eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Garwolin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Garwolin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GARWOLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 16

1.5.2.) Miejscowość: Garwolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 256820560

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@garwolin-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://garwolin-gmina.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Garwolin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14415a1e-0826-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339262

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021894/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Garwolin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273040/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TIP.271.33.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3658536 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalno użytkowym. Dokumenty te stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu koncepcyjnego wymiany nawierzchni boiska do piłki nożnej z trawy naturalnej na syntetyczną, roboty ziemne, zdjęcie podłoża -warstwy wegetatywnej, warstwy podbudowy, warstwy wyrównawczej, demontaż bramek, chorągiewek i obrzeży betonowych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w tym zagospodarowania terenu, parkingu, chodników, ogrodzenia szkoły, trybun, zieleni, boiska wielofunkcyjnego, przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczego na bud. szatniowo -socjalno -magazynowy przy Szkole Podstawowej w Rudzie Talubskiej , dz. nr ewid. 318, 319/1, 319/2, 320/1, 320/2, 323/4 , 324/2,.

Wymagane jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, obejmującej etap I PFU

Przebudowa stadionu:
 Wymiana istniejącej nawierzchni naturalnej boiska na trawę sztuczną wraz z warstwami podbudowy,
 Wybudowane ogrodzenia o wys. h-110 m oddzielającego arenę LA i boisko piłkarskie od strefy
widzów,
 Rozebranie i montaż piłkochwytów w nowej lokalizacji (46mb)
 Wykonanie utwardzeń – dojść przy istniejącym boisku oraz budynku gospodarczym, utwardzeń pod trybuny, opasek wokół budynku szkoły i bud. szatniowego, chodników łączących zespół sportowy z ulicą od strony nowoprojektowanego parkingu (przy miejscach postojowych dla autobusów),
 Usunięcie istniejącej , kolidującej z budową drogi i parkingu komory technicznej przy parkingu,
 Usunięcie koszy z terenu istniejącego, obecnego parkingu
 Usunięcie istniejącego ogrodzenia terenu szkoły na odcinkach A1 -A-9 i A-14 -A-16 i budowa nowego ogrodzenia wg przebiegu wskazanego w projekcie koncepcyjnym wraz z bramami i furtami na odcinkach B-1-B13 i B-19-B-25o dł. 415 mb.
 Przebudowa istniejących zjazdów o parametrach zjazdów publicznych z terenu szkoły na ul. Akacjową (droga powiatowa),
 Wymiana nawierzchni utwardzonych przy budynku szkolnym wraz z budową nowych utwardzeń pod parkingi i drogi wewnętrzne,
 Wycinka kolidujących drzew z proj. obiektami w szczególności z budową parkingu i ogrodzeniem w zakresie opracowania, zakup i montaż trybun stalowych, modułowych na 152 ms.
 Wykonanie zadaszonych wiat dla graczy i zawodników rezerwowych przy boisku piłkarskim.
 Ciągów komunikacyjnych, wjazdów i wejść na teren szkolny.
 Wykonanie drenażu pod nowoprojektowany parking przy stadionie LA.
 Zabezpieczenie istniejącej nie podlegającej przebudowie infrastruktury podziemnej, w miejscach wykonywania nowych obiektów (utwardzenia, ogrodzenia, itp.)

Roboty budowlane będą prowadzone na obiekcie na który udzielona jest gwarancja na okres do dnia 20.12.2023 r., zatem Wykonawca będzie zobowiązany do przeniesienia gwarancji bądź wyłączenia części obiektu z gwarancji. Przy wykonywaniu prac należy zachować szczególną ostrożność, aby nie uszkodzić bieżni, infrastruktury znajdującej się pod trawą naturalną oraz innych urządzeń. Przed rozpoczęciem prac te kwestie trzeba będzie uzgodnić z Wykonawcą poprzednich robót, czy gwarancja będzie przeniesiona i obecny Wykonawca bierze odpowiedzialność za uszkodzenia. Poprzedni Wykonawca nie będzie zobowiązany do naprawy uszkodzonych części obiektu za zniszczenia nie ze swojej winy.
Zamówienie publiczne dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4976887,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4976887,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4976887,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERHALL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542517721

7.3.3) Ulica: ul. Milowicka 1F

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-312

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4976887,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.