eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kańczuga › Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Kańczuga do placówek oświatowych w celu realizacji obowiązku szkolnego i nauki oraz dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kańczuga w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Kańczuga do placówek oświatowych w celu realizacji obowiązku szkolnego i nauki oraz dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kańczuga w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Kańczudze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365746700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słowackiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166423028

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@kanczuga.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw.kanczuga.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Kańczuga do placówek oświatowych w celu realizacji obowiązku szkolnego i nauki oraz dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kańczuga w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3281724-4dd9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002069/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Kańczuga do placówek oświatowych w celu realizacji obowiązku szkolnego i nauki oraz dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kańczuga w 2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297872/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 170824,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 / Trasa 1

Dowóz dzienny 13+/-5 uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Jarosławiu, zlokalizowanego w Jarosławiu na ul. Witosa 18, Wilsona 6 oraz Jana Pawła II 30 oraz powrót do miejsca zamieszkania dziecka.
Dowóz będzie realizowany w dniach od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem wakacji
i ferii oraz dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.)
w sprawie organizacji roku szkolnego oraz w dniach uroczystości okazjonalnych takich jak np. dzień dziecka.
W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dowóz dzieci w tym dniu.

Przebieg trasy:
Sietesz-Siedleczka-Łopuszka Wielka-Kańczuga-Łopuszka Mała-Żuklin-Pantalowice-Rączyna
Krzeczowice-Jarosław oraz powrót
Szacunkowa ilość kilometrów na w/w trasie wynosi :135 km/jeden kurs i dotyczy „pełnych kursów” tj. przejazdów z dziećmi (długość trasy nie obejmuje dojazdu autobusów po dzieci i tzw. „pustych przebiegów”).

Zamawiający przewiduje szacunkowo 187 kursów w okresie realizacji umowy- część 1.

Jako jeden kurs należy rozumieć przewóz uczniów niepełnosprawnych na odcinku dom – szkoła/placówka – dom w danym dniu.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dowożonych dzieci w trakcie roku. Zmiany mogą dotyczyć zmniejszenia liczby dowożonych dzieci np. w przypadku choroby, lub zwiększenia liczby dowożonych dzieci np. w przypadku dołączenia do w/w ośrodków, szkół innych dzieci z terenu Miasta i Gminy Kańczuga, po każdej zmianie Zamawiający przedłoży Wykonawcy aktualny wykaz uczniów. Zamawiający zastrzega, iż
z uwagi na brak możliwości dokładnego określenia ilości usług, podana szacunkowa ilość kursów na danej trasie może ulec zmianie średnio o 15 % w zależności od potrzeb Zamawiającego.

W przypadku zmian liczby dowożonych uczniów Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia uczniów, zgodnie ze zmienionym wykazem od następnego dnia po wprowadzeniu przez strony zmiany umowy w zakresie wykazu uczniów i miejsca ich odbioru bez zmiany stawki za jeden kurs świadczonej usługi.
W przypadku choroby uczniów lub innej przyczyny losowej która uniemożliwi dowóz uczniów do szkoły w danym dniu za ten dzień Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Strony uzgadniają, że w przypadku wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem siły wyższej np. pandemia koronawirusa SARS-CoV-2 powodująca zamknięcie szkół/ przedszkoli/ placówek, które to wpływają na należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, ustalają iż za okres zamknięcia placówki, której dotyczy umowa, pomimo gotowości Wykonawcy do świadczenia usługi transportowej wynagrodzenie nie będzie przysługiwało. W okresie występowania stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązującego reżimu sanitarnego.

Wykonawca usługi musi zapewnić punktualny bezpieczny i bezawaryjny przewóz osób niepełnosprawnych/uczniów. Przed przystąpieniem do realizacji usługi wykonawca ustali
optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dzieci w podróży wraz z uwzględnieniem następujących założeń :
a) osoby należy dowieźć do Ośrodka/ placówek/szkoły w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia zgodnie z planem zajęć,
b) po zakończeniu uczestnicy zajęć powinni być odbierani bez zbędnego oczekiwania, Uczniowie powinni być odebrani z placówek po zakończeniu zajęć, jednak nie później niż przed zamknięciem świetlicy.
c) szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z Zamawiającym.

Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych osób.
W czasie codziennego transportu dzieci z miejsca zamieszkania do placówki/ośrodka
i z powrotem do miejsca zamieszkania Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zapewnić osobę pełniącą funkcję opiekuna z kwalifikacjami w tym z pomocą przedmedyczną dotyczy Części 1 – 4 zamówienia, dla przewożonych osób w trakcie każdego przewozu. Zamawiający wyklucza łączenie funkcji kierowcy i opiekuna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 81864,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 / Trasa 2

Dowóz dzienny 1 ucznia niepełnosprawnego z miejsca zamieszkania do Specjalistycznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Laszczynach 75a oraz powrót do miejsca zamieszkania dziecka. Dzienny przewóz będzie realizowany w dniach od poniedziałku do piątku,
z wyjątkiem wakacji i ferii oraz dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.) w sprawie organizacji roku szkolnego oraz w dniach uroczystości okazjonalnych takich jak np. dzień dziecka. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dowóz dzieci w tym dniu. Zamawiający zaznacza, iż umowa może być zawarta na krótszy okres lub wcześniej rozwiązana ze względu na umieszczenie ucznia w placówce zapewniającej całodobową opiekę.

Przebieg trasy:
Siedleczka – Laszczyny 75 a – Siedleczka
Szacunkowa ilość kilometrów na w/w trasie wynosi :56 km/jeden kurs i dotyczy „pełnych kursów” tj. przejazdów z dziećmi (długość trasy nie obejmuje dojazdu autobusów po dzieci i tzw. „pustych przebiegów”).

Zamawiający przewiduje szacunkowo 187 kursów w okresie realizacji umowy- część 2.

Jako jeden kurs należy rozumieć przewóz uczniów niepełnosprawnych na odcinku dom – szkoła/placówka – dom w danym dniu.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dowożonych dzieci w trakcie roku. Zmiany mogą dotyczyć zmniejszenia liczby dowożonych dzieci np. w przypadku choroby, lub zwiększenia liczby dowożonych dzieci np. w przypadku dołączenia do w/w ośrodków, szkół innych dzieci z terenu Miasta i Gminy Kańczuga, po każdej zmianie Zamawiający przedłoży Wykonawcy aktualny wykaz uczniów. Zamawiający zastrzega, iż
z uwagi na brak możliwości dokładnego określenia ilości usług, podana szacunkowa ilość kursów na danej trasie może ulec zmianie średnio o 15 % w zależności od potrzeb Zamawiającego.

W przypadku zmian liczby dowożonych uczniów Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia uczniów, zgodnie ze zmienionym wykazem od następnego dnia po wprowadzeniu przez strony zmiany umowy w zakresie wykazu uczniów i miejsca ich odbioru bez zmiany stawki za jeden kurs świadczonej usługi.
W przypadku choroby uczniów lub innej przyczyny losowej która uniemożliwi dowóz uczniów do szkoły w danym dniu za ten dzień Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Strony uzgadniają, że w przypadku wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem siły wyższej np. pandemia koronawirusa SARS-CoV-2 powodująca zamknięcie szkół/ przedszkoli/ placówek, które to wpływają na należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, ustalają iż za okres zamknięcia placówki, której dotyczy umowa, pomimo gotowości Wykonawcy do świadczenia usługi transportowej wynagrodzenie nie będzie przysługiwało. W okresie występowania stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązującego reżimu sanitarnego.

Wykonawca usługi musi zapewnić punktualny bezpieczny i bezawaryjny przewóz osób niepełnosprawnych/uczniów. Przed przystąpieniem do realizacji usługi wykonawca ustali
optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dzieci w podróży wraz z uwzględnieniem następujących założeń :
a) osoby należy dowieźć do Ośrodka/ placówek/szkoły w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia zgodnie z planem zajęć,
b) po zakończeniu uczestnicy zajęć powinni być odbierani bez zbędnego oczekiwania, Uczniowie powinni być odebrani z placówek po zakończeniu zajęć, jednak nie później niż przed zamknięciem świetlicy.
c) szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z Zamawiającym.

Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych osób.
W czasie codziennego transportu dzieci z miejsca zamieszkania do placówki/ośrodka
i z powrotem do miejsca zamieszkania Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zapewnić osobę pełniącą funkcję opiekuna z kwalifikacjami w tym z pomocą przedmedyczną dotyczy Części 1 – 4 zamówienia, dla przewożonych osób w trakcie każdego przewozu. Zamawiający wyklucza łączenie funkcji kierowcy i opiekuna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 42614,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 / Trasa 3

Dowóz: 5 +/-2 uczniów niepełnosprawnych w poniedziałek z miejsca zamieszkania do Ośrodka Rehabilitacyjno -Edukacyjno-Wychowawczego w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 30 oraz odwóz w piątek z Ośrodka do miejsca zamieszkania.
Ze względu na pobyt uczniów w Ośrodku Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego
w Jarosławiu, ul. Jan Pawła II 30, potrzeba dowozu i odwozu uczniów występuje tylko
w poniedziałki i w piątki lub inne dni tygodnia, w których zaczyna się i kończy tydzień nauki.
Przewóz będzie realizowany w poniedziałek oraz w piątek, z wyjątkiem wakacji i ferii oraz dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.) w sprawie organizacji roku szkolnego oraz w dniach uroczystości okazjonalnych takich jak np. dzień dziecka. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dowóz dzieci w tym dniu.

