eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kompleksowa obsługa i bieżąca konserwacja technologii basenowej w zakresie wentylacji i uzdatniania wody Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w dzielnicy Żoliborz przy ul. Potockiej 1 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa i bieżąca konserwacja technologii basenowej w zakresie wentylacji i uzdatniania wody Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w dzielnicy Żoliborz przy ul. Potockiej 1 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st Warszawy w Dzielnicy Żoliborz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016077929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Potocka 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-652

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 832-45-50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osir-zoliborz.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osir-zoliborz.waw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://osirzoliborz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa i bieżąca konserwacja technologii basenowej w zakresie wentylacji i uzdatniania wody Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w dzielnicy Żoliborz przy ul. Potockiej 1 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba4c650b-46e0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339769

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000088/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Kompleksowa obsługa i bieżąca konserwacja technologii basenowej w zakresie wentylacji i uzdatniania wody Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w dzielnicy Żoliborz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270980/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-13/OSIR/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 146000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa obsługa i bieżąca konserwacja technologii basenowej w zakresie wentylacji i uzdatniania wody Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w dzielnicy Żoliborz przy ul. Potockiej 1 w Warszawie.

Wykonawca, w zakresie obsługi technicznej i bieżącej konserwacji instalacji technologicznych uzdatniania wody basenowej oraz wentylacji basenu jest zobowiązany do:
1) stałego codziennego nadzoru nad pracą urządzeń stacji basenowej uzdatniania wody basenowej, wentylacji, kontrolą poszczególnych procesów uzdatniania wody oraz monitoringu systemu technologii basenowej:
- filtracja wstępna koagulacja, filtracja mechaniczna na filtrach ciśnieniowych wielowarstwowych, naświetlanie UV, podgrzewanie, chlorowanie, korekta pH, ich bieżącej konserwacji i czyszczenia urządzeń;
2) obsługi filtrów ciśnieniowych, basenowych wielowarstwowych w tym:
- płukania zgodnie z instrukcją obsługi filtrów, bieżącą kontrolą złoży filtracyjnych;
3) obsługi pomp obiegowych, zaworów, armatury oraz ich bieżącej konserwacji:
- czyszczenia prefiltrów pomp, zaworów zwrotnych nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu;
4) Obsługi lamp UV do dezynfekcji wody oraz ich konserwacji;
5) obsługi aparatury pomiarowej i sterującej oraz kalibracji urządzeń kontrolno-pomiarowych nie rzadziej niż 1 raz dziennie;
6) Obsługi instalacji podgrzewania wody w obrębie stacji uzdatniania wody dla basenu;
7) Obsługi instalacji elektrycznej w obrębie stacji uzdatniania wody dla basenu oraz wentylacji mechanicznej;
8) Uzupełniania środków chemicznych w zbiornikach dozujących potrzebnych dla zapewnienia odpowiedniej jakości wody dla pływalni;
9) Stałej kontroli wody pływalni, utrzymania odpowiednich parametrów fizyko-chemicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi;
10) Dokonywania wpisów i sprawozdań w dokumentacje urządzeń z przeprowadzonych czynności serwisowych oraz nieprawidłowości pracy poszczególnych urządzeń – w razie awarii lub uszkodzenia urządzeń stacji uzdatniania wody niezwłoczny kontakt z Kierownikiem obiektu;
11) Utrzymanie stałej współpracy z Powiatową Stacją Sanitarno – Epidemiologiczną w zakresie utrzymania normatywnych parametrów wody zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 2015 roku, respektowanie wniosków pokontrolnych oraz zalecanego trybu kontroli parametrów wody;
12) Utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach technologii basenowej i magazynach.
