eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - tj. Budowa oświetlenia wraz z przebudową nawierzchni alejek na skwerze pomiędzy ulicami Leśną, Moniuszki i Szymańskiego w Zawierciu".



Ogłoszenie z dnia 2022-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych – tj. Budowa oświetlenia wraz z przebudową nawierzchni alejek na skwerze pomiędzy ulicami Leśną, Moniuszki i Szymańskiego w Zawierciu”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 494 12 74, +48 32 494 12 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych – tj. Budowa oświetlenia wraz z przebudową nawierzchni alejek na skwerze pomiędzy ulicami Leśną, Moniuszki i Szymańskiego w Zawierciu”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de4035ca-fd00-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340213

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038058/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych tj. Budowa oświetlenia wraz z przebudową nawierzchni alejek na skwerze pomiędzy ulicami Leśną, Moniuszki i Szymańskiego w Zawierciu".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242356/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.76.2021.ED

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 273190,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia: „Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych – tj. Budowa oświetlenia wraz z przebudową nawierzchni alejek na skwerze pomiędzy ulicami Leśną, Moniuszki i Szymańskiego w Zawierciu”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Prace projektowe, tj:
1) uzyskanie zatwierdzenia koncepcji technicznej od Zamawiającego,
2) uwzględnienie w opracowywanej dokumentacji wymagań osób starszych i niepełnosprawnych, przyjęte szerokości, pochylenia chodnika, poziomy krawężników i obrzeży na połączeniach ciągów komunikacyjnych nie mogą stwarzać barier w poruszaniu dla osób z dysfunkcjami w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich,
3) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji wraz z uzyskanym pozwoleniem na budowę, przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych. Przekazanie dokumentacji odbędzie się na podstawie protokołu przekazania i oświadczenia Projektanta o kompletności dokumentacji oraz o tym, że projekt został wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami prawa oraz normami i jest kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Do dokumentacji należy także dołączyć oświadczenie Projektanta, że wszelkie zmiany i uwagi wniesione na etapie uzgodnień, zostały wprowadzone do projektu.
Dokumentacja projektowa winna obejmować wykonanie:
1) projektu budowlanego, który winien być przedłożony Zamawiającemu w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej.
Projekt powinien być opracowany tak, aby umożliwiał otrzymanie pozwolenia na budowę właściwego organu;
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), w 2 egz.w wersji papierowej oraz w 1 egzemplarzu wersji elekt.;
3) przedmiaru robót w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektr.;
4) kosztorysu inwestorskiego w 2 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektr.;
5) projektu czasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem przez Starostwo Powiatowe w Zawierciu w 3 egz.w wersji papierowej oraz w 1 egz.w wersji elektronicznej;
6) inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2. Roboty budowlane tj.:
1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dok.projektową, zakres robót obejmuje:
a) ułożenie nawierzchni alejek w ich istniejącym śladzie o szerokości 1,6 m z kostki brukowej betonowej (bezfazowej) gr. 8 cm na pow. ok. 830 m2: kostka prostokątna o wym. 20x10x8 cm kolor złota jesień wraz z podbudową gr. 18 cm. Wysokościowo nawierzchnię alejek dostosować do bezp. przylegających chodników w ulicach Leśnej i Moniuszki. W miejscu prostokątnego placu o wymiarach 11,0 m x 24,0 m należy zaprojektować i wykonać alejkę w kształcie koła o średnicy wewn.(zieleńca) 6,0 m i szerokości alejki 2,2 m – identyczne jak przy pomniku, pozostałe alejki połączyć z zaprojektowaną alejką w kształcę koła celem zach. głównych ciągów komunikacyjnych na terenie skweru, przed masztami flagowymi zach. istniejącą szerokość alejki (3,0 m),
b) rozebranie istniejących alejek o nawierzchni asfaltobetonowej o gr. ok. 3 cm na powierzchni ok. 1 510 m2 wraz z jej wywozem i utylizacją,
c) rozebranie istniejących obrzeży na długości 700 mb wraz z ich wywozem i utylizacją,
d) rozebranie istniejącej podbudowy o gr. ok. 10 cm wraz z jej wywozem i utylizacją na pow. 1 510 m2,
e) ułożenie obrzeża betonowego o wymiarach 30x8x100 cm kolor grafit na długości ok. 630 mb na ławie betonowej o wym. 20x15 cm. Obrzeże betonowe należy zabudować pomiędzy nawierzchnią alejek z kostki brukowej i trawnikiem,
f) ustawienie 6 szt. betonowych donic o wymiarach 120x60x60 cm,
g) przestawienie 6 szt. ławek parkowych wraz z ułożeniem nawierzchni z kostki brukowej betonowej (bezfazowej) gr. 8 cm. Pow. kostki uwzgl. jest w ilości wskazanej w lit. a,
h) przestawienie 6 szt. koszy ulicznych wraz z ich umyciem i oczyszczeniem z grafiti,
i) dostarczenie i montaż 8 szt. słupów aluminiowych o wys. 4,5 m wraz z fundamentem betonowym. Grubość ścianki słupa 3 mm. Średnica słupa przy podstawie 114 mm. Średnica słupa na wierzchołku 60 mm,
j) dostarczenie i montaż 8 szt. wysięgników aluminiowych jednoramiennych przeznaczonych na słupy aluminiowe. Dł. wysięgnika 500 mm,
k) dostarczenie i montaż 8 szt. opraw led o mocy min. 27 W, stopień ochrony IP 66 dla części optycznej i układu zasilającego. Oprawa wyk.ze stopu aluminium. Liczba diod: min. 12,
l) ułożenie kabla elektroenergetycznego na dł. ok. 250 mb,
m) humusowanie o gr. 10 cm z posianiem trawy na pow. ok. 750 m2,
n) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
o) prowadzenie nadzoru autorskiego przy realizacji zadania,
p) w przypadku wystąpienia kolizji z istniejącymi sieciami podziemnymi i nadziemnymi do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie zabezp.sieci lub usunięcia kolizji. Szczegółowe rozwiązania winny być zgodnie z warunkami techn.gestorów sieci, po akceptacji Zamawiającego.
Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa PFU.
Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia zawierają także PPU, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia.

