eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szemud › Przebudowa odcinków dróg na terenie Gminy Szemud



Ogłoszenie z dnia 2022-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odcinków dróg na terenie Gminy Szemud

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szemud

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675422

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kartuska 13

1.5.2.) Miejscowość: Szemud

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-217

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szemud.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szemud.pl/rejestr-rok-2022-zamowien-publicznych-upzp.html?

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa odcinków dróg na terenie Gminy Szemud

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49421c5f-f21f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340071

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038400/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja nawierzchni ul. Rodówko w Grabowcu

1.1.12 Utwardzenie płytami yomb nawierzchni ul. Sosnowej w Koleczkowie

1.1.16 Modernizacja nawierzchni ul. Wiatrowej w Przetoczynie

1.1.28 Utwardzenie ul. Wesołej w Rębiskach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219439/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/10/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 324845,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ułożenie płyt wielootworowych, kostki wraz z wykonaniem podbudowy:
1.1 Zakresem inwestycji objęta jest przebudowa dróg o łącznej długości około 1114,70 m.
a) Zadanie nr 1: Modernizacja nawierzchni ul. Rodówko w Grabowcu. Zakres robót:
- długość: około 208,31 mb, szerokość: 4,0 m, ilość płyt do ułożenia: 1111 szt.,
- wykonanie pomiarów geodezyjnych - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,
- wykonanie robót ziemnych, w szczególności korytowanie gruntu wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża,
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych wraz z obrukowaniem i oznakowaniem tabliczkami - 4 szt.,
- podbudowy i roboty nawierzchniowe - podbudowa żwirowo-piaskowa o grubości po zagęszczeniu 12 cm, nawierzchnia z płyt jomb dostarczonych przez Zamawiającego,
- zagospodarowanie poboczy,
b) Zadanie nr 2: Utwardzenie płytami jomb nawierzchni ul. Sosnowej w Koleczkowie. Zakres robót:
- długość: około 541,69 mb, szerokość: 4,0 m, ilość płyt do ułożenia: 2889 szt.,
- wykonanie pomiarów geodezyjnych - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,
- wykonanie robót ziemnych, w szczególności korytowanie gruntu wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża,
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych, gazowych, studzienek kanalizacyjnych wraz z obrukowaniem i oznakowaniem tabliczkami - 24 szt.,
- podbudowy i roboty nawierzchniowe - podbudowa żwirowo-piaskowa o grubości po zagęszczeniu 12 cm, nawierzchnia z płyt jomb dostarczonych przez Zamawiającego,
- zagospodarowanie poboczy,
c) Zadanie nr 3: Modernizacja nawierzchni ul. Wiatrowej w Przetoczynie. Zakres robót:
- długość: około 266,70 mb, szerokość: 5,0 m, ilość płyt do ułożenia: 1778 szt.,
- wykonanie pomiarów geodezyjnych - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,
- wykonanie robót ziemnych, w szczególności korytowanie gruntu wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża,
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych, gazowych, studzienek kanalizacyjnych wraz z obrukowaniem i oznakowaniem tabliczkami - 8 szt.,
- podbudowy i roboty nawierzchniowe - podbudowa żwirowo-piaskowa o grubości po zagęszczeniu 12 cm, nawierzchnia z płyt jomb dostarczonych przez Zamawiającego,
- zagospodarowanie poboczy,
d) Zadanie nr 4: Utwardzenie ul. Wesołej w Rębiskach. Zakres robót:
- długość: około 98,0 mb, szerokość: 4,0 m, powierzchnia: 580,0 m2,
- wykonanie pomiarów geodezyjnych - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,
- rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 4,0 m,
- rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 20 cm - 2,0 m2,
- wykonanie robót ziemnych, w szczególności korytowanie gruntu wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża,
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych, gazowych, studzienek kanalizacyjnych wraz z obrukowaniem i oznakowaniem tabliczkami - 2 szt.,
- wbudowanie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej na ławie betonowej z oporem: 229,0 m,
- podbudowy i roboty nawierzchniowe - warstwa odsączająca z piasku o grubości po zagęszczeniu 10 cm, podbudowa z kruszywa łamanego - tłuczeń 0/31,5 - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20 cm, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej: 580,0 m2,
- zagospodarowanie poboczy,

2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania geodezyjnego pomiaru powykonawczego dla każdego zadania; Dokumentację opieczętowaną odpowiednimi pieczęciami potwierdzającymi pozytywną kontrolę przez Starostwo Powiatowe należy przedłożyć w formie pisemnej -3 egz. i elektronicznej w (PDF lub JPG oraz pliku otwieranym przez program kartograficzny ,,MMP lub DXF").
3. Zamawiający przedstawiając nazwy własne w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie pokazanie w sposób jednoznaczny, o jakich parametrach technicznych materiał (urządzenie) należy użyć do wykonania robót budowlanych. Użycie nazw własnych w żaden sposób nie sugeruje producenta, ma jedynie charakter przykładowy. Wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania produktów wybranego przez siebie producenta o takich samych (równoważnych) parametrach technicznych i jakościowych. Zgodność parametrów powinna zostać potwierdzona certyfikatem wydanym przez jednostkę oceniającą zgodność (lub inne oceniające zgodność jednostki równoważne) lub sprawozdaniem z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza również inne odpowiednie środki dowodowe (w szczególności dokumentację techniczną producenta), potwierdzające zgodność zaproponowanych przez Wykonawcę materiałów (urządzeń) w przypadku gdy wykonawca nie ma dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań ani nie ma możliwości uzyskania ich w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz jeżeli udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Ponadto Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4. Zamawiający, posługując się nazwami norm w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie pokazanie w sposób jednoznaczny do jakiego rodzaju norm należy dostosować prowadzone roboty budowlane. Dopuszczalne jest zastosowanie norm równoważnych.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Dok. techn., specyfikacje techniczne oraz kosztorysy nakładcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 406779,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406779,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 406779,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OKRÓJ Zdzisław Okrój

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881545698

7.3.3) Ulica: Słoneczna

7.3.4) Miejscowość: Barwik

7.3.5) Kod pocztowy: 83-305

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 406779,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.