Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00282223/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wnętrza budynku głównego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pucku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pucku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191123728
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mestwina 11
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 47 7418760
1.5.8.) Numer faksu: 47 7418763
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.puck@straz.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-puck
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e8ecaa3-1666-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wnętrza budynku głównego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pucku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e8ecaa3-1666-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090008/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa wnętrza budynku głównego KP PSP w Pucku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282223
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1873761,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie będzie obejmowało rozbudowę i przebudowę instalacji wewnętrznych budynku – tj. instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej, kanalizacji sanitarnej, wentylacji grawitacyjnej oraz wodociągowej. Projekt przewiduje doprowadzenie instalacji gazowej do nowo projektowanej kotłowni ze zmianą systemu ogrzewania na gazowe. Zmianie ulegnie układ funkcjonalny pomieszczeń. Wykonana zostanie nowa elewacja.
Przewiduje się również wydzielenie pomieszczenia edukacyjnego dla dzieci „Ognik”. Wykonane zostaną prace mających na celu dostosowanie obiektu do obowiązujących obecnie przepisów higieniczno-sanitarnych i bezpieczeństwa oraz higieny pracy poprzez przebudowę oraz wykonanie nowych pomieszczeń higieniczno-sanitarnych, a także poprzez prace remontowe nawierzchni posadzek i ścian oraz wykonanie nowej instalacji ogrzewania i wentylacji mechanicznej.
Inwestycja prowadzona będzie w budynku o powierzchni użytkowej 798m² i kubaturze 3503m³.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2304726,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2597760 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2304726,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Instalacyjno-Dekarskich Witold Labuda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220248770
7.3.3) Ulica: Pokoju 3
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INSTALACYJNO-DEKARSKICH" Witold Labuda
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INSTALACYJNO-DEKARSKICH" Witold Labuda
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2304726,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" -zajęcia rozwijające funkcje psychomotoryczne -10 części z opcją
- Remont ogrodzenia klasztoru Sióstr Elżbietanek - budynku B Szpitala Puckiego wraz z odtworzeniem terenu w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Realizacja zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
- Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Strzelnie.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.