3. Tam, gdzie w SWZ , w tym w PFU lub innych dok. zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakt. produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm europejskich , ocen tech., wspólnych specyfikacji tech. lub innych odniesień , o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Z. zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równ. lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów tech. nie gorszych od założonych w dok. oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fiz., liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane tech., konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych,
oraz pod warunkiem udow. przez Wyk. zgodnie z art. 101 ust. 5 lub 6 ustawy Pzp.
(….)
6. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na nie mniej niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego robót.
7. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.
8. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezp. związane z przedmiotem umowy wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie robót budowlanych) tj. tj. roboty związane z instalacją oświetlenia, rozbiórką, wykonaniem podbudowy, nawierzchni oraz roboty towarzyszące były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podw. (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dot. osób: projektanta/ów, kierujących robotami budowlanymi, wykonujących usługi transportowe, dostawców mat. bud., sprzętu, urządzeń, osób fiz. prowadzących działalność gosp., urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
9. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełn. zg.z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia nie wprowadza barier archit. dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich.
PFU przewiduje uwzględnienie w opracowanej dok.wymagań osób starszych i niepełnosprawnych, przyjęte szerokości, pochylenia chodnika, poziomy obrzeży na połączeniach ciągów komunikacyjnych nie mogą stwarzać barier w poruszaniu dla osób z dysfunkcjami w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Ze wzgl. na ogr. ilość znaków pozostałe informacje w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335175,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455961,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335175,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PJ ,,BUD-REM Justyna Jaworska-Nowak 42-400

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491954952

7.3.3) Ulica: ul. Paderewskiego 24/19

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335175,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.