznej szerokości 3,0 m (z poszerzeniem przy zjeździe z drogi powiatowej do 4,5 m z poboczami tłuczniowymi szerokości 0,75 m z przepustem);
- Uzupełnienie obustronnych poboczy szerokości 0,3 m (z poszerzeniem pobocza do 1,5 m
w km 0+320-0+340);
- Przebudowę zjazdów do granicy pasa drogowego (wraz z łukami skrętnymi o promieniu 3 m);
- Regulacja z wymianą skrzynki żeliwnej zasuw wodociągowych w pasie jezdni z poboczami.
2) Zakres robót do wykonania określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5b do SWZ oraz dokumentacja techniczna, stanowiąca Załącznik nr 7b do SWZ, na którą składają się:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej również jako „STWiORB”
b) Projekt Budowlany wraz z rysunkami oraz informacją BIOZ
c) Zgłoszenie budowy
d) Przedmiar robót
UWAGA: Dołączony do SWZ przedmiar robót ma charakter poglądowy i ułatwiający Wykonawcy identyfikację robót budowlanych. Dla ustalenia prawidłowej ilości i rodzaju robót na potrzeby sporządzenia oferty, Zamawiający sugeruje przeprowadzenie analizy pozostałych składników dokumentacji projektowej, a także analizy Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
3) Zamawiający wymaga udzielenia min. 60-cio miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okres rękojmi jest równy okresowi udzielonej gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 141470,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający nie udzielił odpowiedzi Wykonawcy P&D Invest Budownictwo Sp. z o.o. na jego prośbę z dn. 21.07.2023 r. o ustalenie terminu wizji lokalnej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368644,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539974,46 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający nie udzielił odpowiedzi Wykonawcy P&D Invest Budownictwo Sp. z o.o. na jego prośbę z dn. 21.07.2023 r. o ustalenie terminu wizji lokalnej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173498,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287999,59 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.