eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubów › Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jakubów, Moczydła i Aleksandrów, gmina Jakubów



Ogłoszenie z dnia 2022-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jakubów, Moczydła i Aleksandrów, gmina Jakubów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jakubów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582718

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 15

1.5.2.) Miejscowość: Jakubów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-306

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jakubow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jakubow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.jakubow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jakubów, Moczydła i Aleksandrów, gmina Jakubów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-176be38e-f229-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010322/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejsowości Jakubów, Moczydła i Aleksandrów, gmina Jakubów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219642/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BiF.271.11.2022.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jakubów, Moczydła i Aleksandrów, gmina Jakubów wraz z robotami przygotowawczymi i odtworzeniowymi.
Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z:
a) dokumentacją projektową,
b) szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót,
c) przedmiarem robót,
d) obowiązującymi przepisami
e) normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
Obmiary robót zawarte w przedmiarze mają wyłącznie charakter informacyjny (pomocniczy). Dla potrzeb wyceny i późniejszej realizacji udostępniana dokumentacja techniczna j.w. opisująca przedmiot zamówienia musi być przez Wykonawcę rozpatrywana łącznie. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z w/w dokumentacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji technicznej, SWZ, jak również koszty w nich ujęte, bez których nie można wykonać zamówienia lub przystąpić do użytkowania.
• Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładanie z w/w dokumentacją oraz całą SWZ wraz
z jej załącznikami,
• zaleca się, aby przed sporządzeniem oferty Wykonawca zapoznał się z miejscem przyszłych robót budowlanych,
• wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.

Przedmiot inwestycji obejmuje: budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej wraz z robotami przygotowawczymi i odtworzeniowymi w miejscowościach:



JAKUBÓW
działki numer ewidencyjny - 600, 594

MOCZYDŁA
działki numer ewidencyjny - 349, 352/1, 356, 347, 345/2, 344/1 (powstałej z podziału działki nr 344), 343/1, 148, 322, 321. 305, 395, 221, 226/1, 212, 232/1, 209/3, 238/1, 208, 249/1, 207, 250, 214, 219/1, 221, 222, 225, 226/2, 227, 234, 239, 248/1, 248/4, 250, 256/2, 252, 258/1, 262/2, 261/3, 263, 275, 276, 277, 280, 287/1, 294, 396, 310, 314/1, 313/1, 321, 320, 323, 327, 340, 344/2 (powstałej z podziału działki 344), 343/8, 345/1

ALEKSANDRÓW
działki numer ewidencyjny - 13, 12, 497, 502/1, 503/1, 7, 5, 4, 2/2, 1/1, 452, 449/2, 439, 146/2, 434/1, 434/2, 138, 499, 503/2, 507/1, 484/2, 485, 483, 480, 479/2 (powstałej z podziału działki nr 479), 476/4, 475/4, 471/2, 539, 460/5, 451, 447/1, 446, 435, 431/1, 408, 179, 175/2, 174/3, 171/2, 412/1, 416, 425, 429, 546, 412/2, 414, 413/2, 415, 419, 426, 545, 181, 176, 175/1, 173, 174/1, 174/2, 172, 171/1, 168, 164/6, 159, 158, 156/1, 146/2, 147, 143/3, 144/1, 139, 138, 40, 34, 31, 30, 22/2, 16, 15, 10,

Zakres robót do wykonania obejmuje:



Zlewnia

Liczba przyłączy

Liczba studni
Długość przyłączy [m]
PVC 160

P1 14 30 463,5
P2 78 140 1699,5
P3 45 79 957
P4 3 5 90
Σ= 140 254 3 210


W zakres realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi także:
- pełna obsługa geodezyjna budowy na każdym jej etapie (wytyczenie, ewentualne wskazanie granic, inwentaryzacja powykonawcza, szkice i zestawienia)
- zapewnienie fachowego nadzoru nad robotami w zakresie odtwarzania nawierzchni drogowych,
- zabezpieczenie bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w czasie prowadzonych robót poprzez opracowanie tymczasowego projektu organizacji ruchu na drogach powiatowych wraz
z niezbędnymi uzgodnieniami i zezwoleniami, oraz jej wprowadzenie na czas prowadzonych robót, uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego oraz poniesienie kosztów z tym związanych. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po zakończeniu robót,
- odtworzenie nawierzchni drogowych i chodników oraz terenów zielonych do stanu poprzedniego,
- dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych projektu, w tym czynności formalno-prawnych,
- ogrodzenie i oznakowanie terenu budowy oraz odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót, wygrodzenia stref niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, zapewnienia zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż.,
- zorganizowanie i przeprowadzenie (na własny koszt): - wszelkich badań zagęszczenia gruntu i podłoża oraz innych niezbędnych prób, badań i odbiorów wraz ze sporządzeniem dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu,
- opracowanie dokumentacji powykonawczej, tj.:
• inwentaryzację geodezyjną i uzyskanie pozytywnej weryfikacji w Powiatowym Ośrodku
z Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej map powykonawczych i szkiców inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót,
• wymagane protokoły branżowe,
• komplet atestów, deklaracji, aprobat i dopuszczeń,
• wymagane protokoły z badań i sprawdzeń,
• wymagane protokoły z zarządów dróg,
• dokumentacja powykonawcza wraz z naniesionymi zmianami, dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez Kierownika Budowy, Inspektora Nadzoru i Projektanta,
• oświadczenie Kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami,
• pozostała dokumentacja, niezbędna do oddania inwestycji do użytkowania,
- przeprowadzenie, po zakończeniu robót zlikwidowanie zaplecza budowy oraz uporządkowanie terenu.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia – 36 miesięcy.
Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych
i podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
3. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być
fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu,
stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz
jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót budowlanych.
4. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego
i wydajnościowego.
5. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia określone w ust. 1 opisu przedmiotu zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego Wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów art.22 § 1 kodeksu pracy. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1 Kodeksu Pracy.
6. Wykonawca, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, przedstawi Zamawiającemu wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem czynności, jakie osoby te będą wykonywać oraz informacją o sposobie zatrudnienia tych osób.
7. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o każdym przypadku zmiany osób wykonujących czynności wymienione w ust. 5 lub zmiany sposobu zatrudnienia tych osób, nie później niż w terminie 7 dni od dokonania takiej zmiany.
8. Każdorazowa zmiana wykazu osób o którym mowa w ust. 6 nie wymaga aneksu do niniejszej umowy.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wypełniania przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w ust. 6, na miejscu realizacji zamówienia w celu weryfikacji czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę w wykazie o którym mowa w ust. 6. Podczas kontroli osoby oddelegowane przez Wykonawcę zobowiązane są do podania imienia i nazwiska wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego.
W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących zamówienie, Zamawiający wzywa Wykonawcę do pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas Kontroli Zamawiającego.
10. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wykonanie czynności
w ramach ustawowych kompetencji w celu sprawdzenia/kontroli zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez Podwykonawcę osób na umowę o pracę przy czynnościach o których mowa w ust. 5.
11. W przypadku niewywiązania się z obowiązków, o których mowa w ust. 5-7, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary, o których mowa odpowiednio w niniejszej umowie.
12. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności.
13. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z następujących względów:
Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie -
a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE ). Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących względów:
a) przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót funkcjonalnie ze sobą związanych, rozdzielenie robót groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy robót wykonywanych przez różnych wykonawców,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1539723,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2692239,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1539723,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inżynieria Adampol Adam Michalik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251595132

7.3.3) Ulica: Spacerowa 3

7.3.4) Miejscowość: Adampol

7.3.5) Kod pocztowy: 05-280

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1539723,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.