Przebieg trasy:
poniedziałek: Łopuszka Wielka -Łopuszka Mała- Krzeczowice – Jarosław
piątek: Jarosław - Krzeczowice - Łopuszka Mała - Łopuszka Wielka
Szacunkowa ilość kilometrów na w/w trasie wynosi: 68 km/jeden kurs i dotyczy „pełnych kursów” tj. przejazdów z dziećmi (długość trasy nie obejmuje dojazdu autobusów po dzieci i tzw. „pustych przebiegów”).

Zamawiający przewiduje szacunkowo 79 kursów w okresie realizacji umowy - część 3

Jako jeden kurs należy rozumieć przewóz uczniów niepełnosprawnych na odcinku dom – szkoła/placówka – dom w danym dniu.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dowożonych dzieci w trakcie roku. Zmiany mogą dotyczyć zmniejszenia liczby dowożonych dzieci np. w przypadku choroby, lub zwiększenia liczby dowożonych dzieci np. w przypadku dołączenia do w/w ośrodków, szkół innych dzieci z terenu Miasta i Gminy Kańczuga, po każdej zmianie Zamawiający przedłoży Wykonawcy aktualny wykaz uczniów. Zamawiający zastrzega, iż
z uwagi na brak możliwości dokładnego określenia ilości usług, podana szacunkowa ilość kursów na danej trasie może ulec zmianie średnio o 15 % w zależności od potrzeb Zamawiającego.

W przypadku zmian liczby dowożonych uczniów Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia uczniów, zgodnie ze zmienionym wykazem od następnego dnia po wprowadzeniu przez strony zmiany umowy w zakresie wykazu uczniów i miejsca ich odbioru bez zmiany stawki za jeden kurs świadczonej usługi.
W przypadku choroby uczniów lub innej przyczyny losowej która uniemożliwi dowóz uczniów do szkoły w danym dniu za ten dzień Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Strony uzgadniają, że w przypadku wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem siły wyższej np. pandemia koronawirusa SARS-CoV-2 powodująca zamknięcie szkół/ przedszkoli/ placówek, które to wpływają na należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, ustalają iż za okres zamknięcia placówki, której dotyczy umowa, pomimo gotowości Wykonawcy do świadczenia usługi transportowej wynagrodzenie nie będzie przysługiwało. W okresie występowania stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązującego reżimu sanitarnego.

Wykonawca usługi musi zapewnić punktualny bezpieczny i bezawaryjny przewóz osób niepełnosprawnych/uczniów. Przed przystąpieniem do realizacji usługi wykonawca ustali
optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dzieci w podróży wraz z uwzględnieniem następujących założeń :
a) osoby należy dowieźć do Ośrodka/ placówek/szkoły w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia zgodnie z planem zajęć,
b) po zakończeniu uczestnicy zajęć powinni być odbierani bez zbędnego oczekiwania, Uczniowie powinni być odebrani z placówek po zakończeniu zajęć, jednak nie później niż przed zamknięciem świetlicy.
c) szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z Zamawiającym.

Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych osób.
W czasie codziennego transportu dzieci z miejsca zamieszkania do placówki/ośrodka
i z powrotem do miejsca zamieszkania Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zapewnić osobę pełniącą funkcję opiekuna z kwalifikacjami w tym z pomocą przedmedyczną dotyczy Części 1 – 4 zamówienia, dla przewożonych osób w trakcie każdego przewozu. Zamawiający wyklucza łączenie funkcji kierowcy i opiekuna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 12015,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 / Trasa 4

Dowóz dzienny 25+/-4 uczniów z miejscowości Lipnik, Chodakówka, Sietesz Górna do Szkoły Podstawowej im. Sw. Jadwigi Królowej w Sieteszy Sietesz 329 oraz 8+/-4 uczniów 5 i 6 letnich z miejscowości Lipnik, Chodakówka, Sietesz Górna do Miejsko Gminnego Przedszkola w Kańczudze – oddział w Sieteszy, na zajęcia lekcyjne oraz odwożeniu do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych.

Dzienny przewóz będzie realizowany w dniach od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem wakacji i ferii oraz dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.)
w sprawie organizacji roku szkolnego oraz w dniach uroczystości okazjonalnych takich jak np. dzień dziecka. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dowóz dzieci w tym dniu.
Przebieg trasy:

Trasa dowozu :
1. Lipnik – Szkoła Podstawowa w Sieteszy, Miejsko Gminne Przedszkole
w Kańczudze – filia w Sieteszy i z powrotem,
2. Chodakówka – Szkoła Podstawowa w Sieteszy, Miejsko Gminne Przedszkole
w Kańczudze – filia w Sieteszy i z powrotem,
3. Sietesz Górna – Szkoła Podstawowa w Sieteszy, Miejsko Gminne Przedszkole
w Kańczudze – filia w Sieteszy i z powrotem.

