Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00256774/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa wraz z modernizacją PSZOK w Witaszyczkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZGO Sp. z o.o. w Jarocinie - Wielkopolskie Centrum Recyklingu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251580939
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mariusza Małynicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Witaszyczki
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 747 24 56
1.5.8.) Numer faksu: 62 747 24 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgo-jarocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo-jarocin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jarocin.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa wraz z modernizacją PSZOK w Witaszyczkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a53af54-3d55-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010905/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja PSZOK-u (m.in.. Oświetlenie, dodatkowy wjazd, waga najazdowa)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256774/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGO/ZP/33/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych znajdującego się w siedzibie Zamawiającego zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszej SWZ. Inwestycja została podzielona na następujące etapy:
1) ETAP I:
a) Przebudowa wjazdu na PSZOK wraz z budową drogi (w tym skanalizowanie rowu),
b) dostawa i montaż wagi najazdowej (wraz z legalizacją):
waga wyposażona w pomost stalowo-betonowy 8x3m
terminal wagowy w obudowie ze stali nierdzewnej i wyjściami RS232
czujniki tensometryczne w obudowie pyło i wodoszczelnej – IP68
zakres ważenia od 200 do 30 000 kg
działka odczytowa i legalizacyjna – 10 kg
legalizacja WE zgodna z III klasa OIML umożliwiająca rozliczenia handlowe
tarowanie automatyczne w całym zakresie
2) ETAP II:
a) Budowa ogrodzenia, szlabanów i bram
b) Oświetlenie terenu
c) sieci: kanalizacja sanitarna, techniczna, elektryczna
d) przygotowanie infrastruktury i przyłączy pod kontener socjalny (dostawa kontenera po stronie Zamawiającego)
e) przygotowanie infrastruktury teletechnicznej pod elektroniczny system dostępu (nie objętego projektem) wraz z wyposażeniem montowanych furtek w zamek elektromagnetyczny
f) oraz pozostałe elementy inwestycji zgodnie z projektem budowlanym i STWOiR
2. Kod CPV:
45000000-7 Roboty budowlane.
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne.
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 ust. 3 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej ważnej oferty znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 719 550,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 911374,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 911374,80 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.