eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciężkowice › "DOSTAWA KONTENERÓW I POJEMNIKÓW DO SKŁADOWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA KONTENERÓW I POJEMNIKÓW DO SKŁADOWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIĘŻKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661151

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 19

1.5.2.) Miejscowość: Ciężkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-190

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48146285840

1.5.8.) Numer faksu: +48146285820

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ciezkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugciezkowice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ciezkowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOSTAWA KONTENERÓW I POJEMNIKÓW DO SKŁADOWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a6fd995-0cce-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338658

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040594/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wyposażenia PSZOK

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś. 5 Ochrona Środowisk, Działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GI.271.65.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „DOSTAWA KONTENERÓW I POJEMNIKÓW DO SKŁADOWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nowych kontenerów i pojemników o następujących parametrach technicznych:
1) Kontener otwarty (KO) wykonany zgodnie z normą DIN 30722 o pojemności 36 m3 (3 szt.)
i parametrach:
- wymiary kontenera co najmniej: 6,4x2,2x2,m(długość x szerokość x wysokość),
- kontener otwarty, wyposażony w zwijaną plandekę,
- pojemność kontenera co najmniej 36m3,
- wyposażony w drzwi otwierane na boki,
- zawiasy wyposażone w smarowniki,
- przystosowany do urządzeń hakowych,
- wykonany jako konstrukcja spawana,
- dno ożebrowane i wykonane z blachy o grubości co najmniej 4mm,
- boki ożebrowane i wykonane z blachy o grubości co najmniej 3mm,
- wyposażony w co najmniej dwie rolki jezdne wykonane z poliamidu lub ogumowane,
- zabezpieczenie antykorozyjnie przez malowanie farbą podkładową i nawierzchniową w uzgodnionym z Zamawiającym kolorze,
- drabina antypoślizgowa
2) Kontener otwarty (KO) wykonany zgodnie z normą DIN 30722 o pojemności 30 m3 (3 szt.) i parametrach:
- wymiary kontenera co najmniej: 6,4x2,2x1,9 m(długość x szerokość x wysokość),
- kontener otwarty, wyposażony w zwijaną plandekę,
- pojemność kontenera co najmniej 30m3,
- wyposażony w drzwi otwierane na boki,
- zawiasy wyposażone w smarowniki,
- przystosowany do urządzeń hakowych,
- wykonany jako konstrukcja spawana,
- dno ożebrowane i wykonane z blachy o grubości co najmniej 4mm,
- boki ożebrowane i wykonane z blachy o grubości co najmniej 3mm,
- wyposażony w co najmniej dwie rolki jezdne wykonane z poliamidu lub ogumowane,
- zabezpieczenie antykorozyjnie przez malowanie farbą podkładową i nawierzchniową w uzgodnionym z Zamawiającym kolorze,
- drabina antypoślizgowa
3) Kontener otwarty (KO) o pojemności 10 m3 (3 szt.) i parametrach:
- wymiary kontenera co najmniej: 3,4x1,6x1,5 m (długość x szerokość x wysokość),
- kontener otwarty,
- pojemność kontenera co najmniej 10 m3,
- wyposażony w drzwi otwierane na boki lub klapę,
- zawiasy wyposażone w smarowniki,
- przystosowany do urządzeń hakowych,
- wykonany jako konstrukcja spawana,
- dno ożebrowane i wykonane z blachy o grubości co najmniej 3mm,
- boki ożebrowane i wykonane z blachy o grubości co najmniej 2mm,
- wyposażony w co najmniej dwie rolki jezdne wykonane z poliamidu lub ogumowane,
- zabezpieczenie antykorozyjnie przez malowanie farbą podkładową i nawierzchniową w uzgodnionym z Zamawiającym kolorze,
4) Kontener otwarty (KO) o pojemności 7 m3 (4 szt.) i parametrach:
- wymiary kontenera co najmniej: 3,4x1,6x1,1 m (długość x szerokość x wysokość),
- kontener otwarty,
- pojemność kontenera co najmniej 7 m3,
- wyposażony w drzwi otwierane na boki lub klapę,
- zawiasy wyposażone w smarowniki,
- przystosowany do urządzeń hakowych,
- wykonany jako konstrukcja spawana,
