eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Biur Powiatowych Podlaskiego OR ARiMR w Hajnówce, Suwałkach i Wysokiem Mazowieckiem



Ogłoszenie z dnia 2023-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Biur Powiatowych Podlaskiego OR ARiMR w Hajnówce, Suwałkach i Wysokiem Mazowieckiem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARiMR Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Podlaski Oddział Regionalny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48862156311

1.5.8.) Numer faksu: +48862164513

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: podlaski@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wspieranie rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich w roli akredytowanej agencji płatniczej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Biur Powiatowych Podlaskiego OR ARiMR w Hajnówce, Suwałkach i Wysokiem Mazowieckiem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3edd0ef-039f-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339143

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248668

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOR10.2619.2.2023.AK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 264229,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w części I jest dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Biur Powiatowych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Hajnówce, ul. Piłsudskiego 10, 17-200 Hajnówka.
2. Zamówienie obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy Prawo energetyczne z 10.04.1997 r. (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.) polegającą na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi przesyłania/dystrybucji energii elektrycznej, realizowanej na podstawie umowy kompleksowej przez okres 24 miesięcy tj: od 01.01.2024 r. do 31.12.2025 r.
3. Lokal Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Hajnówce zasilany jest w energię elektryczną przy użycia przyłącza elektro-energetycznego opomiarowanego licznikiem energii czynnej nr 56431104.
4. Dane przyłączonego obiektu
Biuro Powiatowe Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Hajnówce, ul. Józefa Piłsudskiego 10, 17-200 Hajnówka
Przeznaczenie obiektu Lokale niemieszkalne
Grupa przyłączeniowa V
Napięcie zasilania 0,4 kV
Moc przyłączeniowa/moc umowna 25 KW/25 Kw
Prognozowane zużycie energii elektrycznej miesięczne/roczne 1.361/16.332
Nr PPE (Punktu Poboru Energii) PL_ZEBB_2005018144_08
Napięcie pomiaru 0,4 kV
Właściciel układu pomiarowego PGE Dystrybucja S.A.
Wartość zabezpieczenia przedlicznikowego 40A
Grupa taryfowa C11

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 66526,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części II jest dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Suwałkach, ul. Sportowa 22, 16-400 Suwałki.
2. Zamówienie obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy Prawo energetyczne z 10.04.1997 r. (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.) polegającą na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi przesyłania/dystrybucji energii elektrycznej, realizowanej na podstawie umowy kompleksowej przez okres 24 miesięcy tj: od 01.01.2024 r. do 31.12.2025 r.
3. Lokal Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Suwałkach zasilany jest w energię elektryczną przy użycia przyłącza elektro-energetycznego opomiarowanego licznikiem energii czynnej nr 72413922.
4. Dane przyłączonego obiektu Biuro Powiatowe Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Suwałkach, ul. Sportowa 22, 16-400 Suwałki
Przeznaczenie obiektu Lokale niemieszkalne
Grupa przyłączeniowa V
Napięcie zasilania 0,4 kV
Moc przyłączeniowa/moc umowna 31 KW/31 Kw
Prognozowane zużycie energii elektrycznej miesięczne/roczne 1.740/20.880
Nr PPE (Punktu Poboru Energii) PL_ZEBB_2063039060_09
Napięcie pomiaru 0,4 kV
Właściciel układu pomiarowego PGE Dystrybucja S.A.
Wartość zabezpieczenia przedlicznikowego 50A
Grupa taryfowa C11

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 81652,68 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w części III jest dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 7, 18-200 Wysokie Mazowieckie.
2. Zamówienie obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy Prawo energetyczne z 10.04.1997 r. (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.) polegającą na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi przesyłania/dystrybucji energii elektrycznej, realizowanej na podstawie umowy kompleksowej przez okres 24 miesięcy tj: od 01.01.2024 r. do 31.12.2025 r.
3. Lokal Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Wysokiem Mazowieckiem zasilany jest w energię elektryczną przy użycia przyłącza elektro-energetycznego opomiarowanego licznikiem energii czynnej nr 9356187.
4. Dane przyłączonego obiektu Biuro Powiatowe Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 7, 18-200 Wysokie Mazowieckie
Przeznaczenie obiektu Lokale niemieszkalne
Grupa przyłączeniowa V
Napięcie zasilania 0,4 kV
Moc przyłączeniowa/moc umowna 40 KW/40 Kw
Prognozowane zużycie energii elektrycznej miesięczne/roczne 2.473/29.676
Nr PPE (Punktu Poboru Energii) PL_ZEBB_2013031071_09
Napięcie pomiaru 0,4 kV
Właściciel układu pomiarowego PGE Dystrybucja S.A.
Wartość zabezpieczenia przedlicznikowego 63A
Grupa taryfowa C11

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 116050,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56047,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84151,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56047,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690254559

7.3.3) Ulica: ul. 8-go Marca 6

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-959

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56047,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71424,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105335,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71424,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690254559

7.3.3) Ulica: 8-go Marca 6

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-959

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71424,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-01 do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100638,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145779,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100638,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690254559

7.3.3) Ulica: ul. 8-go Marca 6

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-959

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100638,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.