Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00176513/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
- 2022/BZP 00204452/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-10
- 2022/BZP 00211237/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-15
- 2022/BZP 00228404/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja i rozbudowa systemu wodno-kanalizacyjnego na terenie gminy Samborzec”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Samborzec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409778
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Samborzec 43
1.5.2.) Miejscowość: Samborzec
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-650
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158314443
1.5.8.) Numer faksu: 158314443 w. 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@samborzec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.samborzec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_samborzec/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja i rozbudowa systemu wodno-kanalizacyjnego na terenie gminy Samborzec”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e190378f-db34-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00046821/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Złota i Andruszkowice (II etap)
1.1.8 Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Samborzec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obaszów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskiech na lata 2014-2020, operacja typu: "Gospodarka wodno-ściekowa"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176513/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Ig.271.2.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11291440,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Złota i Andruszkowice (miejscowość Złota i część miejscowości Andruszkowice)”.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Złota i Andruszkowice (miejscowość Złota i część miejscowości Andruszkowice: odcinek V18.2 – V5ist.). Zakres prac obejmuje wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej po północno - zachodniej stronie drogi krajowej. Sieć będzie odprowadzała ścieki z w/w miejscowości do istniejącej kanalizacji w Andruszkowicach i Złotej zlokalizowanej po drugiej stronie drogi krajowej a stamtąd ścieki odprowadzone będą do oczyszczalni ścieków w msc. Samborzec. Układ kanalizacji - grawitacyjno - ciśnieniowy. Budowa 1szt. pompowni sieciowej.
Zestawienie rur dla kanalizacji sanitarnej:
- kanały grawitacyjne:
• 200 PCV - L = 4561,19 mb,
• 160 PCV - L =1095,20 mb,
- Rurociągi tłoczne:
• 90 PE - HD - L = 32,10 mb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
39350000-0 - Urządzenia do obróbki ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 6293406,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Złota i Andruszkowice (pozostała część miejscowości Andruszkowice)”. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Złota i Andruszkowice (pozostała część miejscowości Andruszkowice: bez odcinków V18.2 – V5ist., X9.17 – X9.5 oraz X9.5 – X.16). Zakres prac obejmuje wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej po północno - zachodniej stronie drogi krajowej. Sieć będzie odprowadzała ścieki z w/w miejscowości do istniejącej kanalizacji w Andruszkowicach i Złotej zlokalizowanej po drugiej stronie drogi krajowej a stamtąd ścieki odprowadzone będą do oczyszczalni ścieków w msc. Samborzec. Układ kanalizacji grawitacyjno - ciśnieniowy. Budowa 1 szt. pompowni sieciowej i budowę 2 szt. pompowni zagrodowych.Zestawienie rur dla kanalizacji sanitarnej:
- Kanały grawitacyjne:
• 200 PCV - L = 3234,00 mb,
• 160 PCV - L =758,00 mb,
- Rurociagi tłoczne
• PE - HD - L = 210,0 mb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
39350000-0 - Urządzenia do obróbki ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 4349153,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 pn.: „Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Samborzec” realizowana w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych:
- modernizacja pompowni pośredniej,
- modernizacja reaktora SBR,
- modernizacja budynku technologicznego,
- modernizacja szafy sterowniczej,
- modernizacja pompowni osadu:
• pompa ślimakowa osadu,
• dozowanie polielektrolitu,
• licznik ścieków odpływających (surowych),
• remont kanału ścieków dowożonych,
• zasuwy nożne na rurę fi 100 mm,
• piaskownik,
- modernizacja budynku socjalnego.
W ramach zadania należy wykonać kompletną dokumentację projektową określoną Programem Funkcjonalno-Użytkowym. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny i realizacji zakresu robót budowlanych określonych Programem Funkcjonalno-Użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
4.5.5.) Wartość części: 648880,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4265624,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10500000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4265624,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsorcjum Firm: BCJ Firma Instalacyjno-Budowlana Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością-Lider Konsorcjum, Budoinst - Tarnobrzeg Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Partner Konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 867-224-58-93
7.3.4) Miejscowość: z siedzibą w Tarnobrzegu
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BCJ FIRMA INSTALACYJNO - BUDOWLANA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BCJ FIRMA INSTALACYJNO - BUDOWLANA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4265624,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3353749,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6500000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3353749,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsorcjum Firm: BCJ Firma Instalacyjno-Budowlana Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością-Lider Konsorcjum, Budoinst - Tarnobrzeg Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Partner Konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 867-224-58-93
7.3.4) Miejscowość: z siedzibą w Tarnobrzegu
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BCJ FIRMA INSTALACYJNO - BUDOWLANA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BCJ FIRMA INSTALACYJNO - BUDOWLANA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3353749,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1291500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1291500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1291500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. SADEKO Mirosław Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 828-100-76-17
7.3.4) Miejscowość: z siedzibą w Poddębice
7.3.5) Kod pocztowy: 99-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE NOWAK MIROSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE NOWAK MIROSŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1291500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz towarzyszącej im infrastruktury drogowej na terenie powiatu nowodworskiego
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
- Przebudowa dróg i ulic osiedlowych na terenie Gminy Czerniejewo
więcej: Urządzenia do obróbki ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.