eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piława Górna › Modernizacja Sanitariatów Zaplecza kuchennego i kanału technologicznego w budynku A Szkoły Podstawowej w Piławie Górnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Sanitariatów Zaplecza kuchennego i kanału technologicznego w budynku A Szkoły Podstawowej w Piławie Górnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piława Górna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717852

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 69

1.5.2.) Miejscowość: Piława Górna

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-240

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pilawagorna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pilawagorna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pilawagorna.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Sanitariatów Zaplecza kuchennego i kanału technologicznego w budynku A Szkoły Podstawowej w Piławie Górnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d076e2c-fdc9-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339485

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009830/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja sanitariatów zaplecza kuchennego i kanału technologicznego w budynku A Szkoły Podstawowej w Piławie Górnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243582/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 900000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot Zamówienia obejmuje:
1.1. Realizację zadania w budynku A Szkoły Podstawowej w Piławie Górnej przy ul. Tadeusza Kościuszki 1.
1.2. Wykonanie w ramach realizacji zadania wszelkich robót budowlanych, prac, dostaw, montaży związanych z remontem łazienek w budynku A Szkoły Podstawowej w Piławie Górnej. Wykonanie zgodnie ze SWZ, zgodnie z dokumentacją projektową, zgodnie z obowiązującymi zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zgodnie z celem jakiemu przedmiot Umowy ma służyć.
1.3. Wykonanie przedmiotu Zamówienia obejmuje w szczególności uwzględnionych w dokumentacji projektowej robót:
a) Remont łazienek ogólnodostępnych na wszystkich piętrach w budynku A.
b) Remont pracowni przyrodniczej.
c) Remont zaplecza kuchni – pomieszczeń piwnicznych.
d) Remont kanału technologicznego.
e) Wykonanie wszelkich czynności i robót w celu wykonania przedmiotu Zamówienia zgodnie z celem jakiemu ma on służyć.
4) Wykonanie wszelkich wymaganych pomiarów i odbiorów wykonanych instalacji.
2. Przedmiot Zamówienia nie obejmuje robót, które są uwzględnione w dokumentacji projektowej, a dotyczą:
1) Remontu łazienek przy sali gimnastycznej.
2) Centrali wentylacyjnej sali gimnastycznej.
3) Budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45431000-7 - Kładzenie płytek

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1290000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1977966,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1290000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krezus Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6161558638

7.3.3) Ulica: Wojciechów 119

7.3.4) Miejscowość: Lubomierz

7.3.5) Kod pocztowy: 59-623

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1290000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.