Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00229746/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
- 2023/BZP 00242899/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nasadzenia roślin wzdłuż ul. Stanisława Kostki Potockiego w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nasadzenia roślin wzdłuż ul. Stanisława Kostki Potockiego w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-992b8a20-f566-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030661/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Zmiana nasadzeń roślin na ul. St. Kostki Potockiego na terenach będących we władaniu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229746
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 25/WOŚ/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 195121,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zmiana nasadzeń roślin na ul. St. Kostki Potockiego, na terenach we władaniu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy.
INFORMACJE OGÓLNE
Przedmiotem zamówienia jest zmiana nasadzeń przy ul. St. Kostki Potockiego w Warszawie na pow. ca 0,14 ha; sadzenie drzew z podziemnym systemem kotwienia; demontaż nawierzchni z płyt o pow. 32 m2.
LOKALIZACJA
Fragment działek ewidencyjnych nr 7/42, 7/36 z obrębu 1-05-50, oraz fragment działki 1/3 z obrębu 1-05-51, zlokalizowanej przy ul. St. Kostki Potockiego w Warszawie.
ZAKRES ZAMÓWIENIA
Ogólny zakres zamówienia obejmuje:
I. Demontaż płyt betonowych: ca 32 m2
II. Darniowanie istniejącego trawnika: ca 330 m2
III. Sadzenie drzew wraz z montażem podziemnego systemu kotwienia: 21 sztuk
IV. Sadzenie krzewów, bylin i traw
V. Korowanie powierzchni z nasadzeniami
Szczegółowy zakres przedsięwzięcia określony jest w części dokumentacji projektowej (Załącznik nr 5.1 do SWZ) pn.: Analiza możliwości zmiany nasadzeń roślin w okolicy Skweru Prymasowskiego, dotyczącej strefy A, B1, oraz B2 z wyłączeniem wszystkich elementów małej architektury i sadzenia roślin cebulowych zawartych w tych częściach dokumentacji, wykonanej przez Studio OGRODY Pracownia Architektury Krajobrazu Anna Kanclerz, grudzień 2022 r. Zakres nie obejmuje stref C, D, E ww. dokumentacji oraz zakupu i montażu elementów małej architektury (koszy, ławek i barier trawnikowych) i nasadzeń roślin cebulowych ze stref A, B1, B2.
Przedmiar robót, będący składową całej ww. dokumentacji projektowej stanowi jedynie materiały pomocniczy do sporządzenia oferty cenowej.
OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO
Obszar opracowania stanowi teren publiczny w północnej części ul. St. Kostki Potockiego. Teren jest płaski, w większości porośnięty roślinnością trawiastą, krzewami i drzewami. Obszar przewidziany do zagospodarowania przylega do utwardzonych powierzchni chodnika, ulicy i parkingu.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOKUMENTACJI
Po realizacji zadania Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą w 3 egz. w formie papierowej i 2 egz. w formie elektronicznej, wraz z:
• Inwentaryzacją powykonawczą,
• informacją o użytych materiałach,
• instrukcją eksploatacji,
• warunkami gwarancji.
OBOWIĄZKI WYKONAWCY
- Zgodnie ze wzorem umowy oraz dokumentacją projektową wymienioną powyżej.
- Zaleca się, aby Wykonawca dokonał we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie, celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia.
- Wykonawca staje się wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia
o kodach minimum i sposób gospodarowania nimi musi być zgodny z przepisami obowiązującej w dacie realizacji zamówienia ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
- Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres minimum 24 miesięcy od daty przedmiotu zamówienia. Ostateczny termin będzie uzależniony od oferty złożonej przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211600-8 - Sadzenie drzew
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266610,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 586000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266610,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA OGRODNICZA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA MARZENA SZKLARZEWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230035416
7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 95
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARZENA SZKLARZEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARZENA SZKLARZEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266610,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2024 r.
- "Odbudowa stawu do retencjonowania wody napełnianego wodami opadowymi i gruntowymi w miejscowości Goszczyn"
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.