eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotoryja › Rozbudowa przejść dla pieszych pl. Matejki, ul. Cmentarna, ul. Legnicka, Złotoryja.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa przejść dla pieszych pl. Matejki, ul. Cmentarna, ul. Legnicka, Złotoryja.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA ZŁOTORYJA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Orląt Lwowskich 1

1.5.2.) Miejscowość: Złotoryja

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 76/ 8779 100

1.5.8.) Numer faksu: 76/ 8783 120

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zlotoryja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotoryja.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/zlotoryja

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa przejść dla pieszych pl. Matejki, ul. Cmentarna, ul. Legnicka, Złotoryja.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2a29fc7-5d83-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339543

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316660/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

RPK jest spółką komunalną, w której Gmina posiada 100% udziałów i, jako organ założycielski, sprawuje funkcję nadzorującą. Dokonuje kontroli i oceny, która obejmuje m.in. realizację zadań statutowych, prawidłowość gospodarowania mieniem, gospodarkę finansową (art. 214 ust. 1 pkt 11) lit a),c) uPzp). Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym „Zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty należy do zadań własnych gminy”. Zadania własne obejmują sprawy:(...)pkt 2) gminnych dróg, ulic, mostów, placów oraz organizacji ruchu drogowego (...)”. Zgodnie z art. 19 ust. 1 ustawy o drogach publicznych „Organ(…)jednostki samorządu terytorialnego, do którego właściwości należą sprawy z zakresu (…) budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, jest zarządcą drogi.” Wykonane zostanie zadanie powierzone przez organ, sprawujący kontrolę (art. 214 ust. 1 pkt 11) lit b) uPzp).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WAG.7031.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 361715,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dot. poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez rozbudowę istniejących przejść dla pieszych, przebudowę skrzyżowania dróg gminnych ulic pl. Matejki, Cmentarnej, Legnickiej na zespół skrzyżowań z ruchem okrężnym, ze zmianą nawierzchni, przebudową istniejących ciągów pieszych oraz infrastruktury towarzyszącej.
Roboty będą polegać m.in. na: 1) zapewnieniu niezbędnej obsługi geodezyjnej i archeologicznej; 2) opracowaniu, wystąpieniu z wnioskiem do Konserwatora Zabytków i uzyskaniu pozwolenia na wykonywanie robót budowlanych – zgodnie z uzgodnieniem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Legnicy; 3) zawiadomieniu Zamawiającej i Konserwatora Zabytków o odkryciu przedmiotu, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest on zabytkiem – zgodnie z uzgodnieniem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Legnicy (jeśli zajdzie taka konieczność); 4) opracowaniu oraz uzyskaniu opinii, uzgodnień i zatwierdzeń dla projektu tymczasowej organizacji ruchu; 5) zawiadomieniu stron o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu oraz wyniesieniu jej w teren; 6) przebudowie istniejącego układu skrzyżowania na zespół skrzyżowań z ruchem okrężnym o nawierzchni bitumicznej; 7) remoncie/ przebudowie bitumicznej nawierzchni dróg gminnych; 8) przebudowie chodników o nawierzchni z kostki betonowej; 9) budowie azyli dla pieszych o nawierzchni z kostki betonowej; 10) budowie pól buforowych oraz wyspy centralnej ronda o nawierzchni z kostki granitowej; 11) wykonaniu ścieku przykrawężnikowego z kostki granitowej; 12) wykonaniu nowej linii oświetlenia przejść dla pieszych wraz z montażem nowych słupów i opraw typu LED; 13) regulacji istniejących studzienek, pokryw, wpustów i zaworów; 14) montażu zabezpieczenia ruchu pieszych w postaci barier U-11a; 15) montażu oznakowania pionowego i poziomego drogi wg projektu stałej organizacji ruchu; 16) zawiadomieniu stron o wprowadzeniu stałej organizacji ruchu oraz wyniesieniu jej w teren zgodnie z załączonym projektem; 17) wywiezieniu pozostałego materiału z rozbiórki – nadmiaru kostki kamiennej oraz betonowej, w miejsce wskazane przez Zamawiającą – odległość do 3 km; 18) wykonaniu obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 35a ustawy o finansach publicznych tj. opracowanie graficzne, wykonanie, dostawę i montaż tablicy informacyjnej zgodnie z przepisami rozporządzenia Rady Ministrów ws. określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa luba państwowych funduszy celowych; 19) wykonaniu dokumentacji powykonawczej, na którą składać się będą wszystkie dokumenty z odnotowanymi zmianami zaistniałymi w czasie realizacji robót budowlanych, korespondencja z Konserwatorem Zabytków, potwierdzenia wysłania do stron zawiadomień o wprowadzeniu stałej organizacji ruchu, wyniki wykonanych badań, pomiarów (m.in. rezystancji i izolacji kabla, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej słupa, itp.), przeprowadzonych prób, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza potwierdzona przez uprawnionego Geodetę, wszelkie certyfikaty, deklaracje, aprobaty techniczne, atesty, dziennik budowy, itp.; UWAGA: wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać aktualne wymagane prawem dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie na terenie Polski, potwierdzające możliwość stosowania w miejscach publicznych; Przedmiot zamówienia dokładnie opisany jest w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 520404,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 520404,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 520404,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6941000426

7.3.3) Ulica: Aleja Miła 2

7.3.4) Miejscowość: Złotoryja

7.3.5) Kod pocztowy: 59-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 485000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.