- dno wykonane z blachy o grubości co najmniej 3mm,
- boki wykonane z blachy o grubości co najmniej 2mm,
- wyposażony w co najmniej dwie rolki jezdne wykonane z poliamidu lub ogumowane,
- zabezpieczenie antykorozyjnie przez malowanie farbą podkładową i nawierzchniową w uzgodnionym z Zamawiającym kolorze,
5) Kontener z pokrywami (KP) o pojemności 7 m3 (3 szt.) i parametrach:
- wymiary kontenera co najmniej: 3,4x1,6x1,1 m (długość x szerokość x wysokość),
- kontener zamknięty,
- otwory wrzutowe z klapami, co najmniej 6 szt.
- pojemność kontenera co najmniej 7 m3,
- wyposażony w drzwi otwierane na boki lub klapę,
- zawiasy wyposażone w smarowniki,
- przystosowany do urządzeń hakowych,
- wykonany jako konstrukcja spawana,
- dno wykonane z blachy o grubości co najmniej 3mm,
- boki i dach wykonane z blachy o grubości co najmniej 2mm,
- zabezpieczenie antykorozyjnie przez malowanie farbą podkładową i nawierzchniową w uzgodnionym z Zamawiającym kolorze,
6) Kontener (KP) o pojemności 1,1 m3 (1 szt.) i parametrach:
- nowy, wykonany z PEHD —polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości z zastosowaniem barwników bez kadmu i ołowiu, odpornegona promieniowanie UV, uszkodzenia mechaniczne i promieniowanie UV oraz odpornego na chemikalia,
- pojemnik wyposażony w klapę zamykaną i w gumowe koła osadzone na stalowym widelcu (dwa koła z hamulcem),
- wymiary kontenera co najmniej: 1,2x1,0x1,3m (długość x szerokość x wysokość),
7) Pojemnik plastikowy o pojemności 240 l (5 szt.) i parametrach:
- nowy, wykonany z PEHD —polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości z zastosowaniem barwników bez kadmu i ołowiu, odpornegona promieniowanie UV, uszkodzenia mechaniczne i promieniowanie UV oraz odpornego na chemikalia,
- pojemnik wyposażony w klapę zamykaną i w gumowe koła osadzone na stalowej osi,
- wyposażony w tylny uchwyt,
- wyposażony w otwierany ruszt odciekowy, system wentylacji bocznej, odbojniki wygłuszające i umożliwiające cyrkulacje powietrza.
8) Pojemnik plastikowy o pojemności 120 l (5 szt.) i parametrach:
- nowy, wykonany z PEHD —polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości z zastosowaniem barwników bez kadmu i ołowiu, odpornegona promieniowanie UV, uszkodzenia mechaniczne i promieniowanie UV oraz odpornego na chemikalia,
- pojemnik wyposażony w klapę zamykaną i w gumowe koła osadzone na stalowej osi,
- wyposażony w tylny uchwyt,
- wyposażony w otwierany ruszt odciekowy, system wentylacji bocznej, odbojniki wygłuszające i umożliwiające cyrkulacje powietrza.

Miejsce dostawy: plac Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ciężkowicach, ul. Równa, 33-190 Ciężkowice.
Ponadto:
• Okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę min. 24 miesiące.
• Serwis dokonywany będzie w siedzibie Zamawiającego.
• W wyjątkowych sytuacjach, w których dokonanie naprawy nie będzie możliwe w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca odbierze niesprawny sprzęt i dokona naprawy we własnym serwisie.
• przeglądy gwarancyjne w okresie gwarancji nie podlegają żadnym opłatom,
• Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy, której projektowane postanowienia stanowią Załącznik nr 7 do SIWZ.
• Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia przyjmuje się jako ryczałtowe,
a wysokość wynagrodzenia ustala się na podstawie złożonej przez niego oferty.
W dniu odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
• książki/karty gwarancyjne,
• instrukcje obsługi w języku polskim,

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272282,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353010,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272282,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TENIR SERWIS Sp. Z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280132432

7.3.3) Ulica: Al. Piłsudskiego 141

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-318

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272282,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3,5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.