eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujście › Modernizacja placów zabaw na terenie gminy Ujście



Ogłoszenie z dnia 2022-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placów zabaw na terenie gminy Ujście

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UJŚCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wiosny Ludów 2

1.5.2.) Miejscowość: Ujście

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-850

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672840003

1.5.8.) Numer faksu: 672840151

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ujscie@ujscie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujscie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.ujscie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja placów zabaw na terenie gminy Ujście

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59e31a75-0425-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339337

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00341278/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja placów zabaw na terenie gminy Ujście

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288776/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
- opracowanie dokumentacji projektowej, projektu zagospodarowania terenu w zakresie koniecznym do uzyskania
niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych, w szczególności zgłoszenia robót
budowlanych,
- przeprowadzenie robót budowlanych wyszczególnionych w PFU (Program Funkcjonalno-Użytkowy)
oraz załączników z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę.
Zakres przetargu obejmuje wykonanie modernizacji 8 placów zabaw wg. wytycznych dla poszczególnych placów zabaw
wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej wymaganej do dokonania zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających
pozwolenia na budowę.
Przygotowanie koncepcji projektowej placów wraz rysunkami, kartami technicznymi i certyfikatami poszczególnych
elementów.
Po uzgodnieniu i zatwierdzeniu koncepcji przez Zamawiającego, Wykonanie niezbędnej do dokonania zgłoszenia robót
budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę dokumentacji projektowej i przekazania jej Zamawiającemu w terminie do 45 dni od daty podpisania umowy celem złożenia do właściwych organów administracji architektonicznobudowlanej.
Po uzyskaniu zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia, realizację robót na podstawie projektu i zgłoszenia.
Do przetargu niezbędne jest złożenie wstępnej koncepcji zagospodarowania terenu na mapkach lokalizacyjnych
stanowiących załącznik do PFU (Programu Funkcjonalno-Użytkowego) wraz z jego załącznikami oraz z kartami
technicznymi użytych do koncepcji urządzeń oraz z certyfikatami urządzeń.
Materiały i elementy pochodzące z demontażu i rozbiórki urządzeń Wykonawca jest zobowiązany do wywiezienia i
zagospodarowania na własny koszt.
Zamawiający przekaże Wykonawcy mapy do celów projektowych dla placów wyszczególnionych zabaw w dniu podpisania
umowy.
2. Wymagania materiałowe dotyczące elementów wyposażenia:
- Zestawy zabawowe powinny być kolorowe z elementami w co najmniej 5 różnych kolorach.
- Elementy zabawek muszą być wykonane z polietylenu niskiej gęstości LLDPE barwionego w masie z dodatkiem
stabilizatorów UV.
- Słupy konstrukcyjne zestawów, poręcze oraz barierki muszą być wykonane ze stali cynkowanej oraz malowanej
proszkowo.
-obejmy służące do montażu elementów sprawnościowych, zabezpieczających, zabawowych wykonane są z aluminium
malowanego proszkowo.
-wszystkie elementy złączne (tj. śruby, wkręty ,nakrętki) wykonane są ze stali nierdzewnej.
Zamawiający nie dopuszcza zastosowania elementów konstrukcyjnych zabawek wykonanych
z drewna.
3. Wymagania dotyczące norm i certyfikatów dla elementów wyposażenia:
- certyfikat zgodności z normą PN EN 1176 wydany przez jednostkę posiadającą akredytację PCA.
- materiały tworzywowe LLDPE, z których zostało zbudowane urządzenie posiadają potwierdzenie zgodności z normą PNEN
71-3:2019-07 oraz rozporządzenia (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dn. 18.12.2006r. w sprawie
rejestracji, oceny, udzielenia zezwoleń i stosownych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) wydane przez
laboratorium z akredytacją PCA.
- Atest Higieniczny nr B-BK-60211-0305/21 wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego.
4. Wytyczne placów zabaw na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1018658,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1018658,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1018658,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DR SPIL POLSKA MARCIN KOZUBEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273846834

7.3.3) Ulica: Jana Pietrusińskiego 14

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-842

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Montaż urządzeń zabawowych - Zakład Usługowo Handlowy Andrzej Naczyński, 42-674 Kamieniec, ul. Tarnogórska 83;


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1018658,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.