eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › ¦wiadczenie us³ug kompleksowego ubezpieczenia Gminy Miasto Zakopane wraz z jej jednostkami organizacyjnymi na lata 2022-2025



Og³oszenie z dnia 2021-12-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug kompleksowego ubezpieczenia Gminy Miasto Zakopane
wraz z jej jednostkami organizacyjnymi na lata 2022-2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Zakopane

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ko¶ciuszki 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: tel.: (+48) 18 20 20 400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@zakopane.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zakopane.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: KDB Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772361563

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Stañczyka 14/23

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Kraków

1.11.5.) Kod pocztowy: 30-126

1.11.6.) Województwo: ma³opolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.11.9.) Numer telefonu: 502611577

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: jidziaszczyk@kdb-brokerzy.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://kdb-brokerzy.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug kompleksowego ubezpieczenia Gminy Miasto Zakopane
wraz z jej jednostkami organizacyjnymi na lata 2022-2025

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a0f9b50c-6967-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00339310

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kdb_brokerzy/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostêpnienia zastrze¿onych dokumentów zamówienia

2. Pe³nomocnik Zamawiaj±cego informuje, i¿ SWZ zawiera informacje o charakterze poufnym zawarte
w za³±cznikach nr 1-3, 9 i 10 do SWZ.
3. Sposób dostêpu do informacji poufnych oraz wymagania zwi±zane z ochron± poufnego charakteru informacji:
3.1. Pe³nomocnik Zamawiaj±cego na podstawie art. 18 ust. 4 w zwi±zku z art. 96 ust. 1 oraz art. 280 ust. 3 ustawy Pzp. udostêpni opis przedmiotu zamówienia tym Wykonawcom, którzy bezpo¶rednio zwróc± siê ze stosownym wnioskiem o udostêpnienie informacji poufnych dotycz±cych mienia i dzia³alno¶ci Gminy Miasto Zakopane i jej jednostek organizacyjnych zamieszczonych w za³±cznikach nr 1-3 do SWZ.
3.2. Informacje poufne, o którym mowa w ust. 2 udostêpniane bêd± wy³±cznie podmiotom prowadz±cym dzia³alno¶æ ubezpieczeniow± w ¶wietle przepisów Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2021, poz. 1130 ze zm.) - zwana dalej „ustaw± o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej”. Wzór wniosku o udostêpnienie informacji poufnych - za³±cznik
nr 7 do SWZ.
3.3. Wykonawca zobowi±zany jest przes³aæ wniosek w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kdb_brokerzy/proceedings i formularza
„Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” lub na adres e-mail: jidziaszczyk@kdb-brokerzy.pl.
3.4. Zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane
z postepowaniem o udzielenie zamówienia o charakterze poufnym bêd± przesy³ane na adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcê w z³o¿onym wniosku za po¶rednictwem Platformy.
3.5. Otrzymane w ten sposób informacje przez Wykonawców nie mog± byæ udostêpniane innym osobom
i podmiotom oraz musz± s³u¿yæ tylko i wy³±cznie przygotowaniu oferty przez podmioty uprawione do wykonywania dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej.
3.6. Pe³nomocnik Zamawiaj±cego oraz Zamawiaj±cy zobowi±zuje Wykonawców do zachowania poufnego charakteru wszystkich otrzymanych dokumentów i informacji uzyskanych w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania zgodnie z zasad± okre¶lon± w ustawie o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej
i reasekuracyjnej
3.7. Pe³nomocnik Zamawiaj±cego oraz Zamawiaj±cy zobowi±zujê Wykonawców do do³o¿enia w³a¶ciwych starañ w celu zabezpieczenia informacji przed ich utrat±, zniekszta³ceniem oraz dostêpem nieupowa¿nionych osób trzecich.

