eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złota › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Złota oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z PSZOK



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Złota oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z PSZOK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Złota

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010872

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 79

1.5.2.) Miejscowość: Złota

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-425

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 356 16 01

1.5.8.) Numer faksu: 41 356 16 48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminazlota.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazlota.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Złota oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z PSZOK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-955fb705-41fa-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011009/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Złota oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z PSZOK

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263985/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPI.II I- 2710.17.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 869505,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Złota oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z PSZOK
1) W zabudowie jednorodzinnej, zagrodowej i zamieszkania zbiorowego wyposażenie na czas trwania umowy nieruchomości zamieszkałych w pojemniki na zmieszane odpady komunalne oraz worki do selektywnej zbiórki odpadów . Wykonawca zobowiązany jest do wkalkulowania w cenę oferty kosztu powyższego (przybliżoną ilość pojemników określa tabela w SOPZ),
2) Odbieranie odpadów komunalnych zmieszanych z nieruchomości zamieszkałych wraz z ich zagospodarowaniem w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów lub instalacji zastępczej przewidzianej do obsługi regionu, wymienionych jako takie w uchwale w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Świętokrzyskiego 2016 – 2022 (Uchwała Nr XXI/361/12 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie wykonania „Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Świętokrzyskiego”);
3) Organizację selektywnej zbiórki odpadów komunalnych systemem „u źródła”: papieru i tektury , metalu, tworzyw sztucznych, szkła i odpadów opakowaniowych ze szkła, opakowań wielomateriałowych wraz z ich odbiorem i zagospodarowaniem,
4) Odbieranie odpadów ulegających biodegradacji –zielonych i ich zagospodarowanie
5) Odbieranie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z budynków i obiektów będących własnością Gminy Złota w tym: OSP Biskupice, OSP Chroberz, OSP Kostrzeszyn, OSP Miernów, OSP Niegosławice, OSP Nieprowice, OSP Pełczyska, OSP Probołowice, OSP Stawiszyce, OSP Złota, OSP Żurawniki, Dom Ludowy Rudawa, Stowarzyszenie Wojsławice, Świetlica Wiejska w Woli Chroberskiej, Przystań Kajakowa w Chrobrzu i Urząd Gminy Złota;
6) Odbiór odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych ( PSZOK) zlokalizowanego na terenie miejscowości Złota oraz zagospodarowanie zebranych w tym punkcie odpadów
7) Organizację zbiórki systemem „sprzed posesji” w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej albo z miejsc wyznaczonych w zabudowie wielorodzinnej i zamieszkania zbiorowego.
Przeprowadzanie objazdowych zbiórek odpadów problemowych, tj.:
− odpady wielkogabarytowe ( które ze względu na swój rozmiar nie mogą być zbierane w typowych pojemnikach i/lub workach na odpady) np.
− stare meble, materace, itp.
− zużyty sprzęt AGD ( lodówki/ pralki/ telewizory itp.)
− tekstylia i odzież
− zużyte akumulatory,
− zużyte opony
− odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe( z wyjątkiem azbestu),
− odpady niebezpieczne oddzielnie gromadzone przez mieszkańców Gminy Złota (z wyjątkiem azbestu), które ze względu na swoje właściwości lub składniki mogą stanowić zagrożenie dla jakichkolwiek elementów środowiska. Należą do nich m.in. niewykorzystane farby, lakiery, kleje, żywice, rozpuszczalniki, kwasy, alkalia oraz opakowania po tych środkach, środki ochrony roślin (pestycydy, insektycydy, herbicydy) oraz opakowania po tych środkach, zużyte smary i przepracowane oleje, zużyte świetlówki, urządzenia zawierające rtęć (np. termometry), opakowania po aerozolach itp.
Zagospodarowanie ww. odpadów.
8) Odbieranie na indywidualne zgłoszenie właściciela nieruchomości odpadów budowlano- remontowych i rozbiórkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 879109,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1126515,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 879109,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONTEKO SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733003530

7.3.4) Miejscowość: Radłów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-130

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 879109,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.