13) Całodobowe monitorowanie urządzeń uzdatniania wody basenowej i systemu wentylacji – w tym całodobowe świadczenie serwisu awaryjnego polegającego na usunięciu awarii lub powstałego uszkodzenia w miejscu ich powstania w siedzibie Zamawiającego przy czym rozpoczęcie prac mających na celu usunięcie awarii lub powstałego uszkodzenia nastąpi w czasie do …. godzin od stwierdzenia powstania awarii lub uszkodzenia (w przypadku gdy wystąpienie awarii lub uszkodzenia stwierdzi Wykonawca) lub od każdorazowego przekazania powiadomienia przez Zamawiającego za pośrednictwem e-mail lub telefonicznie lub sms (w przypadku gdy wystąpienie awarii lub uszkodzenia stwierdzi Zamawiający).
14) W ramach przedmiotu zamówienia wymagane są co najmniej cztery wizyty dziennie po 1,5 godziny każda. Wizyty zostaną odnotowane w dzienniku dyżurów
15) Bieżąca kontrola automatyki i sterowania pracą instalacji stacji uzdatniania wody i systemu wentylacji nie rzadziej niż 2 raz dziennie;
16) Czyszczenie zbiornika przelewowego przeprowadzone zgodnie z Instrukcją i wymogami higieny;
17) Kalibracja odczytów względem faktycznych parametrów w centralach wentylacyjnych basenowych nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu;
18) Wymiana filtrów (przekazanych przez Zamawiającego) w centralach wentylacyjnych nie rzadziej niż 4 razy w roku;
19) Regulacja napędów;
20) Kontrola szczelności oraz przepustowości przewodów;
21) Kontrola pasków napędowych i przepustnic w centralach wentylacyjnych nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu;
22) Kontrola i czyszczenie pomieszczeń czerpni i wyrzutni nie rzadziej niż 4 razy w roku;
23) Kontrola pracy silników i sprężarek w centralach wentylacyjnych nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu
24) Kontrola stanu łapaczy odzysku ciepła w centralach wentylacyjnych N1,W1 nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu;
25) Kontrola kanałów ssących i tłocznych w centralach wentylacyjnych nie rzadziej niż 4 razy w roku;
26) Mycie komór central wentylacyjnych nie rzadziej niż 4 razy w roku;
27) Odgrzybianie oraz dezynfekcja kanałów wentylacji mechanicznej – min. 1 raz w roku
28) Sprawdzenie, po zawarciu umowy, stanu kanałów oraz parametrów pracy central wentylacyjnych oraz prawidłowości działania automatyki sterującej;
29) Sprawdzenie wentylatorów dachowych dwa razy w roku;
30) Sprawdzanie szczelności obiegów pomp ciepła, kontrola połączeń urządzeń i przewodów, kontrola naczyń przeponowych, sprawdzanie ciśnienia w instalacjach oraz uzupełnianie czynnika, kontrola sprężarki, połączeń elektrycznych i układów sterowania;
31) Sprawdzenie, raz w roku, szczelności i ciągłości obudowy central wentylacyjnych, połączeń kołnierzowych i śrubowych, zabezpieczeń antykorozyjnych, stanu wymienników, nagrzewnic, izolacji;
32) Przegląd central wentylacyjnych raz w roku ze sporządzeniem protokołu do dnia 30 czerwca;
Przez bieżącą konserwację technologii basenowej w zakresie wentylacji i uzdatniania wody Zamawiający rozumie również czynności polegające na wykonywaniu drobnych napraw poszczególnych elementów instalacji niezbędnych do utrzymania ich w należytym stanie technicznym, obejmujące likwidację przyczyn mogących spowodować przedwczesne niszczenie instalacji lub ich elementów i urządzeń.
Konserwację urządzeń objętych gwarancją producenta należy szczegółowo uzgodnić z Zamawiającym.
Wykonawca zapewnia wszelki niezbędny sprzęt do obsługi instalacji technicznych uzdatniania wody basenowej i central wentylacyjnych
Pobór, analiza jakości wody basenowej zgodnie z opracowanym harmonogramem poboru wody zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać woda na pływalniach Dz. U. z 2015 r. poz. 2016 oraz wytycznymi określonymi w tym zakresie przez Państwowego Inspektora Sanitarnego;
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca za każdym razem potwierdził pobór próbek na harmonogramie wykonania usługi;
Zarówno przeprowadzenie konserwacji, jak i wykonanie i wynik pomiarów kontrolnych muszą zostać odnotowane (i opatrzone datą oraz zakresem czynności) w dokumentacji przeglądów.

Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy – KLAUZULE SPOŁECZNE:

Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie Umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób codziennie wykonujących wskazane poniżej czynności:
a) obsługa technologii basenowej w zakresie wentylacji i uzdatniania wody
b) badania wody basenowej
c) konserwacja instalacji wentylacji mechanicznej
d) konserwacja stacji uzdatniania wody

Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy oraz:
a) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 65130000-3 - Obsługa stacji wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UMIĘC Sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512456647

7.3.3) Ulica: ul. Wiertnicza 45

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-952

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191880 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.