eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szemud › Budowa przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania ul. Szkolnej i ul. Kartuskiej przy Szkole Podstawowej w Łebnie - Zapewnienie bezpieczeństwa pieszym



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania ul. Szkolnej i ul. Kartuskiej przy Szkole Podstawowej w Łebnie – Zapewnienie bezpieczeństwa pieszym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szemud

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675422

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kartuska 13

1.5.2.) Miejscowość: Szemud

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-217

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szemud.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szemud.pl/rejestr-rok-2021.html?

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania ul. Szkolnej i ul. Kartuskiej przy Szkole Podstawowej w Łebnie – Zapewnienie bezpieczeństwa pieszym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b8d856d-461f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339701

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000106/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.32 Budowa przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania ul. Szkolnej i ul. Kartuskiej przy Szkole Podstawowej w Łebnie – Zapewnienie bezpieczeństwa pieszym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268895/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP3/20/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 873593,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1 Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych elementów obejmuje:
− roboty ziemne – wykonanie niwelacji terenu, wykopów pod projektowane sieci
− przebudowa kolizji (według projektów branżowych)
− budowę kanalizacji deszczowej (według projektów branżowych)
− przebudowa sieci wodociągowej (według projektów branżowych)
− budowę oświetlenia (według projektów branżowych)
− budowę kanału technologicznego (według projektów branżowych)
− roboty ziemne – zasypanie wykopów, wyrównanie terenu
− budowę nawierzchni drogi - konstrukcja jezdni o parametrach wymaganych dla obciążenia 100kN;
− wykonanie oznakowania pionowego i poziomego
1.2 Układ sytuacyjny
W projektowanym rozwiązaniu droga ma szerokość 5,5m, chodniki mają szerokość 2,0m. W obszarze przyległym do robót drogowych przewiduje się odtworzenie trawników. Trawniki należy zakładać siewem ręcznie z mieszanki traw w dawce 0,02 kg/m2.
1.3 Drogi
Zostaną wykonane nowe warstwy konstrukcji nawierzchni elementów drogowych. Założono następujące parametry dla konstrukcji drogi:
- kategoria ruchu KR2
- klasa drogi L
- prędkość projektowa Vpr = 30 km/h
jezdnia
- szerokość jezdni 5,5m
- pochylenie poprzeczne jezdni 2% daszkowe chodniki
- szerokość 2,0m
- pochylenie poprzeczne jezdni 2% jednostronne

Układ warstw nawierzchni:

Konstrukcja nawierzchni bitumicznej drogi:
a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 4 cm
b) podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC16P 8 cm
c) podbudowa zasadnicza KŁSM #0-31,5, CBR≥80%, C90/3, Is=1,0 20 cm
d) wymagany wtórny moduł odkształcenia E2=100MPa
e) grunt stabilizowany cementem C3/4≤6,0 MPa 20 cm
f) wymagany wtórny moduł odkształcenia E2=80MPa
g) istniejące podłoże gruntowe

Konstrukcja chodnika z kostki betonowej:
a) warstwa ścieralna kostki betonowej płukanej kolor szary 6 cm
b) podsypka cementowo – piaskowa 4 cm
c) podbudowa zasadnicza KŁSM #0-31,5, CBR≥80%, C90/3, Is=1,0 15 cm
d) wymagany wtórny moduł odkształcenia E2=80MPa
e) grunt stabilizowany cementem C3/4≤6,0 MPa 10 cm
f) wymagany wtórny moduł odkształcenia E2=50MPa
g) istniejące podłoże gruntowe
1.4 Parametry fizyczne
a) nawierzchnia bitumiczna [m2] ok. 871
b) nawierzchnia z kostki betonowej [m2] ok. 966
c) długość projektowanej drogi [m] ok. 138
1.5 Kanalizacja deszczowa
Inwestycja obejmuje budowę kanalizacji deszczowej Ø300 PVC, przykanalików kanalizacji deszczowej z rur Ø200 PVC. Wody opadowe będą odprowadzane z terenu drogi poprzez wpusty deszczowe z osadnikami poprzez projektowaną kanalizację do kanalizacji deszczowej istniejącej.
1.6 Sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarna
Inwestycja obejmuje przebudowę sieci wodociągowej oraz regulację wysokościową skrzynek sieci wodociągowej, włazów studni kanalizacji sanitarnej.
1.7 Kanał technologiczny
Inwestycja obejmuje budowę kanału technologicznego poprzez wykonanie kanalizacji z rur HDPE wraz ze studniami żelbetowymi.
1.8 Oświetlenie
Inwestycja obejmuje budowę oświetlenia drogi poprzez ustawienie słupów z oprawami LED zasilanych z istniejącej sieci.
1.9 Kolizje
Inwestycja obejmuje zabezpieczenie istniejących sieci poprzez wykonanie rur osłonowych dwudzielnych w lokalizacji jak na planie sytuacyjnym. Ponadto projektowane jest przełożenie sieci telekomunikacyjnej oraz kabli energetycznych i słupów energetycznych poza obszar kolizji.

2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania geodezyjnego pomiaru powykonawczego dla każdej inwestycji; Dokumentację opieczętowaną odpowiednimi pieczęciami potwierdzającymi pozytywną kontrolę przez Starostwo Powiatowe należy przedłożyć w formie pisemnej -3 egz. i elektronicznej w (PDF lub JPG oraz pliku otwieranym przez program kartograficzny ,,MMP lub DXF").

3. Zamawiający przedstawiając nazwy własne w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie pokazanie w sposób jednoznaczny, o jakich parametrach technicznych materiał (urządzenie) należy użyć do wykonania robót budowlanych. Użycie nazw własnych w żaden sposób nie sugeruje producenta, ma jedynie charakter przykładowy. Wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania produktów wybranego przez siebie producenta o takich samych (równoważnych) parametrach technicznych i jakościowych. Zgodność parametrów powinna zostać potwierdzona certyfikatem wydanym przez jednostkę oceniającą zgodność (lub inne oceniające zgodność jednostki równoważne) lub sprawozdaniem z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza również inne odpowiednie środki dowodowe (w szczególności dokumentację techniczną producenta), potwierdzające zgodność zaproponowanych przez Wykonawcę materiałów (urządzeń) w przypadku gdy wykonawca nie ma dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań ani nie ma możliwości uzyskania ich w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz jeżeli udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Ponadto Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4. Zamawiający, posługując się nazwami norm w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie pokazanie w sposób jednoznaczny do jakiego rodzaju norm należy dostosować prowadzone roboty budowlane. Dopuszczalne jest zastosowanie norm równoważnych.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Projekty budowlane, projekty wykonawcze, DOR, specyfikacje techniczne oraz kosztorysy ofertowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1399678,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1399678,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1399678,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MAG sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892031974

7.3.3) Ulica: Kartuska 46

7.3.4) Miejscowość: Garcz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-333

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1399678,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.