eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cewice › Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych stanowiących własność Gminy Cewice - Akcja Zima 2022



Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych stanowiących własność Gminy Cewice – Akcja Zima 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: W. Witosa 16

1.5.2.) Miejscowość: Cewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-312

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 861-34-60

1.5.8.) Numer faksu: 59 861-34-62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cewice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


kierowanie podstawowymi rodzajami działalnosci publicznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych stanowiących własność Gminy Cewice – Akcja Zima 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34952fc5-5699-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000340/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych stanowiących własność Gminy Cewice – Akcja Zima 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301435/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-ZK.271.43.2021.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 208333,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest właściwe utrzymanie ciągów jezdnych dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych, stanowiących własność Gminy Cewice w sezonie zimowym w 2022 roku. Zamówienie polega w szczególności na: odśnieżaniu, usuwaniu błota pośniegowego, lodu, usuwaniu śliskości pasów jezdnych w pasach drogowych dróg gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy Cewice. Do zakresu robót wliczone są pętle i zatoki autobusowe oraz miejsca postojowe przy w/w drogach..

Zakres usługi jest następujący:
2. Zamawiający zleca do wykonania usługę polegającą na:
 odśnieżaniu i utrzymaniu w stanie przejezdności wyznaczonych dróg na terenie Gminy Cewice w ilości 650 godzin,
 posypywaniu mieszanką solno-piaskową i przeciwdziałaniu skutkom gołoledzi oraz oblodzenia wyznaczonych odcinków dróg na terenie Gminy Cewice w ilości 300 km.

3. Zamawiający ustala, że usuwanie śliskości polegać będzie na usuwaniu gołoledzi, lodowicy i zlodowaceń poprzez posypywanie piaskiem, mieszanką piaskowo - solną lub solą o składzie wagowym 95-97% kruszywa oraz 5-3% soli Do sporządzenia mieszanki należy zastosować piasek o uziarnieniu do 2mm.

4. Po stronie Wykonawcy leży zapewnienie odpowiedniej mieszanki do posypywania.

5. Zamawiający ustala, że odśnieżanie, usuwanie błota pośniegowego oraz lodu polegać będzie na zgarnianiu zalegającej warstwy za pomocą pługów śnieżnych. Po stronie Wykonawcy leżeć będzie odpowiednie dobranie szerokości pługa tak, aby zapewnić należyte odśnieżanie ulic i dróg objętych przedmiotem zamówienia. W przypadku niewykonania usługi objętej przedmiotem zamówienia z powodu złej szerokości pługa, Zamawiający zleci wykonanie usługi innemu usługodawcy, zaś kosztem realizacji usługi obciąży Wykonawcę.

6. Wykonawca decyzję o konieczności podjęcia działań odśnieżania otrzymuje od osoby upoważnionej przez Zamawiającego.

7. Wykonawca zobowiązany jest wskazać numer telefonu komórkowego, przeznaczonego wyłącznie do przyjmowania zgłoszeń i obsługi „Akcji zima".

8. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji zadania najpóźniej w ciągu 1 godziny od otrzymania zgłoszenia od osoby wyznaczonej przez Zamawiającego.

9. Wykonawca we własnym zakresie zapewni materiały, w tym piasek, mieszankę piaskowo – solną, sól niezbędne do wykonania prac, o których mowa w pkt. 1 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie w ramach „Akcji zima" alternatywnych środków chemicznych przyjaznych dla środowiska.

10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprzętu specjalistycznego koniecznego do należytego wykonywania prac, w tym w szczególności:
 3 zestawy do odśnieżania, z czego jeden kompletny zestaw powinien składać się z ciągnika o mocy co najmniej ciągnika C-380 z pługiem czołowym obustronnym bądź jednostronnym lub samochód ciężarowy z takim samym pługiem;
 3 zestawy do posypywania, z czego jeden kompletny zestaw powinien stanowić samochód –piaskarkę lub ciągnik z piaskarką.
oraz utrzymania tego sprzętu w gotowości technicznej, przez okres objęty Umową bez dodatkowego wynagrodzenia. Sprzęt jw. winien być dedykowany dla potrzeb niniejszego zamówienia i może być użytkowany na innych zadaniach wyłącznie w okresach, gdy nie jest prowadzone odśnieżanie na terenie Gminy Cewice

11. W wyżej wymienionych jednostkach sprzętowych Wykonawca ma obowiązek zamontować na własny koszt otrzymany od Zamawiającego nadajnik GPS.

