Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00209151/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa łodzi ratowniczych wraz z przyczepami dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W LEGNICY .
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390088053
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Witelona 2
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 7522112
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strazlegnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-legnica
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e6c29378-ef10-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa łodzi ratowniczych wraz z przyczepami dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6c29378-ef10-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00208859/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa łodzi ratowniczych wraz z przyczepami dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209151
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 545000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 443089,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa łodzi ratowniczej aluminiowej wraz z przyczepa.4.5.3.) Główny kod CPV: 34521400-9 - Łodzie ratunkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34223310-2 - Przyczepy ogólnego zastosowania
4.5.5.) Wartość części: 400000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa łodzi ratowniczej wraz z przyczepą.4.5.3.) Główny kod CPV: 34521400-9 - Łodzie ratunkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34223310-2 - Przyczepy ogólnego zastosowania
4.5.5.) Wartość części: 145000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferent odstąpił od podpisania umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375410,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375410,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta przekracza kwotę przeznaczoną na dostawę łodzi.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Dostawa komputerów, monitorów LCD oraz oprogramowania Oracle Database Standard Edition 2
- Opracowanie dokum. projekt. na dobud. przewodów wentyl. grawit. wraz z wykonaniem inwent. istniejących przewod. wentyl.-komin. w budynk. mieszkal. gminy oraz w mieszk. gminy w budynk. wspólnot.
- Usługa kruszenia, separacji magnetycznej i przesiania heterogenicznych pozostałości z produkcji stopów ołowiu
- Konserwacja i restauracja zabytkowych schodów wraz z detalem kamiennym prowadzących do budynku Teatru Modrzejewskiej.
- "Przebudowa zintegrowanego systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę konstrukcji dachu w budynku gminy i budynku mieszkalno-użytkowym wraz z inwentaryzacją części budynków
więcej: przetargi w Legnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.