eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązowna › "REMONT BUDYNKU PSYCHIATRYCZNEGO REHABILITACYJNEGO ODDZIAŁU DZIENNEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W ZAGÓRZU - prace zewnętrzne DOKOŃCZENIE PRAC NIEWYKONANYCH



Ogłoszenie z dnia 2022-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„REMONT BUDYNKU PSYCHIATRYCZNEGO REHABILITACYJNEGO ODDZIAŁU DZIENNEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W ZAGÓRZU
– prace zewnętrzne
DOKOŃCZENIE PRAC NIEWYKONANYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142011670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zagórze k/Warszawy

1.5.2.) Miejscowość: Wiązowna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-462

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@centrumzagorze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.centrumzagorze.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka z udziałem j.s.t.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„REMONT BUDYNKU PSYCHIATRYCZNEGO REHABILITACYJNEGO ODDZIAŁU DZIENNEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W ZAGÓRZU
– prace zewnętrzne
DOKOŃCZENIE PRAC NIEWYKONANYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ab4cb5d-fc6d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339027

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290850/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy zawartej z dotychczasowym wykonawcą, zawartą w trybie przetargu nieograniczonego, z uwagi na nienależyte wykonanie zamówienia, a więc okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć, a wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia z uwagi na konieczność oddania obiektu do użytku niezbędnego z punktu widzenia zdrowia i życia pacjentów Zamawiającego. Nadto podkreślenia wymaga fakt, że obiekt jest zabezpieczony z uwagi na odstąpienie od umowy z dotychczasowym wykonawcą, mimo jego funkcjonowania i dalsze jego utrzymywanie w tym stanie może zagrozić zdrowiu i życiu pacjentów, jak również mieć negatywny wpływ na dotychczas wykonane prace.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/22/WR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku psychiatrycznego rehabilitacyjnego oddziału dziennego dla dzieci i młodzieży w Zagórzu, w zakresie prac niewykonanych przez poprzedniego wykonawcę, zgodnie ze stanem zaawansowania przedstawionym w załączniku nr 1, a mianowicie:
- Wymiana systemowego daszka wejściowego pokrytego PCV na konstrukcji stalowej,
- Rozebranie i wykonanie opaski,
- Remont i ocieplenie elewacji – roboty ociepleniowe,
- Ogrodzenie terenu – Roboty montażowe nowe ogrodzenie,
- Ogrodzenie terenu – Roboty rozbiórkowe,
- Remont schodów zewnętrznych,
- Remont studni doświetlających,
- Instalacja odgromowa,
- Montaż nowych balustrad ze stali nierdzewnej 19m wraz z wymianą podjazdu dla niepełnosprawnych,
- Izolacja pionowa,
- Montaż elewacji drewnianej wraz z logiem fundacji Malak ( projekt logotypu u Zamawiającego ), wizualizacja projektu w załączniku,
- Wymiana odcinka rury kanalizacyjnej o długości 10 mb i średnicy 150;
- Dokumentację powykonawcza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45421132-8 - Instalowanie okien

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45321000-3 - Izolacja cieplna

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168510,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168510,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168510,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KUJKO Grzegorz Kujko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371541454

7.3.3) Ulica: Bohaterów z Kopalni Wujek 14a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 05-075

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przedmiot umowy:
a) Prace przygotowawcze i porządkowe;
b) Ogrodzenie terenu, roboty montażowe- nowe ogrodzenie, rozebranie i ułożenie opaski z kostki;
c) Dokończenie instalacji odgromowej;
d) Wymiana rury kanalizacyjnej;
e) Stolarka drzwiowa.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168510,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.