eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mokobody › " Utworzenie gabinetu rehabilitacji i fizjoterapii na terenie gminy Mokobody"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ Utworzenie gabinetu rehabilitacji i fizjoterapii na terenie gminy Mokobody”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOKOBODY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Chreptowicza 25

1.5.2.) Miejscowość: Mokobody

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-124

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 6411315

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mokobody.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugmokobody.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b82142a3-221c-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Utworzenie gabinetu rehabilitacji i fizjoterapii na terenie gminy Mokobody”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b82142a3-221c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005847/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Utworzenie gabinetu rehabilitacji i fizjoterapii na terenie gminy Mokobody

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307429

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GP.271.1.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i zamontowanie nowej windy (podnośnika pionowego) dla osób niepełnosprawnych wraz z wybudowaniem szybu windowego zewnętrznej windy osobowej jako rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Mokobodach przy ul.Cmentarnej 2 ( działka ewid. nr. 1177/10) .
2) Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i zamontowanie fabrycznie nowej i nieużywanej windy (podnośnika pionowego) o napędzie elektrycznym bez reduktorowym dla osób niepełnosprawnych w budynku Ośrodka Zdrowia w Mokobodach przy ul. Cmentarnej 2, 08-124 Mokobody (działka nr ewid. 1177/10) po dokonaniu oceny i dopuszczeniu do użytkowania przez Jednostkę Notyfikowaną (Urząd Dozoru Technicznego) oraz wykonanie szybu windowego zewnętrznej windy osobowej jako rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Mokobodach wraz z rozbiórką zewnętrznych schodów terenowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca zał. Nr 5 do SWZ , na którą składa się:
- Projekt techniczny branża: konstrukcyjna pn. „Projekt techniczny szybu windowego zewnętrznej windy osobowej jako rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia wraz z rozbiórką zewnętrznych schodów terenowych w Mokobodach ul. Cmentarna 2, 08-124 Mokobody, działka nr ewid. 1177/10”
-Projekt wykonawczy branża: elektryczna pn. „Projekt szybu windowego zewnętrznej windy osobowej jako rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia wraz z rozbiórką zewnętrznych schodów terenowych w Mokobodach”
- Projekt wykonawczy – część sanitarna pn. „Projekt szybu windowego zewnętrznej windy osobowej jako rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia wraz z rozbiórką zewnętrznych schodów terenowych w Mokobodach”
- STWIORB branżą: elektryczna, roboty budowlane
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych
- Przedmiar robót: roboty remontowe i renowacyjne, wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych niskiego napięcia, branża sanitarna
3) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców. W przypadku braku powyższych informacji, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie osobiście (siłami własnymi) bez udziału podwykonawcy.
4) Kierowanie robotami będzie sprawowane przez pracowników Wykonawcy lub podwykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących funkcje kierownicze na budowie, w stosunku do wykazu przekazanego Zamawiającemu w trakcie trwania umowy, wymaga każdorazowo akceptacji i pisemnej zgody Zamawiającego.
5) Zamawiający nie dopuszcza rozliczenia częściowego w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
6) Wymagany okres gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą jednak nie krótszy niż 48 miesięcy.
7) Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać szyb windy zewnętrznej do potrzeb zaoferowanego dźwigu, wykonanie szybu należy ująć w zaoferowanej cenie ofertowej.
2. Wyposażenie dźwigu należy dostosować do wymogów określonych w szczególności w § 193 ust. 2 a Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1065 z późn. zm.);
3. Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres trwania umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, nie mniejszą niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
4. Wykonawca zobowiązuje się, podczas realizacji umowy na swój koszt::
a) zabezpieczyć teren robót i zapewnić warunki bezpieczeństwa oraz właściwej organizacji robót,
b) oznakować oraz zabezpieczyć przejęty teren budowy na czas robót,
c) zorganizować zaplecze (jeśli konieczne),
d) zapewnić bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
e) wykonać roboty naprawcze infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym roboty odtworzeniowe,
5. Wykonawca zabezpieczy utrzymanie porządku na terenie prowadzonych prac, a w szczególności ochrony mienia i bezpieczeństwa ppoż oraz przestrzegania przepisów BHP.
6. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu (najpóźniej jeden dzień przed rozpoczęciem realizacji prac, lub w przypadku zmiany jeden dzień przed przystąpieniem nowej osoby do pracy w budynku Zamawiającego) wykaz osób, które będą realizować w jego imieniu przedmiot umowy oraz wykaz osób uprawnionych do bieżącego kontrolowania jakości i sposobu
realizacji prac.
7. W związku z tym, iż realizacja przedmiotu zamówienia będzie prowadzona w czynnym obiekcie ośrodka zdrowia, należy zwrócić szczególną uwagę na zapewnienie sprawnego jej funkcjonowania oraz ustalić godziny pracy z przedstawicielem Zamawiającego, w którym wykonywane będą roboty i uwzględnić ten fakt w harmonogramie prac. Ośrodek jest czynna w dni robocze w godzinach od 8.00 do 18.00. Wszystkie prace głośne jak np. demontaże, skucia, przewierty powinny odbywać się, po godzinach pracy ośrodka. Prace prowadzone mogą być do godziny 21.00. Po uprzednim uzgodnieniu istnieje możliwość wykonywania prac w godzinach późniejszych oraz w dni wolne od pracy. Prowadzone prace nie mogą zakłócać normalnego funkcjonowania ośrodka. Bezwzględnie należy zabezpieczyć teren zajęty w sposób uniemożliwiający wejście osobom postronnym.
8. Wykonawca zobowiązuje się, zapewnić zgodne z przepisami i faktycznymi wymaganiami warunki bezpieczeństwa i higieny pracy zarówno na terenie prowadzonych prac, jak i w innych sytuacjach pozostających w związku z nimi.
9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie wykonywanych prac lub w związku z tymi pracami.
10. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi wytycznymi
w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn, w tym standardów dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca winien uwzględnić w zakresie swojej działalności zapisy art. 6 Ustawy o z dnia 19 lipca 2019 r.
o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240
ze zm.).
11.Przy realizacji inwestycji wykonane zostanie oznakowanie zapewniające dostępność
w rozumieniu ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2240 ze zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powodem unieważnienia postępowania jest fakt, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia co wyczerpuje przesłankę unieważnienia z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.