Szacunkowa ilość kilometrów na w/w trasie wynosi : 50 km/jeden kurs i dotyczy „pełnych kursów” tj. przejazdów z dziećmi (długość trasy nie obejmuje dojazdu autobusów po dzieci i tzw. „pustych przebiegów”).

Zamawiający przewiduje szacunkowo 187 kursów w okresie realizacji umowy- część 4.

Jako jeden kurs należy rozumieć przewóz uczniów/dzieci na odcinku dom – szkoła/przedszkole– dom w danym dniu.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dowożonych dzieci w trakcie roku. Zmiany mogą dotyczyć zmniejszenia liczby dowożonych dzieci np. w przypadku choroby, lub zwiększenia liczby dowożonych dzieci np. w przypadku dołączenia do w/w ośrodków, szkół innych dzieci z terenu Miasta i Gminy Kańczuga, po każdej zmianie Zamawiający przedłoży Wykonawcy aktualny wykaz uczniów. Zamawiający zastrzega, iż
z uwagi na brak możliwości dokładnego określenia ilości usług, podana szacunkowa ilość kursów na danej trasie może ulec zmianie średnio o 15 % w zależności od potrzeb Zamawiającego.

W przypadku zmian liczby dowożonych uczniów Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia uczniów, zgodnie ze zmienionym wykazem od następnego dnia po wprowadzeniu przez strony zmiany umowy w zakresie wykazu uczniów i miejsca ich odbioru bez zmiany stawki za jeden kurs świadczonej usługi.
W przypadku choroby uczniów lub innej przyczyny losowej która uniemożliwi dowóz uczniów do szkoły w danym dniu za ten dzień Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Strony uzgadniają, że w przypadku wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem siły wyższej np. pandemia koronawirusa SARS-CoV-2 powodująca zamknięcie szkół/ przedszkoli/ placówek, które to wpływają na należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, ustalają iż za okres zamknięcia placówki, której dotyczy umowa, pomimo gotowości Wykonawcy do świadczenia usługi transportowej wynagrodzenie nie będzie przysługiwało. W okresie występowania stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązującego reżimu sanitarnego.

Wykonawca usługi musi zapewnić punktualny bezpieczny i bezawaryjny przewóz uczniów. Przed przystąpieniem do realizacji usługi wykonawca ustali
optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dzieci w podróży wraz z uwzględnieniem następujących założeń :
a) osoby należy dowieźć do Ośrodka/ placówek/szkoły w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia zgodnie z planem zajęć,
b) po zakończeniu uczestnicy zajęć powinni być odbierani bez zbędnego oczekiwania, Uczniowie powinni być odebrani z placówek po zakończeniu zajęć, jednak nie później niż przed zamknięciem świetlicy.
c) szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z Zamawiającym.

Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych osób.
W czasie codziennego transportu dzieci z miejsca zamieszkania do placówki/ośrodka/szkoły
i z powrotem do miejsca zamieszkania Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zapewnić osobę pełniącą funkcję opiekuna z kwalifikacjami w tym z pomocą przedmedyczną dotyczy Części 1 – 4 zamówienia, dla przewożonych osób w trakcie każdego przewozu. Zamawiający wyklucza łączenie funkcji kierowcy i opiekuna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 34330,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z Rozdziałem XXVIII. SWZ Zamówienia, jednym z głównych (60% cena , 40% - czas podstawienia samochodu zastępczego podczas awarii) kryteriów wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu była cena usługi. Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził, iż oferty z najniższą ceną, ze względu na ich niezgodność z prawem podlegały odrzuceniu, a pozostałe oferty przekraczały kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z Rozdziałem XXVIII. SWZ Zamówienia, jednym z głównych (60% cena , 40% - czas podstawienia samochodu zastępczego podczas awarii) kryteriów wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu była cena usługi. Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził, iż oferty z najniższą ceną, ze względu na ich niezgodność z prawem podlegały odrzuceniu, a pozostałe oferty przekraczały kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z Rozdziałem XXVIII. SWZ Zamówienia, jednym z głównych (60% cena , 40% - czas podstawienia samochodu zastępczego podczas awarii) kryteriów wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu była cena usługi. Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził, iż oferty z najniższą ceną, ze względu na ich niezgodność z prawem podlegały odrzuceniu, a pozostałe oferty przekraczały kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z Rozdziałem XXVIII. SWZ Zamówienia, jednym z głównych (60% cena , 40% - czas podstawienia samochodu zastępczego podczas awarii) kryteriów wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu była cena usługi. Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził, iż oferty z najniższą ceną, ze względu na ich niezgodność z prawem podlegały odrzuceniu, a pozostałe oferty przekraczały kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.