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kdb_brokerzy/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Pe³nomocnikiem Zamawiaj±cego/ Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/ pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kdb_brokerzy oraz adresem poczty elektronicznej: jidziaszczyk@kdb-brokerzy.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Zakopane - Burmistrz Miasta Zakopane ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 13, 34-500 Zakopane. Z Administratorem mo¿na kontaktowaæ siê poprzez adres e-mail: office@zakopane.eu lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@zakopane.eu lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± wykorzystywane w celu realizacji postêpowania o udzielnie zamówienia publicznego na ¶wiadczenie us³ug kompleksowego ubezpieczenia Gminy Miasto Zakopane wraz z jej jednostkami organizacyjnymi prowadzonego w trybie podstawowym (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
4. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp. Ponadto dane osobowe mog± byæ udostêpniane, w zwi±zku z realizacj± postêpowania, brokerowi ubezpieczeniowemu ( KDB Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o., 30-363 Kraków,
ul. Rzemie¶lnicza 1 pok.221).
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres: 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
7. Posiada Pani/Pan:
7.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Pani/Pana,
7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**,
7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***,
7.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e dochodzi do naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych przez administratora.
8. Nie przys³uguje Pani/Panu:
8.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawa do usuniêcia danych osobowych,
8.2. prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
8.3. prawo do sprzeciwu, o których mowa w art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Zakopane - Burmistrz Miasta Zakopane ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 13, 34-500 Zakopane. Z Administratorem mo¿na kontaktowaæ siê poprzez adres e-mail: office@zakopane.eu lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@zakopane.eu lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± wykorzystywane w celu realizacji postêpowania o udzielnie zamówienia publicznego na ¶wiadczenie us³ug kompleksowego ubezpieczenia Gminy Miasto Zakopane wraz z jej jednostkami organizacyjnymi prowadzonego w trybie podstawowym (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
4. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp. Ponadto dane osobowe mog± byæ udostêpniane, w zwi±zku z realizacj± postêpowania, brokerowi ubezpieczeniowemu ( KDB Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o., 30-363 Kraków,
ul. Rzemie¶lnicza 1 pok.221).
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres: 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
7. Posiada Pani/Pan:
7.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Pani/Pana,
7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**,
7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***,
7.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e dochodzi do naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych przez administratora.
8. Nie przys³uguje Pani/Panu:
8.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawa do usuniêcia danych osobowych,
8.2. prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
8.3. prawo do sprzeciwu, o których mowa w art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP/271/88/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. CZÊ¦Æ I zamówienia – ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej:
A. Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci i posiadanego mienia.
B. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk.
C. Ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

2.1.1. W CZʦCI I zamówienia:
A. Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci i posiadanego mienia.
B. ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
C. ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk
maksymalnie do wysoko¶ci 20% warto¶ci zamówienia podstawowego - ubezpieczenie ponad limit okre¶lony w klauzuli automatycznego pokrycia w ka¿dym roku polisowym umowy trzyletniej

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Preferowany zakres ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. ubezpieczenie obowi±zkowej odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych;
B. ubezpieczenia autocasco;
C. ubezpieczenia nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków kierowców i pasa¿erów;
D. ubezpieczenia assistance

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

A. ubezpieczenie obowi±zkowej odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych;
B. ubezpieczenia autocasco;
C. ubezpieczenia nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków kierowców i pasa¿erów;
D. ubezpieczenia assistance
maksymalnie do wysoko¶ci 20% zamówienia podstawowego w ka¿dym roku polisowym umowy trzyletniej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Preferowany zakres ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Ubezpieczenie NNW cz³onków Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych (obowi±zkowe)
B. Ubezpieczenie NNW cz³onków Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych i M³odzie¿owych Dru¿yn Po¿arniczych
C. Ubezpieczenie NNW uczestników imprez kulturalnych, sportowych i sportowo- rekreacyjnych
D. Ubezpieczenie NNW wolontariuszy i asystentów rodzin przy organizacji imprez rekreacyjno- sportowych, sportowych