12. Dopuszcza się zatrudnienie Podwykonawców za zgodą Zamawiającego.

13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe oraz inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem wykonywania usługi lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania usługi przy realizacji niniejszej umowy. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia, aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca.

14. Wykonawca przez cały czas trwania Umowy winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Ubezpieczenie winno obejmować odpowiedzialność za szkody majątkowe i osobowe mogące powstać w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązuje się do jej kontynuacji przez cały okres obowiązywania umowy.

15. Przed podpisaniem umowy Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia oc w zakresie prowadzonej działalności związanej z zakresem przedmiotu zamówienia na kwotę co najmniej 300.000 zł. W przypadku utraty ważności ubezpieczenia w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów potwierdzających opłatę kontynuacji lub wykupienie nowego ubezpieczenia.

16. W przypadku, jeśli Wykonawca nie wywiąże się z powyższego obowiązku, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, o której mowa w pkt. 15, w imieniu i na rzecz Wykonawcy oraz potrącania kosztu tego ubezpieczenia z wynagrodzenia Wykonawcy.

17. Ubezpieczeniu podlega w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników Wykonawcy oraz osób trzecich, powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę pracami, jak również w związku z niewykonaniem przez Wykonawcę prac, o których mowa w pkt. 1 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia lub niewłaściwym ich wykonaniem.

18. W przypadku powstania szkody u pracowników Wykonawcy, Zamawiającego oraz osób trzecich, na skutek niewykonania lub niewłaściwego wykonania prac objętych niniejszym opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za te szkody.

19. Sprzęt do odśnieżania i zwalczania śliskości winien być wyposażony na koszt Wykonawcy w żółte światła pulsujące zgodnie z art. 54 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2021 r. poz. 450 ze zm.)

20. Awaria sprzętu, o której Zamawiający musi być powiadomiony, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wykonania przedmiotu zamówienia. W razie awarii sprzętu Wykonawca ma obowiązek podstawienia sprzętu zastępczego na własny koszt i ryzyko. Sprzęt zastępczy winien być wyposażony w przekazane Wykonawcy GPS.

21. W przypadku, gdy awarii ulegnie urządzenie GPS, Wykonawca winien niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Prawidłowość wykonania robót przez sprzęt bez sprawnego urządzenia GPS, zostanie oceniona w trakcie wspólnej kontroli, mającej na celu potwierdzenie uzyskania przez Wykonawcę standardu oczekiwanego dla dróg, na których prowadzone były działania przez sprzęt pozbawiony prawidłowo działającego urządzenia
GPS.

22. W przypadku niepodstawienia w ciągu 1 godziny sprzętu zastępczego w miejsce sprzętu uszkodzonego, Zamawiający ma prawo wynająć sprzęt od innego przedsiębiorcy. W takim przypadku Wykonawca zostanie obciążony kosztem takiego wynajmu.

23. W okresie realizacji zamówienia, na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wspólnego objazdu terenu gminy objętego Akcją Zima, celem weryfikacji prawidłowości wykonania robót. Objazdy odbywać się będą transportem Wykonawcy.

24. Niezależnie od kontroli, o których mowa w pkt. 23, Zamawiający zastrzega sobie przeprowadzanie własnych kontroli bez powiadamiania Wykonawcy.

Informacje pozostałe
1. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać na etapie składania oferty , że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dokumenty mające na celu wykazanie równoważności stanowią element oferty opisujący oferowany przedmiot, a zatem nie podlegają uzupełnieniu. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
2. Katalogi elektroniczne – Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych
3. Zamawiający wymaga, aby usługa odśnieżania wykonana została w sposób przyjazny do do korzystania z odśnieżonego terenu przez osoby niepełnosprawne i osoby z ograniczeniami poruszania się, które korzystać będą z odśnieżonej infrastruktury.

Wymagania związane z zatrudnieniem na podstawie stosunku pracy
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: Kierowanie pojazdami skierowanymi do realizacji przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI KOMUNALNE I TRANSPORTOWE Zbigniew Naczk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770609800

7.3.3) Ulica: Osowo Lęborskie 24A

7.3.4) Miejscowość: Cewice

7.3.5) Kod pocztowy: 84-312

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nd

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.