eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Chmielnik w 2022r. (2)



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Chmielnik w 2022r. (2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009745

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@chmielnik.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Chmielnik w 2022r. (2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6972066-534c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338810

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000824/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/S 237-625410

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zakład Usług Komunalnych w Chmielniku Sp. z o.o. jest spółką Gminy Chmielnik. Wszystkie 3 094 udziały w spółce o wartości nominalnej po 500,00 zł każdy posiada Gmina Chmielnik. W spółce nie ma innych udziałów niż należące do Gminy Chmielnik, stąd warunek z art. 214 ust. 1 pkt. 11 lit. c ustawy Pzp jest spełniony. Gmina reprezentuje 100% kapitału zakładowego spółki i sprawuje nad tą osoba prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami. Warunek określony w art. 214 ust. 1 pkt. 11 lit. a ustawy Pzp jest spełniony. Średni
przychód za 3 lata wynosi ogółem 90,78%. Wskaźnik sprzedaży kontrolowanej na przestrzeni poszczególnych ostatnich trzech lat wynosił: w 2018 roku działalność kontrolowana stanowiła 91,51 % w 2019 roku działalność kontrolowana stanowiła 90,70 % w 2020 roku działalność kontrolowana stanowiła 90,12% Reasumując tę część uzasadnienia należy stwierdzić, że warunek określony w art. 214 ust. 1 pkt. 11 lit. b jest spełniony.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Znak:IPS.271.43.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1555355,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Miasta i Gminy Chmielnik w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022r.
1. Zakres zadania obejmuje:
1.1 Odbieranie i zagospodarowanie sprzed nieruchomości zamieszkałych położonych w granicach administracyjnych Miasta i Gminy Chmielnik odpadów komunalnych z podziałem na frakcje określone w rozdziale III. pkt. 2.1.
1.2 Organizacja i obsługa objazdowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z gospodarstw domowych oraz przekazanie ich do zagospodarowania.
1.3 Opracowanie i rozdysponowanie harmonogramu odbioru odpadów, zwanego dalej harmonogramem z uwzględnieniem przejętej przez Zamawiającego częstotliwości i godzin odbioru odpadów.
1.4 Dostarczanie właścicielom nieruchomości jednorodzinnych worków do zbierania odpadów komunalnych zgodnie z opisem w rozdz. III pkt. 2.5.
1.5 Wyposażenie dwóch istniejących gniazd zbierania odpadów w zabudowie wielorodzinnej przy ul. Piastów w Chmielniku (przy blokach nr 10 – 12 oraz bloku nr 16) w kontenery i pojemniki do selektywnego zbierania następujących odpadów komunalnych:
a) zmieszane w tym higieniczne i pozostałe po segregacji,
b) papier,
c) szkło,
d) metal i tworzywo sztuczne,
e) ulegające biodegradacji.
Pojemniki i kontenery winny spełniać wymagania, o których mowa w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Chmielnik oraz Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 10 maja 2021r. w sprawie sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów.
1.6 Utrzymanie gniazd osiedlowych w należytym stanie sanitarnym, porządkowym oraz technicznym, nie dopuszczając do przepełniania pojemników oraz mieszania poszczególnych frakcji odpadów.
1.7 Zapewnienie nadzoru nad sposobem pozbywania się odpadów przez mieszkańców korzystających z wyżej wymienionych gniazd sześć dni w tygodniu (za wyjątkiem świat i dni ustawowo wolnych od pracy od 7:00 do 18:00).
1.8 Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych gromadzonych w dwóch osiedlowych gniazdach selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie ulicy Piastów przy blokach nr 10 – 12 oraz bloku nr 16).

III. Warunki świadczenia usługi
1. Wymogi dotyczące przekazywania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych do instalacji komunalnych:
1.1. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych do instalacji komunalnych wpisanych na listę instalacji zamieszczoną przez marszałka województwa w Biuletynie Informacji Publicznej zgodnie z obowiązującymi w danym momencie świadczenia usługi przepisami.
2. Rodzaje odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości:
2.1. Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości będzie odbywał się z podziałem na następujące frakcje:
a) papier, w skład którego wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury,
b) szkło, w skład którego wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła,
c) metale i tworzywa sztuczne, w skład których wchodzą odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
d) bioodpady,
e) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – odpady higieniczne i pozostałe po segregacji.
2.2. Dwa razy w roku dokonanie objazdowej zbiórki odpadów z mebli i innych odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
2.3. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w 2022 roku.:
a) Opakowania z papieru i tektury 3,39
b) Zmieszane odpady opakowaniowe, tworzywa sztuczne 564,88
c) Opakowania ze szkła, 209,07
d) Odpady kuchenne, odpady ulegające biodegradacji 179,73
e) Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 9,51
f) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny, odpady nie wymienione w innych podgrupach, np. popiół 587,71
g) Odpady wielkogabarytowe 95,12
Łącznie: 1649,41

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1679779,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1679779,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1679779,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych w Chmielniku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572438901

7.3.3) Ulica: Zrecze Duże 1A

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1679779,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.