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

A. Ubezpieczenie NNW cz³onków Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych (obowi±zkowe)
B. Ubezpieczenie NNW cz³onków Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych i M³odzie¿owych Dru¿yn Po¿arniczych
C. Ubezpieczenie NNW uczestników imprez kulturalnych, sportowych i sportowo- rekreacyjnych
D. Ubezpieczenie NNW wolontariuszy i asystentów rodzin przy organizacji imprez rekreacyjno- sportowych, sportowych
maksymalne do wysoko¶ci 10% warto¶ci zamówienia w ka¿dym okresie polisowym umowy trzyletniej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Preferowany zakres ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale XI SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Pe³nomocnika Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u
w postêpowaniu, dotycz±ce:
2.1. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile wynika to
z odrêbnych przepisów) posiadaj± odpowiednie zezwolenie, licencjê, koncesjê lub wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia us³ug ubezpieczeniowych
w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, tj. Wykonawcy maj±cych siedzibê na terenie RP musz± posiadaæ zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w my¶l ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej w zakresie grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia.
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej musi posiadaæ potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru kraju siedziby Wykonawcy, a je¿eli organ nadzoru w kraju siedziby Wykonawcy takiego potwierdzenia nie wystawia, Wykonawca posiada o¶wiadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, i¿ notyfikacja zosta³a dokonana i przyjêta przez polski organ nadzoru.
Wykonawca ma obowi±zek posiadania stosownych zezwoleñ, pozwoleñ, zgód, zg³oszeñ, koncesji, licencji itp. zwanych dalej „zezwoleniami” przez ca³y okres trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiaj±cemu na ka¿de jego wezwanie. W przypadku, gdyby którekolwiek z dotychczasowych zezwoleñ wygas³o lub zosta³o cofniête w okresie obowi±zywania niniejszej umowy, Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ nowe zezwolenie w tym zakresie, nie pó¼niej ni¿ w ostatnim dniu obowi±zywania dotychczasowego.
3. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku okre¶lonego w ust. 2.1.:
3.1. warunek posiadania zezwolenia na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej musi spe³niaæ ka¿dy
z Wykonawców dzia³aj±cych wspólnie,
3.2. zakres grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia Wykonawcy ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia musz± spe³niæ ³±cznie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawcy maj±cy siedzibê na terenie RP sk³adaj± zezwolenie wydane przez w³a¶ciwy organ na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w my¶l ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej
i reasekuracyjnej w zakresie wszystkich grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia w danej czê¶ci zamówienia; w przypadku rozpoczêcia dzia³alno¶ci przed 28 sierpnia 1990 r. – o¶wiadczenie Wykonawcy
o posiadaniu uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia w danej czê¶ci zamówienia lub za¶wiadczenie wydane przez Komisjê Nadzoru Finansowego potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia w danej czê¶ci zamówienia.
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej sk³ada potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru kraju siedziby Wykonawcy, a je¿eli organ nadzoru w kraju siedziby Wykonawcy takiego potwierdzenia nie wystawia, Wykonawca o¶wiadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, i¿ notyfikacja zosta³a dokonana i przyjêta przez polski organ nadzoru.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3. Pe³nomocnik Zamawiaj±cego na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp przed wyborem najkorzystniejszej oferty (w danej czê¶ci zamówienia) wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
3.1. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2021, poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
3.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
3.3. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej - odpowiednie zezwolenia, licencjê, koncesjê lub potwierdzenie wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia us³ug ubezpieczeniowych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania;
Wykonawcy maj±cy siedzibê na terenie RP sk³adaj± zezwolenie wydane przez w³a¶ciwy organ na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w my¶l ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej
i reasekuracyjnej w zakresie wszystkich grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia w danej czê¶ci zamówienia; w przypadku rozpoczêcia dzia³alno¶ci przed 28 sierpnia 1990 r. – o¶wiadczenie Wykonawcy
o posiadaniu uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia w danej czê¶ci zamówienia lub za¶wiadczenie wydane przez Komisjê Nadzoru Finansowego potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia w danej czê¶ci zamówienia.
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej sk³ada potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru kraju siedziby Wykonawcy, a je¿eli organ nadzoru w kraju siedziby Wykonawcy takiego potwierdzenia nie wystawia, Wykonawca o¶wiadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, i¿ notyfikacja zosta³a dokonana i przyjêta przez polski organ nadzoru.
4. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 3.2., sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej
z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

3.1. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2021, poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
3.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
3.3. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej - odpowiednie zezwolenia, licencjê, koncesjê lub potwierdzenie wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia us³ug ubezpieczeniowych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania;
Wykonawcy maj±cy siedzibê na terenie RP sk³adaj± zezwolenie wydane przez w³a¶ciwy organ na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w my¶l ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej
i reasekuracyjnej w zakresie wszystkich grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia w danej czê¶ci zamówienia; w przypadku rozpoczêcia dzia³alno¶ci przed 28 sierpnia 1990 r. – o¶wiadczenie Wykonawcy
o posiadaniu uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia w danej czê¶ci zamówienia lub za¶wiadczenie wydane przez Komisjê Nadzoru Finansowego potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia w danej czê¶ci zamówienia.
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej sk³ada potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru kraju siedziby Wykonawcy, a je¿eli organ nadzoru w kraju siedziby Wykonawcy takiego potwierdzenia nie wystawia, Wykonawca o¶wiadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, i¿ notyfikacja zosta³a dokonana i przyjêta przez polski organ nadzoru.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarte s± w nastêpuj±cych za³±cznikach do niniejszej SWZ:
2.1. Dla Czê¶ci I zamówienia: za³±cznik nr 4A do SWZ – wzór umowy;
2.2. Dla Czê¶ci II zamówienia: za³±cznik nr 4B do SWZ – wzór umowy;
2.3. Dla Czê¶ci III zamówienia: za³±cznik nr 4C do SWZ – wzór umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-14 11:50

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kdb_brokerzy/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-14 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Postêpowanie prowadzone jest na podstawie art. 37 ust. 2 w zw. z art. 37 ust. 4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) – zwana dalej jako „ustawa Pzp” przez KDB Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o. na podstawie pe³nomocnictwa szczególnego wydanego przez Zamawiaj±cego:
Gmina Miasto Zakopane - Urz±d Miasta Zakopane
34-500 Zakopane, ul. Ko¶ciuszki 13
REGON: 491893279
NIP: 7360007798

tel.: (+48) 18 20 20 400
fax.: (+48) 18 20 20 444

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.